تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان

1402/12/10 - تور مسافرتی

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان با توجه به کیفیت خدمات پروازی که ایرلاین ماهان ارائه می دهد، بسیاری از مسافران به دنبال بلیط های این شرکت هواپیمایی می باشند. در رزرو آنلاین تور کیش هتل ترنج، شما می توانید با انتخاب ایرلاین ماهان،تور هتل ترنج کیش از فیلتر جست و جوی صفحه به بلیط های آن دسترسی داشته باشید.




توضیحات

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان با توجه به کیفیت خدمات پروازی که ایرلاین ماهان ارائه می دهد، بسیاری از مسافران به دنبال بلیط های این شرکت هواپیمایی می باشند. در رزرو آنلاین تور کیش هتل ترنج، شما می توانید با انتخاب ایرلاین ماهان،تور هتل ترنج کیش از فیلتر جست و جوی صفحه به بلیط های آن دسترسی داشته باشید.

تور کیش هتل ترنج با پرواز ماهان ایر

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان

کیش جزیره ای با آب و هوای کاملا متنوع بوده و هر فصل زیبایی های خود را برای سفر دارد و بهترین زمان سفر بسته به نوع ذائقه هر فرد و هدف از مسافرت ، متغییر می‌باشد . شاید شما هم جز دسته افرادی هستید که فکر می‌کنید زمستان به علت معتدل بودن هوا بهترین وقت برای سفر کردن است اما جالب است بدانید که در بعضی مواقع در زمستان دمای کیش تا 9 درجه سانتی گراد زیر صفر هم رسیده است . پس اگر برای طبیعت گردی و استفاده از تفریحات آبی به این شهر سفر می‌کنید بهترین وقت اوایل بهار می‌باشد . و اگر می‌خواهید سفری ارزان و مناسب تر داشته باشید ، تابستان به علت گرم و کم بودن مسافر می‌تواند بهترین گزینه باشد. 

تور کیش هتل ترنج از تهران

تور کیش هتل ترنج از تهران : تور کیش جزء بهترین تور های داخلی ایران محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد و محبوبیت بالای تور کیش موجب شده سالانه بیش از میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی به این جزیره زیبا سفر کنند. تور کیش هتل ترنج از تهران یکی از محبوب ترین تور های جزیره کیش از تهران است که هرماه گردشگران خاص خود را دارد که با خرید از سایت هم کوچ بلیط های خود را برای سفر رزرو می کنند.

تور کیش هتل ترنج ماهان

نحوه دسترسی هتل به مراکز مهم جزیره

  • فاصله تا اسکله تفریحی میرمهنا : 31 دقیقه با وسیله نقلیه و 16 دقیقه با پیاده روی
  • فاصله تا شهر قدیمی حریره : 18 دقیقه با وسیله نقلیه
  • فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز : 18 دقیقه با وسیله نقلیه
  • فاصله تا پارس سافاری : 21 دقیقه با وسیله نقلیه
  • فاصله تا کشتی یونانی : 11 دقیقه با وسیله نقلیه
  • فاصله تا اسکله بزرگ تفریحی : 23 دقیقه با وسیله نقلیه

معرفی هتل ترنج در تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان 

هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره  با طراحی به خصوص خود بر روی آب های نیلگون خلیج فارس طراحی و ساخته شده است هتل ترنج یک هتلی پنج ستاره است .و در سال 1394 کار خود را آغاز کرده و در دو فاز ساخته شده یک فاز روی دریا و فاز دیگر در ساحل که دارای 100 واحد اقامتی است. و هر ساله تعداد زیادی مسافر ایرانی و خارجی را در خود جای داده است .این اتاق ها داری باکن و کف های شیشه ای هستند که به شما زیبایی هایی دریا را هدیه می دهند . تورکیش هتل ترنج پرواز ماهان در فصل های متفاوت قیمت های متفاوتی دارد ولی در کل همیشه از قیمت مناسبی برخوردار است .برای رزرو تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان با شرکت مسافرتی همکوچ همراه باشید.

هتل ترنج کیش، هتلی بسیار زیبا و اقامتگاهی بسیار خاطره انگیز برای تور کیش است. شما ممکن است به قدر وسع خود ، سفر های بسیاری در هتل های متفاوتی برای اقامت در یک تور را تجربه کرده باشید . اما هتل ترنج کیش به عنوان اولین هتل دریایی کشور، شاید متفاوت‌ترین تجربه را از اقامت در یک هتل دریایی به شما بدهد.

تور کیش ترنج

قیمت تور کیش با هتل ترنج

قیمت تور کیش با هتل ترنج با اقامت در هتل زیبای ترنج طبیعتا یکسان نیست و در فصل های مختلف سال قیمت هایی متفاوت دارد. هتل ترنج یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های جزیره کیش محسوب می شود. هتل ترنج دارای زیبا ترین منظره هایی است که گردشگران بسیاری در این هتل زیبا اقامت می کنند. هتل ترنج دارای بهترین امکانات و خدماتی است که برای راحتی و رفاه گردشگران در نظر گرفته شده است.

امکانات و خدمات اتاق در تور کیش هتل ترنج

تلفن، حمام، یخچال، صبحانه، چای ساز، رخت آویز، آب رایگان، میز تحریر، کمد لباس، خدمات اتاق، اینترنت در اتاق، شبکه پخش فیلم، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم گرمایش و سرمایش.

نکات مهم برای رزرو هتل ۵ ستاره ترنج

برای درخواست دو سرویس اضافه در یک اتاق، یکی از نفرات باید زیر ۱۵ سال سن داشته باشه.هتل برای مهمان ها خدمات تفریحی رایگان شامل پارک آبی، جُنگ های شادی شبانه و تفریحات دریایی در نظر میگیره. نفرات اضافه اتاق شامل خدمات تفریحی رایگان نمیشن و برای استفاده از امکانت تفریحی باید هزینه اضافی پرداخت کنن. ملاک پذیرش مهمان های هتل در یک اتاق و یا سوئیت، محرم بودن شرعی و قانونی هست به همین دلیل همراه داشتن شناسنامه برای پذیرش در هتل الزامی و ضروریه؛ در غیر این صورت هتل هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با عدم پذیرش مهمان ها نداره.

کیش هتل ترنج تور

کیش هتل ترنج تور : قطعا همه در سال به یک سفر لذت بخش نیاز دارند تا به مغز و بدن خود استراحت بدهند. امروزه کیش یکی از بهترین مکان های دنیا که در ایران واقع شده است محسوب میشود. حال در کیش یک هتل وجود دارد که توجه همه را به خود جلب کرده است. هتل ترنج  در کیش یکی از بهترین هتل های کیش با برگرفته از بروز ترین ساخت ساز روز دنیا بهترین و لاکچری ترین هتل کیش شناخته میشود. در ادامه بیشتر در رابطه باش کیش هتل ترنج صحبت می کنیم.

معرفی پرواز ماهان در تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان 

در تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان شما بایک ناوگان هوایی بزرگ با تمامی امکانات روبرو هستید که هر ساله به تعدا فراوان پرواز به جزیره زیبایی کیش داشته و رضایت مندی مسافرین خود را توانسته جلب کند.این شرکت هوایی در برخی از ماه های سال تخفیفاتی نیز اعمال می کند که شما می توانید با همراه بودن با شرکت مسافرتی همکوچ هم از تخفیفات این شرکت هوایی خبر داشته باشید هم از تور هایی که به تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان مر روند .


تور کیش در هتل ترنج

تور کیش در هتل ترنج بی شک یکی از محبوب و پر مسافر ترین تور های جزیره کیش می باشد و لازم است همه افراد حتی شده برای یکبار به آنجا سفر کنند  . اگر شما عزیزان قصد سفر به کیش را دارید ، می توانید از خدمات آژانس مسافرتی همکوچ به دو صورت آنلاین و تلفنی بهره ببرید . فقط کافی است با مراجعه به سایت ما تور مورد نظر خود را انتخاب بنمایید . و برای رزرو اصلا نیازی به مراجعه حضوری نیست . در هر مرحله از رزرو توراتان مشاوران ما آماده پاسخگویی به شما هستند .

امکانات تورکیش هتل ترنج پرواز ماهان

همانطور که گفتیم هتل ترنج هتلی پنج ستاره است به همین دلیل امکانات مدرن و فراوانی را برای مسافرین خود در نظر گرفته است.اتاق های هتل ترنج از یک دیگر فاصله دارند به همین دلیل برای ارائه خدمات به اتاق ها از ماشین های گلف استفاده میشود به همین دلیل درخواست های شما به سرعت به اتاق هایتان خواهد رسید.در کنار ارائه خدمات با ماشین های گلف شما می توانید از رستوراها و کافی شاپ های موجود در ابتدای راه اتاق ها نیز استفاده کنید چند نمونه از امکانات هتل ترنج در تور کیش پرواز ماهان :
•    سالن بدنسازی روی آب 
•    سالن بازی کودکان 
•    سالن بیلیارد
•    خشکشویی
•    اینترنت رایگان وای فای در لابی 
•    گاو صندوق

سوئیت های تورکیش هتل ترنج با پرواز ماهان

همان طور که می دانید سوئیت های هتل ترنج روی آب قرار گرفته است که دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی هستند و به شما زیبایی  های دریا را به نمایش می گذارند. متراژ این سوئیت ها از 40متر شروع وتا 120 متر میرسد که به ترتیب به نام های فلت  ، یک خوابه رویال ، و وی آی پی دو خوابه  می گویند. برخی از این سوئیت ها رو به غروب خورشید هستند که شما را محوه تماشای غروب دریا می کنند امیدواریم نهایت لذت را از تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان را ببرید.


 

تور تهران کیش هتل ترنج

تور تهران کیش هتل ترنج یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین تورهایی است که از تهران به جزیره کیش سفر می کنند. هتل ترنج یکی از بهترین و زیباترین های جزیره کیش می باشد که می توانید خاطرات خوشی را در کنار عزیزانتان ثبت کنید. هتل ترنج اولین هتل دریایی جزیره کیش می باشد. این هتل زیبا در سال 1394 در بخش شمال شرقی جزیره تاسیس شده و تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش شده است که سالانه گردشگران بسیاری در این هتل زیبا اقامت می کنند.

تور کیش هتل ترنج کیش

شما با رفتن به تور کیش هتل ترنج کیش دیدن و گشت گذار در جزیره و اقامت در هتل پنج ستاره ترنج کیش را انتخاب کرده اید و این انتخاب های شما یکی پس از دیگری زیبا هستند هر چقدر از زیبایی های جزیره کیش بگویم کم است و در کنار آن هتلی را انتخاب کرده اید که نظیر ندارد و تنها هتلی است که بر روی آب های خلیج فارس ساخته شده است شما می توانید با این انتخاب های هوشمندانه در تور کیش هتل ترنج کیش بهترین لحظه ها را برای خود رقم بزنید .

چرا شرکت مسافرتی همکوچ برای رفتن به تور کیش

شرکت مسافرتی همکوچ تمام سعی خود را می کند تا شمارا با یک تور عالی به صرفه و با کیفیت به مسافرت ببرد به همین دلیل خدمات زیر را در نظر گرفته است:
•    استقبال فرودگاهی رایگان
•    هتل باصبحانه
•    گشت در جزیره رایگان
•    پشتیبانی 24 ساعته
•    رزرو هتل 
•    رزرو بلیط هوا پیما
•    امکان اضافه کردن شب های اقامت 

برای دیدن هتل های مشابه 5ستاره اینجا کلیک کنید

تور کیش اقامت در هتل ترنج

تور کیش اقامت در هتل ترنج جزء بهترین هتل های جزیره کیش است که اقامتگاهی زیبا و خاطره انگیز برای گردشگران عزیز محسوب می شود. تور کیش اقامت در هتل ترنج بسیار متفاوت تر از بقیه  تور های هتل های جزیره است به دلیل سبک معماری که در هتل ترنج مورد استفاده قرار گرفته است. هتل 5 ستاره ترنح اولین و تنهاترین هتل دریایی ایران است که محبوب گردشگران ایرانی و خارجی است. هتل ترنج به دو بخش دریایی و ساحلی تقسیم می شود که بخش ساحلی فعلا در حال تعمیر است. قسمت دریایی هتل دارای 100سوئیتی چوبی است که با دارا بودن امکانات و خدمات عالی و کف سوئیت ها همگی کف شیشه ای دارند که نمای داخلی سوئیت را زیباتر کرده است.

هتل ترنج کیش

علاوه بر موارد یاد شده، هتل ترنج خدمات رایگانی از جمله ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه به صورت بوفه، مینی بار، اینترنت (شارژ اولیه)، سرویس روزانه برای مراکز خرید جزیره کیش، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه بازی کودک را برای مسافران در نظر گرفته است. ویژگی‌ های مشترک اتاق ‌های هتل ترنج، اینترنت در اتاق، سشوار، یخچال، مینی بار، سرویس فرنگی، حوله، دمپایی، تلفن و حمام می باشد. هتل ترنج برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در زمان اقامت، هر روزه سرویس های رایگانی را به منظور رفت و آمد به مراکز خرید در اختیار مسافران قرار می دهد، بنابراین می توانید به آسانی از بازارها و مراکز خرید کیش دیدن کرده و خرید نمایید.


تور هتل زیبای ترنج کیش

هتل ترنج کیش و نظرات مردم

هتل ترنج کیش نظرات مردم را چه خوب و چه بد ارج نهاده و به تصمیم میهمانان خود احترام می گذارد تا بیش از پیش، اعتماد این عزیزان را نسبت به خود جلب کند. تور مجازی هتل ترنج کیش یکی از راه های جدیدی است که گردشگران می توانند بدون این که به کیش سفر کنند این هتل کیش را ببینند. جهت دیدن نظرات مردم درباره این هتل کیش به پایین صفحه، بخش نظرات مردم مراجعه نموده و نظرهای واقعی مردم را مشاهده فرمایید. این هتل کیش برای ماه عسل زوجین، سفرهای خاص دوستانه، خانوادگی و ... بهترین گزینه است تا سفری رویایی را تجربه کنند.

جاذبه‌های اطراف هتل ترنج کیش

با رزرو هتل ترنج کیش در واقع روی زیباترین جاذبه جزیره کیش یعنی خلیج فارس اقامت خواهید داشت. از آنجا که یکی از گزینه‌های مهم برای اکثر مسافران جزیره کیش دیدن پاساژها و مراکز خرید این جزیره است، اگر شما هم جزو این دسته از مسافران کیش هستید خبر خوبی برایتان داریم، هتل ترنج برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در زمان اقامت، هر روزه سرویس‌های رایگانی را به منظور رفت و آمد به مراکز خرید در اختیار مسافران قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید به آسانی از بازارها و مراکز خرید کیش دیدن کرده و خرید نمایید. علاوه بر این در فاصله زمانی کوتاهی می‌توانید به بوستان آهوان، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، کشتی یونانی و اسکله تفریحی کیش دسترسی پیدا کنید.
جالب است بدانید انتخاب منطقه شمال غربی برای بنا شدن هتل ترنج کیش به این دلیل بوده که در این قسمت از جزیره کیش سطح دریا تا حدود یک کیلومتری ساحل تقریبا یکدست است، به علاوه پس از این یک کیلومتر، اختلاف سطح زیادی در خلیج فارس وجود دارد که این مسئله یک موج شکن طبیعی ایجاد کرده که در نتیجه آن هیچگاه موج‌های شدید به منطقه‌ای که سوئیت‌های هتل در آن واقع شده است، نخواهد رسید. شاید جالب باشد بدانید که مدیران هتل ، دو جزیره مصنوعی را در کنار هتل ترنج بنا کرده اند که هدف از ساخت آن جذب پرندگان و حفظ نمودن اکوسیستم طبیعی این منطقه بوده است.


تور کیش هتل ترنج ماهان ایر

تور کیش هتل ترنج

تور کیش هتل ترنج می تواند یک سفری کاملا متفاوت برای شما باشد .چون اگر از زیبایی های جزیره کیش در آب های نیلگون خلیج فارس بگذریم شما در تور کیش هتل ترنج با تنها هتل ساخته شده در روی آب مواجه هستید. و این تجربه را قبلا نداشته اید که در هتلی روی آب اقامت کنید  هر چقدر از زیبایی های تور کیش هتل ترنج بگوییم باز کم است شما باید خودتان آنها را از نزدیک حس کنید برای رزرو تور کیش هتل ترنج می توانید با شرکت مسافرتی همکوچ در ارتباط باشید.

معماری هتل ترنج کیش

وقتی به عکس های تور کیش هتل ترنج کیش نگاه می‌کنید، معماری آن نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل دریایی ترنج با معماری اصیل خود که الهام گرفته از نمادهای ایران باستان بوده، به خوبی توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این هتل پنج ستاره در دو فاز تعریف شده؛ فاز اول آن به عنوان یک هتل دریایی روی آب قرار دارد و فاز دوم آن که در حال حاضر، در دست ساخت است، هتل طبقاتی ساحلی محسوب می‌شود. هنگامی که به تصایر هتل از بالا نگاه می‌کنید، طراحی مجموعه هتل دریایی ترنج کیش را به شکل بته‌جقه می‌بینید.
طرح بته‌جقه به معنای سرو خمیده و در گذشته نماد تمدن ایران بوده و یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین طرح‌های ایران باستان است. نکته حائز اهمیت هتل که مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته، دریچه‌های شیشه‌ای کف اتاق و بالکن سوئیت‌های دریایی است که تصویر بی‌نظیری از دریای آبی خلیج فارس را به میهمانان هدیه می‌دهد.

کلام آخر 

ما در شرکت مسافرتی همکوچ تمام سعی خود را کرده ایم تا بهترین در سفر باشیم و شما را با تور کیش برای هتل ترنج پرواز ماهان آشنا کنیم شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در همکوچ در تماس باشید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما سروران گرامی قرار دهند.
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود