خدمات مسافرتی و گردشگری تور کیش

خدمات مسافرتی و گردشگری تور کیش

1402/05/19 -




توضیحات

خدمات مسافرتی و گردشگری تور کیش

خدمات مسافرتی و گردشگری تور کیش :‌ تور کیش جذابیت‌های فوق العاده و تفریحات مدرن و هیجان انگیزی که دارد به بهترین مقصد گردشگری ساحلی در ایران تبدیل شده است. خصوصا که این شهر به خاطر آب و هوایش در زمستان‌ها
که اغلب مقاصد گردشگری سرد هستند، آب و هوایی بهاری دارد. به همین در این استقبال گردشگران چند برابر می‌شود. اهمیت کیش تنها به خاطر امکانات گردشگری نیست بلکه در سال 1361 به عنوان نخستین منطقه آزاد تجاری در کشور
برگزیده شد. کیش طبیعت بکر و بی نظیری دارد و به دلیل همجواری با خلیج فارس زیبایی‌های خارق العاده زیر دریا را برای گردشگران به نمایش می‌گذارد. تور کیش با برنامه‌های مشخص و از پیش تعیین شده تمام دغدغه‌های سفر را از بین می‌برد.
و این فرصت را برای گردشگر فراهم می‌کند تا فقط از سفر لذت ببرد.

خدمات مسافرتی و گردشگری تور کیش

تور کیش ارزان

غالبا یکی از دغدغه‌های مهم رزرو تور کیش موضوع قیمت است. تور کیش در فصل‌های سرد‌تر طرفداران بیشتری دارد و در فصل‌های گرم تقریبا با کمترین میزان از استقبال رو به رو می‌شود. به همین دلیل در تابستان‌ها می‌توانید تور کیش را با ارزان‌ترین قیمت پیدا کنید. البته خرید تور کیش از سایت آژانس‌های چارتر کننده برای‌تان ارزان‌تر تمام می‌شود. این آژانس‌ها آفرهای مناسبی برای تورهای گردشگری‌شان پیشنهاد می‌دهند.

تور کیش لحظه آخری

یکی دیگر از راه‌های خرید تور کیش ارزان، تورهای لحظه آخری است. تورهای لحظه آخری این فرصت را ایجاد می‌کند تا با هزینه کمتری سفر کنید. البته به شرطی که همیشه آماده سفر باشید. برای جزئیات تورهای لحظه آخری انتخاب محدود‌تری دارید.حتی گاهی از زمان خرید تور کیش تا شروع سفر ممکن است چند روز بیشتر فرصت نداشته باشید.

خدمات مسافرتی تور کیشآب و هوای کیش

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره ۲۶/۶ درجه سانتیگراد می‌باشد. آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده‌های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت
رگبار و درماه‌های زمستان اتفاق می‌افتد.

خورد و خوراک در کیش

جزیره کیش مجموعه ای از رستوران ها را که از غذاهای ایرانی به غذاهای بین المللی متفاوت است، ارائه می دهد. برخی از شناخته شده ترین رستوران ها عبارتند از:
رستوران فست فود بوف کیش
رستوران اسپادانا کیش
هادی پیتزا فروشی
کیش KFC. مرغ سرخ شده کیش
رستوران آسال کیش
پارس خلیج بوفه کیش
رستوران نهنگ سفید - انواع غذاهای ایرانی (موسیقی زنده)
Toranj Marine Hotel (هتل ترنج)، تورانی دریایی هتل، جزیره کیش، خلیج فارس، ایران

ارزان ترین تورهای کیش چه زمان هایی هستند؟

معمولا ارزان ترین تورها یا همان تور آف خورده تخفیف دار کیش در اول هفته ها (مثل شنبه، یک شنبه و دو شنبه) و زمانی که مناسبتی خاص نباشد خواهد بود. البته در مواقعی که مردم سفر کم می روند، مثل زمان باز شدن مدارس و دانشگاه هاو یا زمان امتحانات و یا حتی بعد از روزهای تعطیلات رسمی، در ارزان ترین حالت ممکن می شود بلیط هواپیما تخفیف دار کیش را در هتل های ارزان رزرو کرد.
خدمات تور کیش

فاصله تهران تا کیش چقدر است؟

فاصله تهران تا کیش چند ساعته؟ فاصله زمانی تهران تا کیش بر اساس شرایط آب و هوایی کمی متغیر می باشد.با هواپیما که با بلیط های چارتر و یا سیستمی کیش از آن استفاده می کنی: حدود 1:30 الی 1:45 ساعت زمان می برد تا به جزیره کیش برسی.با قطار و یا اتوبوس که با بلیط قطار و یا اتوبوس از تهران به بندر عباس می روی: حدود 19 ساعت زمان می برد تا شما را به بندر عباس برسانند و از آن جا باید دو لنج مختلف را در دو جزیره عوض کنی تا به کیش برسی.

جاهای دیدنی و معروف در تور کیش کدامند؟

کشتی یونانی
ساحل درختان نارگیل
قلعه جنی کیش
شهر زیزمینی کاریز
دره پرتغالی ها
درخت سبز کیش

چگونه تور ارزان کیش بخریم ؟

همه این شرایط را قبل از رزرو تور کیش بدانید تا سفر مقرون به صرفه ای را تجربه کنید :

اول هفته سفر کنید و 30 % در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
در نیمه دوم سال به کیش بروید.
اقامت در هتل هایی که تخفیف دارند.

تجربه هیجان و آرامش در تور کیش

جنوب کشور به دلیل بافت شهری، جغرافیای متفاوت و مردمانی با آب و رنگ مهربانی سالانه مقصد تعداد زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی است. افرادی که به دنبال هیجان هستند و تمایل به تجربه یک مسافرت متفاوت با طعم دریا را دارند اغلب تور کیش را از بین هزاران پیشنهاد ویژه آژانس های مسافرتی انتخاب می­ کنند. در این مقاله می ­خواهیم جزیره کیش را از نگاه گردشگری مورد بررسی قرار دهیم و جاذبه های دیدنی آن را برایتان شرح دهیم. ما به شما قول می­دهیم پس از مطالعه این مطلب به دنبال ثبت نام در تور کیش در روزهای آینده خواهید بود.آیا تا بحال به این فکر کردید که با قایق های موتوری به سطح دریا برید و دلفین های دریای اقیانوس آرام رو دیدید.شما حتی میتونید مناطق ساحل کشورهای عربی را از داخل قایق به خوبی ببینید آیا تجربه کردید؟
خدمات گردشگری تور کیش

جزیره کیش

جزیره کیش در بین 10 جزیره زیبای جهان قرار دارد و چهارمین مقصد تفریحی پر بازدید در خاورمیانه است. ورزش های آبی و بازدید از مناظر باستانی فرصتی بی نظیر در تور کیش است. دوچرخه سواری در اطراف جزیره در مسیر ویژه ساحلی یک تجربه جالب است. شما با تور کیش می­توانید در سواحل زیبای این جزیره به مشاهده خلیج همیشه فارس با رنگ آبی و وسعت بی نهایتش بنشینید. این که کیش به دلیل سواحل زیبا یا مکان های گردشگری به مروارید خلیج فارس مشهور شده است چیزی است که شما باید بعد از مسافرت به این جزیره بکر تصمیم بگیرید.

تور کیش

بدون شک جزیره کیش یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ایران بشمار می آید به طوری که امروز برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده می باشد. سالانه به‌طور متوسط، بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر از این جزیره بازدید می‌کنند. سواحل شنی سفید، آبهای فیروزه ای و صخره های مرجانی این جزیره، ذهن هر گردشگری را به خود مشغول نموده و لحظاتی بیاد ماندنی برایش ثبت می کند. جزیره کیش اولین و مهمترین منطقه آزاد ایران است که در سال 1368 به ثبت رسیده است.

صرفه جویی در وقت

معمولاً استفاده از هواپیما برای سفر به کیش تأثیر زیادی در صرفه ‌جویی در وقت دارد چرا که در فاصله زمانی کوتاه می توان مسافت های طولانی را از دورترین نقاط کشور طی نمود.

سفر آسان

مسافرت با هواپیما جزء سفرهای آسان و بدون دردسر است، چرا که دیگر نیاز نیست رنج چندین روز در سفر ماندن و طی کردن مسیر را متحمل شوید. پس برای داشتن یک سفر آسان و بیاد ماندنی انتخاب تور کیش هوایی بهترین گزینه پیش رو می باشد.
	خدمات مسافرتی و گردشگری تور جزیره کیش

نحوه رزرو تور ارزان قیمت کیش

در هنگام رزرو تور کیش اولین مبحثی که مد نظر همه مخاطبان قرار می گیرد، خرید تور ارزان قیمت کیش است که به اصطلاح آژانس های مسافرتی تور کیش ارزان جزء مهمترین دغدغه های مسافران قرار دارد.نحوه رزرو تور ارزان قیمت کیش با توجه به موارد مختلفی امکان پذیر است. در صورت کم کردن تعداد روزهای سفر تا حد زیادی می توانید، هزینه های مربوط به هتل را کاهش دهید که در نهایت بر هزینه نهایی تور موثر است.

محل هتل نیز از عواملی بوده که بر قیمت تور تأثیر می گذارد، با انتخاب هتل های کم ستاره، دورتر از ساحل می توانید تا حد زیادی هزینه ‌های مربوط به تور را کاهش دهید. معمولا هتل های ۵ ستاره که در کنار ساحل قرار گرفته، با داشتن ساحل اختصاصی امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهند اما هزینه های آن به نسبت بالا است و همه افراد از پس این هزینه ها بر نمی آیند.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود