خرید از بازارهای قدیمی در سفر با تور استانبول

خرید از بازارهای قدیمی در سفر با تور استانبول

1402/05/19 -




توضیحات

خرید از بازارهای قدیمی در سفر با تور استانبول: خرید از بازارهای قدیمی در سفر با تور استانبول کشور ترکیه از گذشته‌های دور یکی از کشورهای معروف برای خریدوفروش کالاهای تجاری و سفرهای بازرگانی بوده است. این کشور همیشه کشوری مهمان‌پذیر به‌خصوص برای پذیرش بازرگانان در کشور خود بوده است. محصولات بسیار زیادی در شهر استانبول به فروش می‌رسد که برخی از آنها به سبک گذشته تولید می‌شوند.

اگر می‌خواهید به کشور ترکیه سفر کنی یکی از برنامه‌های خود را بازدید از بازارهای معروف و قدیمی ترکیه قرار دهید. توجه داشته باشید که این بازارها مانند بازار بزرگ تهران اجناس بسیار زیادی برای فروش دارند برخی از این بازارها به‌صورت اختصاصی محصولات خاصی به فروش می‌رسانند اما اکثریت آنها مانند بازار بزرگ تمامی اجناس را به‌صورت عمده و غیر عمده دارند.

بازار قدیمی استانبول

بازار بزرگ استانبول برای سفر با تور استانبول

همان‌طور که در مقاله‌های قبل گفتیم بازار بزرگ استانبول یا در واقع در معنای انگلیسی آن یعنی گرند بازار یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارها در شهر استانبول است که تا امروزه شکل و حالت خود را حفظ کرده و به همان سبک گذشته وجود دارد. بازار بزرگ استانبول قدیمی‌ترین بازار در تمام کشور ترکیه است. بازار بزرگ ترکیه در زمان امپراطوری عثمانیان در سال ۱۴۵۰ ساخته شده است و در بازار کالاهای مختلف و متفاوتی به فروش می‌رسد. کالاهای موجود در بازار بزرگ استانبول به این صورت است فرش ظروف سرامیکی پوشاک اشیای زینتی و... عوض تنوع بیشتری نیز در این بازار وجود دارد.

بازار چوب کورکوما در استانبول

کورکوما یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول است که شما با تور استانبول و سفر به این شهر بهتر است که از آن بازدید کنید. این بازار یا خیابان بافت کهن خود به سبک گذشته را حفظ کرده و در این بازار کالاهای متفاوتی به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید از بازار دیدن کنید و یکی از قدیمی‌ترین آثار باستانی در شهر استانبول را بازدید کنید به بازار چوکورکورا بروید.

بازار فاتح در شهر استانبول برای سفر با تور استانبول

این بازار یکی از مناطق مهم توریستی در شهر استانبول است که شما می‌توانید در این بازار هتل‌های متعددی ببینید یکی از مزیت این بازار دسترسی آسان از طریق تمام وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس مترو است.

دسترسی راحت به این بازار باعث جذب گردشگران بسیار زیادی به این منطقه شده است در این بازار فروشگاه‌های لباس مجلسی وجود دارد و لباس‌های سبک سنتی نیز وجود دارند.

منطقه سافران بولو در شهر ترکیه

منطقه سافرانبلو یکی از بخش‌های بسیار جالب در کشور ترکیه است. شما می‌توانید با قدم‌زدن در این منطقه و بازدید از بازار محلی آن به خرید سوغات دست‌ساز بپردازید و از مشغله‌ها و شلوغی‌های شهر استانبول دور شوید. حضور در منطقه و بازارهای محلی سافرانبلو خاطره بسیار خوبی در ذهن شما به وجود می‌آورد.

بازار صحف لار

یکی دیگر از معروف‌ترین بازارهای شهر استانبول به‌حساب می‌آید که شما با انتخاب تور استانبول می‌توانید از آن بازدید کنید و این بازار سنتی معروف کتاب‌فروشی‌های بسیار زیادی وجود دارد در واقع این بازار مربوط به کتاب‌فروشان است. اگر شما به خواندن کتاب‌های قدیمی و امروزی شهر استانبول و یا نویسندگان معروف علاقه‌مند هستید بازدید از این بازار را فراموش نکنید.

در بازار صحف لار یک باغ چای بسیار زیبایی وجود دارد که مکانی دنج و بسیار آرامش‌بخش برای شما به‌عنوان شاعران و دوستداران ادبیات است. در بازار صحف لار ۲۳ کتاب‌فروشی مختلف وجود دارد که به جز تعطیلات رسمی و تعطیلات مذهبی همیشه باز است.

صحف لار ترکیه

خریدکردن برای همه و سن بسیار جذاب است فرقی ندارد شما کودک نوجوان زن یا مرد باشید همیشه وقتی پای خرید در میان باشد شما خوشحال می‌شوید. خریدکردن فرقی ندارد که از بازار قدیمی باشد یا لوکس و امروزی مهم این است که در آن بازارچه چیزی و با چه کیفیتی به فروش می‌رسد. بازارهای قدیمی باتوجه‌به سابقه‌ای که از خود بر جای گذاشته‌اند و باتوجه‌به محصولات متنوعی که درون خود باتوجه‌به گنجایششان جا می‌دهند موردتوجه افراد بسیار زیادی قرار می‌گیرد. بازار بزرگ بازار فاتح و... از جمله بازارهای معروف و قدیمی در شهر استانبول هستند که علاوه بر مزیت خریدکردن شما می‌توانید از یک بنای قدیمی و یک بازار قدیمی نیز بازدید کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود