خرید استانبول کارت

خرید استانبول کارت

1402/05/19 -




توضیحات

هنگامی که شما به شهر استانبول سفر کنید می‌توانید با استفاده و خرید استانبول کارت هزینه‌های مختلف خود را به‌خصوص دررابطه‌با حمل‌ونقل کاهش دهید. دولت ترکیه برای اینکه مسافران هنگامی که وارد این کشور می‌شوند برای حمل‌ونقل، خرید اینترنت و... دچار مشکل نشوند به همین دلیل کارت‌هایی را به نام استانبول کارت تولید کرده است.

این کارت‌ها در کشور ترکیه و در شهر استانبول قابل‌دسترسی است و به‌صورت هوشمند شما می‌توانید از این کارت‌ها استفاده کنید. ویژگی استانبول کارت مانند کارت مترو در کشورهای مختلف است این کارت‌ها قابلیت دریافت بلیط برای حمل‌ونقل نیز دارند. برای اطلاع درباره کارت استانبول مقاله‌ای برای شما تهیه کرده‌ایم که در ادامه به بررسی این کارت‌ها می‌پردازیم.

ویژگی‌ها و مزایای کارت استانبول

  • قابلیت استفاده از اینترنت رایگان در سطح شهر استانبول
  • راهنمای شبانه‌روزی آنلاین
  • استفاده از سرویس رایگان برای رفتن به محل اقامت از فرودگاه
  • استفاده از تفریحات رایگان مخصوص کارت
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و جاذبه‌های منتخب برای کارت
  • استفاده از حمل‌ونقل رایگان در سطح شهر
  • استفاده از تخفیف برای حمل‌ونقل در سطح شهر

چگونه اقدام به خرید استانبول کارت کنیم؟

استفاده از استانبول کارت برای سفر در تور استانبول اهمیت زیادی در کاهش هزینه‌های مربوط به سفر شما دارد اگر می‌خواهید استانبول کارت تهیه کنید مانند خرید کارت مترو و اتوبوس می‌توانید آنها را از ایستگاه‌های مترو اتوبوس دکه‌های روزنامه‌فروشی فرودگاه‌ها و در داخل شهر و... خریداری کنید.

خرید استانبول کارت کار سخت نیست و شما می‌توانید از هرجایی آن را تهیه کنید. اگر نمی‌توانید به‌صورت حضوری این کارها را در تور استانبول و در طول سفر خریداری کنید می‌توانید با استفاده از سایت‌های فروش کارت‌های مخصوص برای شهر استانبول درخواست خرید بدهید.

قیمت استانبول کارت

همان‌طور که می‌دانید قیمت هر چیزی دائم در حال تغییر است. هنگامی که شما دارید این مقاله را مطالعه می‌کنید ممکن است قیمت استانبول کارت اما سال بعد که قصد خرید این کارت را دارید قیمت تغییر کرده باشد. ارزش استانبول کارت به‌اندازه‌ای است که شما ما با پرداخت ۴ یا ۵ لیتر می‌توانید آن را تهیه کنید و از قابلیت‌های موجود آن استفاده کنید.

از جمله مزایای مهم استانبول همان‌طور که گفتیم این است که شما در طول سفر با تور استانبول می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش دهید و هزینه‌هایی که مربوط به حمل‌ونقل است کمتر از حالت طبیعی محاسبه شود.

با کارت استانبول از چه وسایل نقلیه می‌توان استفاده کرد؟

همان‌طور که گفتیم تهیه استانبول کارت به‌منظور کاهش هزینه‌ها در رفت‌وآمد است. درصورتی‌که شما استانبول کارت را برای سفر با تور استانبول انتخاب کنیم و برای گردش می‌توانید از تمام وسایل نقلیه عمومی در سطح شهر استفاده کنید. از جمله وسایل نقلیه می‌توانید استفاده کنید متروباس، اتوبوس، قطار، تراموا، قایق و... است. درصورتی‌که شما بخواهید از گرین گارد برای حمل‌ونقل استفاده کنید محدودیتی در زمینه حمل‌ونقل و وسایل نقلیه ندارید.

بعد از سفر با تور استانبول، استانبول کارت را پس بدهیم یا نگه داریم؟

استانبول کارت

این موضوع که آیا کارتتان را پس بدهید یا نگهدارید به خودتان بستگی دارد. درصورتی‌که می‌خواهید دوباره به شهر استانبول سفر کنید بهتر است تا کارتتان را با خودتان به شهرتان ببرید. زمانی که شما در سفر با تور استانبول، کارت تهیه می‌کنید بهتر است بدانید که این کار تا حدود دو سال اعتبار دارد. اگر نمی‌خواهید این کارت‌ها را به همراه داشته باشید می‌توانید آنها را به فروشگاه به دوستان و آشنایان خود بدهید.

تخمین میزان هزینه‌های قیمت برای سفر با تور استانبول اهمیت زیادی دارد. درصورتی‌که شما بخواهید به شهر استانبول سفر کنید نیازمند هستید که درباره روش‌های اطلاعاتی از قبل داشته باشید استفاده از استانبول کارت یکی از بهترین اقداماتی است که شما به‌محض ورود به شهر استانبول می‌توانید از آن استفاده کنید.

شما می‌توانید در شهر استانبول از تمام وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. یکی از مزایای استانبول کارت‌ها این است که شما برای استفاده از تمامی وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر استانبول می‌توانید آنها را به همراه داشته باشید و از مزایای آن استفاده کنید. خرید این کارت‌ها بسیار آسان است و هنگامی که سفر شما به پایان رسید می‌توانید آنها را به هرکسی که می‌خواهید بدهید یا اینکه به فروشگاه‌های مختلف دوباره بفروشید. خرید این کارت‌ها در کاهش هزینه‌های سفر تور استانبول اهمیت زیادی دارد شما می‌توانید بهترین از آنها استفاده کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود