تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل ترنج کیش

تور کیش هتل ترنج کیش

1402/12/09 - تور مسافرتی

تور کیش هتل ترنج کیش یک سفری کامل برای کسانی که در رفتن به سفر و انتخاب مقصد سفر حساسیت های خاص خود را دارند رفتن به تور کیش هتل ترنج کیش می تواند یک سفری کامل باشد




توضیحات

تور کیش هتل ترنج کیش

تور کیش هتل ترنج کیش یک سفری کامل برای کسانی که در رفتن به سفر و انتخاب مقصد سفر حساسیت های خاص خود را دارند رفتن به تور کیش هتل ترنج کیش می تواند یک سفری کامل باشد . چون شما در این تور یک جزیره با زیباترین مکان های گردشگری و امکانات مدرن در کنار یک هتل رویایی و کامل را انتخاب کرده اید.رزرو تور کیش هتل ترنج کیش  را به تاخیر نیاندازید و حتما برای یکبار هم که شده به این سفر بروید ما در همکوچ به شما اطمینان می دهیم ازانتخاب های خود راضی خواهید بود. 

تور کیش هتل ترنج کیش


تور کیش هتل ترنج کیش

شما با رفتن به تور کیش هتل ترنج کیش دیدن و گشت گذار در جزیره و اقامت در هتل پنج ستاره ترنج کیش را انتخاب کرده اید و این انتخاب های شما یکی پس از دیگری زیبا هستند هر چقدر از زیبایی های جزیره کیش بگویم کم است و در کنار آن هتلی را انتخاب کرده اید که نظیر ندارد و تنها هتلی است که بر روی آب های خلیج فارس ساخته شده است شما می توانید با این انتخاب های هوشمندانه در تور کیش هتل ترنج کیش بهترین لحظه ها را برای خود رقم بزنید .

تور کیش هتل ترنج پرواز ماهان 

هتل ترنج کیش با پرواز ماهان شامل دو اقامتگاه آبی و ساحلی ساخته شده است بخش آبی با ساخت بیش از 100سوئیت چوبی و مقاوم بر روی اسکله ، با منظره رو به دریا که کف بعضی از سوئیت ها شیشه ای است که میتوان موجودات دریایی و ماهی ها را مشاهده کرد. تماشای دریای آبی خلیج فارس و غروب آفتاب هتل ترنج لحظات زیبا و خاطره انگیزی را برای مسافران رقم میزند. در فاز دوم هتل ترنج که ساختمانی در کنار ساحل بنا شده در چهار طبقه احداث شده که منظره ای رو به دریا، غروب خورشید و رو به دریاچه است. ناگفته نماند رفتن به کیش با پرواز ماهان در فصل های مختلف قیمت های مختلفی نیز دارد.

معرفی هتل ترنج 

همانطور که گفتیم شما در تور کیش هتل ترنج کیش یک هتلی با پنج ستاره را انتخاب کرده اید و این هتل یکی از خاص ترین هتل های ایران است هتل ترنج 100 واحد اقامتی دارد که بر روی آب های خلیج فارس با ساختاری چوبی ساخته شده است سوئیت های این هتل در کف خود از شیشه برخوردار هستند که زیبایی های دریای خلیج فارس را نشان می دهد و هر واحد برای خود از بالکن اختصاصی برخوردار است بنا بر انتخاب شما این بالکن ها رو به غروب است یا رو به ساختمان ترنج هتل ترنج از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده است .


معرفی هتل ترنج 

 

قوانین هتل ترنج 

تور کیش هتل ترنج کیش قوانین مخصوصی دارد که شما بهتر است قبل از رزرو این هتل با قوانین آن آشنا باشید سپس اقدام به رزرو هتل ترنج کنید همکوچ این قوانین را برای شما ذکر کرده است :
ترانسفر فرودگاهی هتل از 6 صبح تا 12 شب انجام می گیرد 
24ساعت قبل از ورود به فرودگاه باید اطلاع دهید تا ترانسفر برای شما انجام بشود
برای پذیرش مهمان خانم باید مدارک کامل باشد 
برای پذیرش در هتل باید حداقل 18 سال سن داشت
اقامت کودک زیر 5 سال رایگان است 
دو کودک زیر 5 سال یک سرویس اضافی حساب می شود
برای ارائه صیغه نامه مدارک معتبر قابل پذیرش است

امکانات تور کیش هتل ترنج کیش

شما با اقامت در هتل ترنج کیش می توانید از امکانات این هتل بهره ببرید این دارای امکانات زیادی است از جمله این امکانات می توان به اینترنت ، صندوق امانات ، تلوزیون ، بالکن ، میتی بار در سوئیت ها ، ساحل اختصاصی ، کلوپ تفریحات آبی ، قایق سواری ، سالن بیلیارد ، نزدیکی به مسیر دوچرخه سواری ، سالن کنفرانس و همایش ، ماساژ و اسپا  اشاره کرد اگر شما نیز می خواهید در این هتل اقامت کنید جهت رزرو تور کیش هتل ترنج کیش با همکوچ در تماس باشید .


	امکانات تور کیش هتل ترنج کیش

پرواز از کدام شهر به تور کیش هتل ترنج کیش

شما برای رفتن با پروازهواپیمایی به تور کیش هتل ترنج کیش باید ابتدا به شهر هایی که پرواز مستقیم به جزیره کیش را دارند بروید در ایران از نه شهر می توان به جزیره زیبای کیش پرواز کرد که ما در همکوچ این نه شهر را برایتان نام می بریم برای رزرو بیلط هواپیمای تور کیش هتل ترنج کیش با شرکت همکوچ در تماس باشید.

  • پرواز از مشهد به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از تهران به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از رشت به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از کرمان به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از ساری به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از شیراز به  تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از تبریز به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از اهواز به تور کیش هتل ترنج کیش
  • پرواز از اصفهان به تور کیش هتل ترنج کیش

چرا همکوچ برای تور کیش هتل ترنج کیش

شرکت مسافرتی همکوچ در راستای اهداف خود آسایش در سفر مسافرین خود را در نظر گرفته است و تمام تلاش خود را می کند تا شما را با تور کیش هتل ترنج کیش بیشتر آشنا کند همکوچ برای مسافرین خدمات دیگری در نظر گرفته است که شامل 

  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • رزرو هتل 
  • رزرو بیلط هوا پیما 
  • ترانسفر فرودگاهی 
  • گشت گذاررایگان در جزیره 
  • هتل همراه صبحانه 


کلام آخر 
ما در شرکت مسافرتی همکوچ سابقه طولانی در تور های ایرانی و خارجی داریم و می توانیم شما را در رفتن به انواع تور ها راهنمایی کنیم و تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با تور کیش هتل ترنج کیش آشنا کنیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم اگر سوالی در زمینه تور کیش هتل ترنج کیش داشتید می توانید با کارشناسان شرکت مسافرتی همکوچ در تماس باشید.


 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود