خرید غذاهای خوشمزه با تور استانبول

خرید غذاهای خوشمزه با تور استانبول

1402/05/21 -




توضیحات

خرید غذاهای خوشمزه با تور استانبول: امکان ندارد شما درباره مکان‌ها و بازارهای مختلف استانبول شنیده باشید اما اسم غذاهای معروف استانبول را ندانید. کباب‌ترکی یکی از معروف‌ترین غذاهای شهر استانبول است که امروزه در اکثر کشورها تهیه و طبخ می‌شود به‌خصوص در کشور ایران طرف‌داران بسیار زیادی دارد. غذاهای معروف ترکیه تنها در کباب‌ترکی خلاصه نمی‌شود بلکه فهرست غذاهای شهر استانبول بسیار بیشتر از یک کباب هستند.

شما برای انتخاب غذا در شهر استانبول گزینه‌های بسیار زیادی از جمله دریایی گوشتی مرغ و گوشت قرمز گیاهی و... وجود دارد که شما قادر به انتخاب هر یک از آنها هستید. برای اینکه در سفر با تور استانبول بتوانید غذاهای معروف ترکیه را امتحان کنید تا برای شما لیستی از این غذاها تهیه کرده‌ایم بنابراین به ادامه مطلب توجه کنید.

تور استانبول؛ غذای معروف بورک

غذای بورک یکی از غذاهای معروف ترکان است که مردم ترکیه از این غذا به‌عنوان میان وعده برای صبحانه و عصرانه استفاده می‌کنند. غذای بورک آن‌قدر معروف است که شما در هر کشوری باشید اگر از شما بپرسم یکی از غذاهای معروف ترکیه را نام ببرید قطعاً یکی از آن گزینه‌ها است. بورک از ترکیب پنیر گوشت و سبزیجات درست می‌شود که بعد از پخت این مواد درون خمیر یوفکا قرار داده شده و سپس داخل فر یا روغن قرار داده می‌شود و درنهایت آماده خوردن است.

بورک غذای استانبول

غذای منمن در سفر با تور ترکیه

خرید غذاهای خوشمزه با تور استانبول: مینیون املت ترکی یکی از ساده‌ترین غذاهای ترکان به‌خصوص در شهر استانبول است. در سفر با تور استانبول چه در فضای هتل و چه در فضای رستوران اگر قصد میل صبحانه داشتید حتماً املت من را تجربه کنید. املت منه از پیاز سرخ شده تخم‌مرغ و سبزیجات مختلف معطر گوجه‌فرنگی و فلفل تهیه می‌شود. این املت با گوشت درست می‌شود اما برای کسانی که گیاهخوار هستند با بادمجان سرو می‌شود.

لاهماجون ترکی

لاهماجون در واقع به معنای خمیر و گوش می‌باشد یکی از معروف‌ترین پیتزاهای خوشمزه ترکی است. پیتزای لاهماجون از یک‌لایه خمیر نازک که مانند نان لواش درست می‌کنند تشکیل می‌شود. بعد از اینکه نان لواش آماده شد روی آن گوشت فلفل پیاز و ادویه‌های مختلف و پنیر پیتزا قرار داده می‌شود و بعد از قرارگرفتن در فر یا تنور آماده سرو می‌شود.

غذای لاما جون را می‌توانید در تمام خیابان‌های شهر استانبول تهیه کنید این غذا زمانی که گرم است بسیار خوشمزه و خوش‌بو است بهتر است آن را داغ نوش جان کنید.

صدف دریایی میدیه در تور استانبول

صدف دریایی بابت آب خیلی از افراد نیست باتوجه‌به ظاهر و بویی که دارد ممکن است شما از آن خوشتان نیاید. شاید باورتان نشود اما یکی از غذاهای معروف ترکیه و شهر استانبول صدف دریایی میدیا این صدف با برنج تند ترکیب می‌شود و جزو غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرف‌دار در این شهر است. صدف دریایی در انواع مختلف رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های سراسر شهر استانبول پیدا می‌شود بنابراین اگر قصد خرید این صدف را در سفر با تور استانبول داشته باشید می‌توانید آن را در هرجایی تهیه کنید.

اسکندر کباب

همان‌طور که گفتیم کباب‌ترکی یکی از معروف‌ترین کباب‌های شهر ترکیه است از جمله دیگر کباب‌های معروف این شهر اسکندر کباب است که دست‌کمی از کباب‌ترکی ندارد. اسکندر کباب بر روی سیخ‌های عمودی پخته می‌شود و بعدازاین که به طور کامل پخته شد برش داده می‌شود. برای اینکه این کباب به‌درستی طبخ شود آن را با روغن فلفل زیتون سبزیجات مختلف مانند ریحان و جعفری و گوجه‌فرنگی تفت می‌دهند و از جمله مهم‌ترین و خوشمزه‌ترین کباب‌های دنیا است.

اسکندر کباب

هنگامی که شما به خیابان‌های قدیمی و معروف ترکیه بگذارید بوی خوش کباب و غذاهای مخصوص ترک آن به‌خصوص در شهر استانبول در سفر با تور استانبول باعث ترغیب شما برای امتحان کردن این غذاها خواهد بود.

 درصورتی‌که غذاهای ترکی را در جای مطمئن و باسابقه امتحان کنید قطعاً دلتان می‌خواهد که برای چند بار دیگر نیز از آنها خریداری کنید. خوردن غذاهای مخصوص شهر استانبول یک تجربه غذایی بسیار خوبی در ذهن شما خواهد بنابراین اگر با تور استانبول به شهر استانبول رفتید حتماً غذاهای مشهور و معروف این شهر را خریداری کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود