دانشگاه لوند سوئد

دانشگاه لوند سوئد

1402/05/24 -




توضیحات

دانشگاه لوند در سال 1666 تاسیس شده است این دانشگاه از قدیمیترین ، وسیع ترین و بهترین دانشگاه های شمال اروپا می باشد .

دانشگاه لوند در میان 100 دانشگاه برتر دنیا  و بهترین دانشگاه سوئد  قرار دارد همچنین محبوب ترین دانشگاه کشور سوئد برای دانشجویان بین المللی محسوب می شود .به اضافه آموزش و تحقیقات عالی دانشگاه ، این دانشگاه برای سطح منحصر فرد زندگی  که شامل فضای تاریخی و فعالیت هایی که در طول تمام سال برای دانشجو فراهم است مشهور می باشد .
دانشگاه لوند سوئد

شهر زیبا و دوست داشتنی لوند تنها 40 دقیقه با پایتخت دانمارک شهر کپنگهام فاصله دارد ، در این شهر 1000 سال تاریخ با جوان ترین مردم کشور به همراه کمپانی های بین المللی ادغام شده است .

در این دانشگاه هر رشته و برنامه آموزشی شهریه مخصوص به خود را دارد بعد ار شهریه دانشگاه مهمترین بخش هزینه زندگی در شهر مورد نظر فرد می باشد .البته در مورد هزینه زندگی بستگی به سبک زندگی هر فرد متغیر است اما می توانیم  به صورت آماری این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم ،  در رابطه با شهر لوند دانشجویان بیشتر غذا را در خانه آماده می کنند و همچنین فروشگاه ها تخفیف های دانشجویی ارائه می کنند.

دانشگاه لوند به هشت دانشکده تقسیم می شود : دانشکده مهندسی ، دانشکده اقتصاد و مدیریت ، دانشکده هنر ، دانشکده پزشکی ، دانشکده علوم انسانی و الهیات ، دانشکده علوم و دانشکده حقوق .

البته مراکز جداگانه هم برای آموزش در این دانشگاه قرار دارد

 رشته های دانشکده ها  به صورت کامل  در زیر آمده است :

SCHOOL OF ECONOMICS AND MANAGEMENT

FACULTY OF LAW

FACULTY OF ENGINEERING

FACULTY OF SOCIAL SCIENCES

FACULTIES OF HUMANITIES AND THEOLOGY

FACULTY OF SCIENCE

FACULTY OF MEDICINE

FINE AND PERFORMING ARTS

برای اطلاعات کامل و دقیق با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید .

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود