تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

تور کیش هتل داریوش کیش

تور کیش هتل داریوش کیش

1402/11/17 - تور مسافرتی

تور کیش هتل داریوش کیش دو انتخاب عالی در کنار یک دیگر است هتلی پنج ستاره در کنار جزیره زیبای کیش در بین آب های نیلگون خلیج فارس




توضیحات

تور کیش هتل داریوش کیش دو انتخاب عالی در کنار یک دیگر است هتلی پنج ستاره در کنار جزیره زیبای کیش در بین آب های نیلگون خلیج فارس این سفر می توانید برای شما خاطرات و صحنه های زیبایی را رقم بزند و شما انتخاب های هوشمندانه ای برای سفر خود انجام داده اید ما در همکوچ به بررسی تور کیش هتل داریوش کیش پرداخته ایم تا شما را در انتخابتان کمک کرده باشیم شما می توانید برای رزرو تور کیش هتل داریوش کیش با شرکت مسافرتی همکوچ در تماس باشید .

 

تور کیش هتل داریوش کیش

تور کیش هتل داریوش کیش

شما در تور کیش هتل داریوش کیش در یکی از مشهور ترین هتل های این جزیره اقامت خواهید .هتل داریوش کیش که یک هتلی پنج ستاره در جزیره زیبای کیش است از معماری فوق العاده ای بهره گرفته است این هتل را شبیه تخت جمشید ساخته اند و نشان دهنده بزرگی و شکوه ایران است و هر ساله تعداد زیادی توریست خارجی و ایرانی در هتل داریوش کیش اقامت می کنند.و شما نیز با اقامت خود درتور کیش هتل داریوش کیش از زیبایی و امکانات مدرن این هتل بهره خواهید برد.

تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که علاقه مند به سفر هستید و برای اولین بار قصد سفر به کیش را دارید و در نظر دارید که در هزینه ها صرف جویی کنید، سفر با تور بهترین گزینه است . تور لیدر ها یا همان راهنما های تور به خاطر سفر های که دارند، اطلاعات خیلی دقیق تری نسبت به شما ها از مقاصد دارند و باعث بهتر شدن کیفیت سفر شما می شوند. در این بین سفر با کدام یک از شرکت های هواپیمایی هم مهم است. که آژانس هواپیمایی همکوچ با توجه به امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهد، یکی از بهترین آژانس های مسافرتی در ایران می باشد. با تور کیش هتل داریوش با پرواز ماهان می تواند جزو بهترین گزینه ها برای مسافرت به جزیره کیش باشد.  شما به راحتی میتوانید با رزرو تور کیش هتل داریوش با بیشترین امکانات و هزینه های مناسب با پرواز ماهان اقامتی به یاد ماندنی در هتل داریوش کیش داشته باشید.

اتاق و سوییت های هتل داریوش کیش 

شما در تور کیش هتل داریوش کیش باید بر اساس نیاز و توانایی خود مکان اقامت خود را انتخاب کنید در هتل داریوش دو دسته انتخاب موجود است رزرو اتاق یا رزرو سوئیت برای اقامت که ما برای شما هر دو را توضیح می دهیم :

  • انتخاب اتاق های دو نفره که در حالت لوکس و استاندارد موجود هستند و متراژ آنها 180مترو 29 متر است که خودتان انتخاب می کنید رو به دریا باشند یا باغ
  • سوئیت های آتوسا لوکس یک اتاق خواب و یک نشیمت متراز 80 متر است (چشم انداز به باغ و دریا)
  • سوئیت استودیو یک خوابه با یک تخت دبل و یک اتاق نشیمن متراز 80متر است .(چشم انداز به باغ و دریا)
  • سوئیت رویال چهار نفره یک اتاق نشیمن ، و دو اتاق خواب  متراز 65 متر است.(چشم انداز به باغ و دریا)
  • سوئیت کابانا منظره رو به دریا در داخل باغ متراژ45 مترو به انتخاب شما حمام سانروف دارند.

اتاق و سوییت های هتل داریوش کیش 

مکان های نزدیک به هتل داریوش کیش

شما در تور کیش هتل داریوش کیش در موقعیت مکانی خوبی در جزیره کیش قرار گرفته اید و می توانید با کمی پیاده روی به ساحل دریای خلیج فارس برسید همچنین لازم نیست برای خرید گردش مسیر طولانی را در راه باشید و زمان خود را در جزیره از دست دهید.در تور کیش هتل داریوش کیش شما با قرار گرفتن در شمال شرقی جزیره کیش و در میدان داریوش به مکان های زیر دسترسی راحت تری دارید :

  • مرکزخرید پردیس یک و پردیس دو 
  • مرکز خرید سارینا 
  • بازار ونوس 
  • بازار دامون دریا
  • اسکاه تفریحی 
  • پارک دلفین ها 
  • پلاژ آقایان 
  • پلاژ بانوان 

امکانات رایگان و غیر رایگان هتل داریوش کیش 

شما با رفتن به تور کیش هتل داریوش کیش هم امکانات رایگان در هتل را دارید هم امکانات غیر رایگان در هتل از امکانات رایگان این هتل می توان به :صبحانه های متفاوت ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ،پارکینگ ، اینتر نت در اتاق ها و لابی اشاره کرد ولی بقیه امکانات مجهز دارای هزینه اضافی برای مسافرین است .از امکانات غیر رایگان میشود به سالن پینت بال اشاره کرد وجود باشگاه بدنسازی برای کسانی که نمی خواهند ورزش روتین خود را از دست بدهند ، غواصی درآب های جزیره از جالب ترین امکانات هتل داریوش و وجود سالن تنیس و بیلیارد میشود اشاره کرد .


امکانات رایگان و غیر رایگان هتل داریوش کیش 

چرا همکوچ برای تور کیش هتل داریوش کیش

شرکت مسافرتی همکوچ سابقه طولانی در تور کیش هتل داریوش کیش دارد و به خوبی می تواند راهنمای شما درتور کیش هتل داریوش کیش باشد ودر کنار سابقه خود مزیت های هم برای انتخاب واقع شدن در نظر گرفته است از جمله :

  • پشتیبانی 24 ساعته 
  • ترانسفر فرودگاهی رایگان 
  • رزرو بیلط هواپیما 
  • رزرو هتل 
  • گشت و گذار رایگان در جزیره 

کلام آخر 
ما در شرکت مسافرتی همکوچ تمام تلاش خود را می کنیم تا شما را با تور کیش هتل داریوش کیش و بقیه تور های موجود راهنمایی کرده و اطلاعات لازم را برسانیم امیدواریم در این ضمینه برای شما بهترین بوده باشیم .شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی ها با کارشناسان ما در همکوچ در تماس باشید .
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود