تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل ترنج از تهران

تور کیش هتل ترنج از تهران

1402/11/30 - تور مسافرتی

تور کیش جزء بهترین تور های داخلی ایران محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بالای تور کیش موجب شده سالانه بیش از میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی به این جزیره زیبا سفر کنند. تور کیش هتل ترنج از تهران یکی از محبوب ترین تور های جزیره کیش از تهران است که هرماه گردشگران خاص خود را دارد که با خرید از سایت هم کوچ بلیط های خود را برای سفر رزرو می کنند.




توضیحات

تور کیش هتل ترنج از تهران : تور کیش جزء بهترین تور های داخلی ایران محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بالای تور کیش موجب شده سالانه بیش از میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی به این جزیره زیبا سفر کنند. تور کیش هتل ترنج از تهران یکی از محبوب ترین تور های جزیره کیش از تهران است که هرماه گردشگران خاص خود را دارد که با خرید از سایت هم کوچ بلیط های خود را برای سفر رزرو می کنند.

تور کیش هتل ترنج از تهران

قیمت تور بستگی به عوامل مختلفی دارد که موجب می شود قیمت تور کم باشد یا زیاد. قیمت تور کیش هتل ترنج از تهران قیمت ثابتی ندارد. زمان سفر ، امکانات و خدماتی که استفاده می کنند ، نوع تور و مدت اقامت در هتل ترنج بستگی به این عوامل دارد. که البته تور هتل ترنج یکی از گران ترین تور های جزیره کیش است به دلیل خدمات و امکاناتی که برای گردشگران در نظر می گیرند.

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان توضیحات

هتل ترنج کیش با پرواز ماهان شامل دو اقامتگاه آبی و ساحلی ساخته شده است بخش آبی با ساخت بیش از 100سوئیت چوبی و مقاوم بر روی اسکله ، با منظره رو به دریا که کف بعضی از سوئیت ها شیشه ای است که میتوان موجودات دریایی و ماهی ها را مشاهده کرد. تماشای دریای آبی خلیج فارس و غروب آفتاب هتل ترنج لحظات زیبا و خاطره انگیزی را برای مسافران رقم میزند. در فاز دوم هتل ترنج که ساختمانی در کنار ساحل بنا شده در چهار طبقه احداث شده که منظره ای رو به دریا، غروب خورشید و رو به دریاچه است. ناگفته نماند رفتن به کیش با پرواز ماهان در فصل های مختلف قیمت های مختلفی نیز دارد.


قیمت تور کیش هتل ترنج از تهران

تور کیش هتل ترنج از تهران و سایر شهرها

تور های کیشی که از شهر تهران و بقیه شهر ها برگزار می شود دارای خدمات و امکانات متفاوتی است. برای سفر با تور کیش هتل ترنج از تهران تور های هوایی و زمینی متفاوتی وجود دارد که معمولا بیشتر تور ها از تور هوایی استفاده می کنند. برای سفر با تور های زمینی علاوه بر اینکه سفر به زمان زیادی نیاز است موجب خستگی گردشگران می شود. برای استفاده از تور هوایی فقط از فرودگاه تهران سوار هواپیما شده و در جزیره کیش فرود می آیید. ولی تور های زمینی که معمولا با قطار انجام می شود باید اول به بندر عباس رفته و با لنج های مخصوص به جزیره کیش می روید.

تور کیش هتل ترنج در فصول مختلف از سال

تور کیش  هتل ترنج در فصل های مختلف دارای امکانات متفاوتی است که برای گردشگران جالب است.

  • فصل بهار: آب و هوای جزیره در بهار خنک و همراه با ورزش باد است. بهترین زمان سفر در فصل بهار از 1 تا 15 فروردین است که جزیره در شلوغ ترین و هیجانی ترین حالت به سر می رود.
  • فصل تابستان: برای سفر اقتصادی و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین امکانات تور تابستان بهترین انتخاب است به دلیل گرم بودن شدید آب و هوا. تور تابستان بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی جزیره کیش است. 
  • فصل پاییز: آب و هوا در پاییز رو به خنکی می رود. شب های جزیره به دلیل کوتاهی روز زیبا تر است و برای لذت از این لحظات می توانید از کشتی های تفریحی استفاده کنید.
  • فصل زمستان: آب و هوای جزیره در زمستان بسیار خنک است البته با بارش باران های شدید همراه است.

امکانات تفریحی تور کیش

فصل تابستان بهترین زمان برای استفاده از تفریحات آبی جزیره کیش است ولی تفریحات دیگری هم هستند که می توانید در فصل های مختلف سال انجام دهید.

  • زمستان: کشتی یونانی ، ساحل کلبه هور ، شهر زیر زمینی کاریز ، پارک دلفین ها ، سافاری کیش ، جنگ های شبانه و پیست باگی
  • بهار: اسکله تفریحی ، ساحل مرجان ، بوستان آهوان ، پارک آبشار کیش و تفریحات آبی.
  • تابستان: فلای بورد ، جت اسکی ، غواصی ،  قایق کایاک ، بنانا سواری ، جت اسکی ، کیبل اسکی ، پارک آبی اوشن ، شاتل ، پدل بورد و دیگر تفریحات آبی.
  • پاییز: ساحل درختان نارگیل ، ساحل مرد ماهیگیر و کشتی های تفریحی.

امکانات تفریحی تور کیش

 انواع تور کیش هتل ترنج از تهران

تور هایی که از تهران به کیش سفر میی کنند. تور کیش از تهران در هر ماهی از سال تکرار می شوند. برای استفاده از این تور می توانید از هر کدام از روش های زیر می توانید تور استفاده کنید. که دارای انواع مختلفی هستند:

  • تور کیش از تهران در فصل های مختلف از سال
  • تور کیش لحظه آخری
  • تور کیش لوکس
  • تور کیش زمینی و دریایی
  • تور کیش هوایی
  • تور کیش ارزان 
  • تور کیش اقساطی

سخن آخر
خوانندگان عزیر با مطالعه این مقاله می توانید انتخاب راحت تری برای خرید تور کیش هتل ترنج از تهران را داشته باشید و برای خرید تور کیش هتل ترنج از تهران می توانید از سایت هم کوچ اقدام فرمایید. مشاوران سایت هم کوچ 24 ساعته آماده کمک و راهنمایی برای شما عزیزان هستند.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود