تور کیش هتل ترنج

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

درباره هتل ترنج کیش

درباره هتل ترنج کیش

1402/05/16 -




توضیحات

درباره هتل ترنج کیش : هتل ترنج کیش یکی از منحصر‌به‌فردترین هتل‌های پنج‌ستاره کشور است. در منطقه‌ای بکر واقع در شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی شده‌است.فاز دریایی بر روی آب قرار گرفته و فاز ساحلی در دست احداث بوده و هنوز تکمیل نشده‌است. موقعیت مکانی خاص و طراحی متفاوت هتل موجب شده چشم‌اندازهایی فوق‌العاده‌ای از طلوع و غروب خورشید، امواج و ساحل دریا را به نمایش بگذارد. اگر خواهان اقامتی رویایی و توام با آرامش در جزیره کیش هستید، هتل دریایی ترنج همان مکان ایده‌آل شماست.

درباره هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل در مجموع دارای 100 واحد اقامتی است که روی اسکله چوبی دریا ساخته شده‌است. ویژگی منحصربه‌فرد واحدهای اقامتی این هتل کف شیشه‌ای آن‌هاست. میهمانان می‌توانند از داخل اتاق خود عمق دریا، مرجان‌های
دریایی و حرکت دسته‌جمعی ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها را تماشا کنند. به‌علاوه همه از بالکن اختصاصی برخوردار هستند. تماشای زیبایی دریای بیکران و غروب خورشید از این بالکن‎ها لذت اقامت در این هتل را دوچندان می‌کند.
اتاق‌های دو‌تخته به صورت اتاق‌های دوتخته ترنج، دوتخته دریا و دو‌تخته غروب ارائه می‌شوند. این اتاق‌ها به صورت دو تخت تک نفره یا یک تخت دو نفره هستند. سوئیت‌های یک‌خوابه رویال یکی دیگر از گزینه‌های اقامت در این هتل است، این سوئیت‌ها متراژ بیشتری داشته و اقامت راحت‌تری را برای میهمانان فراهم می‌کنند. ضمن اینکه همانند اتاق‌ها در سه نوع ترنج، دریا و غروب ارائه می‌شوند. اما اگر خواهان لوکس‌ترین اقامت هستید. سوئیت‌های امپریال هتل را انتخاب کنید. این سوئیت‌های 120 متری دو‌خوابه بوده و از بهترین امکانات برخوردارند.

درباره هتل ترنج جزیره کیش

امکانات هتل ترنج کیش چیست؟

هتل پنج ستاره ترنج کیش یکی از منحصربفردترین هتل های ایران است. این هتل دارای دو فاز است. فاز نخست در ساحل و فاز دوم بر روی آب قرار دارد. قسمتی از هتل که بر روی آب قرار دارد به شکل یک بته جقه طراحی شده است . این هتل نخستین هتل دریایی خاورمیانه نیز است. هتل ترنج کیش دارای یکصد ویلا و سوئیت مجلل و مدرن است. هر یک از سوئیت ها دارای یک بالکن اختصاصی و کف شیشه ای است که بر روی آب قرار دارد.چشم انداز تمام سوئیت ها نیز رو به دریا است. سوئیت ها با یک اسکله چوبی یک کیلومتری به یکدیگر متصل شده اند. رستوران خورشید نخستین رستوران این هتل است که بر روی آب قرار دارد. رستوران ساحلی هتل ترنج نیز به صورت بوفه به سرو شام و ناهار می پردازد. رستوران تاج ترنج دیگر رستوران این هتل پنج ستاره است. کافه گلف نخستین کافی شاپ هتل ترنج کیش است. در کافی شاپ ساحلی هتل ترنج کیش نیز انواع پیتزا و دمنوش های متنوع سرو می شود.

درباره هتل  زیبای ترنج کیش

هتل پنج ستاره

این هتل پنج ستاره یک چایخانه سنتی با نام لمکده سنتی ساحلی نیز دارد که میزبان مهمانان هتل است. در ساحل هتل نیز آلاچیق های متعددی نصب شده است. سالن بازی های ساحلی یکی از مراکز تفریحی و سرگرمی این هتل است. ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد از جمله تفریحات سالن بازی های ساحلی است. سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، مسیر دوچرخه سواری و فوتبال دستی از دیگر تفریحات این هتل پنج ستاره است. استفاده ازباشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی کودک برای مهمانان این هتل رایگان است. از جمله امکانات ویژه این هتل پنج ستاره می توان به سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی و تاکسی سرویس اشاره کرد

موقعیت مکانی هتل دریایی ترنج کیش

آدرس این هتل کیش در بلوار جهان، ابتدای بلوار جهان است که از مرکز شهر دور می باشد. اما نگران نباشید این هتل کیش جهت راحتی میهمانان خود یک ترانسفر برقرار کرده تا میهمانان مقیم در هتل به بازارهای کیش دسترسی داشته باشند.لازم به ذکر است تفریحات آبی کیش در خود هتل 5 ستاره ترنج کیش انجام می شود.

هتل ترنج کیش و نظرات مردم

هتل ترنج کیش نظرات مردم را چه خوب و چه بد ارج نهاده و به تصمیم میهمانان خود احترام می گذارد تا بیش از پیش، اعتماد این عزیزان را نسبت به خود جلب کند. تور مجازی هتل ترنج کیش یکی از راه های جدیدی است که گردشگران می‌توانند بدون این که به کیش سفر کنند این هتل کیش را ببینند. جهت دیدن نظرات مردم درباره این هتل کیش به پایین صفحه، بخش نظرات مردم مراجعه نموده و نظرهای واقعی مردم را مشاهده فرمایید. این هتل کیش برای ماه عسل زوجین، سفرهای خاص دوستانه، خانوادگی و ... بهترین گزینه است تا سفری رویایی را تجربه کنند.

درباره هتل ترتج

جاذبه‌های اطراف هتل ترنج کیش

با رزرو هتل ترنج کیش در واقع روی زیباترین جاذبه جزیره کیش یعنی خلیج فارس اقامت خواهید داشت. از آنجا که یکی از گزینه‌های مهم برای اکثر مسافران جزیره کیش دیدن پاساژها و مراکز خرید این جزیره است، اگر شما هم جزو این دسته از مسافران کیش هستید خبر خوبی برایتان داریم، هتل ترنج برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در زمان اقامت، هر روزه سرویس‌های رایگانی را به منظور رفت و آمد به مراکز خرید در اختیار مسافران قرار می‌دهد، بنابراین می‌توانید به آسانی از بازارها و مراکز خرید کیش دیدن کرده و خرید نمایید. علاوه بر این در فاصله زمانی کوتاهی می‌توانید به بوستان آهوان، پارک ساحلی مرجان، پارک ساحلی سیمرغ، کشتی یونانی و اسکله تفریحی کیش دسترسی پیدا کنید.جالب است بدانید انتخاب منطقه شمال غربی برای بنا شدن هتل ترنج کیش به این دلیل بوده که در این قسمت از جزیره کیش سطح دریا تا حدود یک کیلومتری ساحل تقریبا یکدست است، به علاوه پس از این یک کیلومتر، اختلاف سطح زیادی در خلیج فارس وجود دارد که این مسئله یک موج شکن طبیعی ایجاد کرده که در نتیجه آن هیچگاه موج‌های شدید به منطقه‌ای که سوئیت‌های هتل در آن واقع شده است، نخواهد رسید. شاید جالب باشد بدانید که مدیران هتل دو جزیره مصنوعی را در کنار هتل ترنج بنا کرده اند که هدف از ساخت آن جذب پرندگان و حفظ نمودن اکوسیستم طبیعی این منطقه بوده است.

معماری هتل ترنج کیش

وقتی به عکس های هتل ترنج کیش نگاه می‌کنید، معماری آن نیز توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. هتل دریایی ترنج با معماری اصیل خود که الهام گرفته از نمادهای ایران باستان بوده، به خوبی توانسته است نظرمخاطبان را به خودجلب کند. این هتل پنج ستاره در دو فاز تعریف شده؛ فاز اول آن به عنوان یک هتل دریایی روی آب قرار دارد و فاز دوم آن که در حال حاضر، در دست ساخت است، هتل طبقاتی ساحلی محسوب می‌شود. هنگامی که به تصایر هتل ازبالا نگاه می‌کنید، طراحی مجموعه هتل دریایی ترنج کیش را به شکل بته‌جقه می‌بینید. طرح بته‌جقه به معنای سرو خمیده و در گذشته نماد تمدن ایران بوده و یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین طرح‌های ایران باستان است. نکته حائز اهمیت هتل که مورد استقبال مسافران زیادی قرار گرفته، دریچه‌های شیشه‌ای کف اتاق و بالکن سوئیت‌های دریایی است که تصویر بی‌نظیری از دریای آبی خلیج فارس را به میهمانان هدیه می‌دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد هتل دریایی ترنج

به عنوان یکی از تاپ‌ترین هتل‌ های کیش و تنها هتل دریایی ایران، هتل ترنج کیش از امکانات و خدمات پرشماری برخوردار است. چندین رستوران و کافه ساحلی و غیر ساحلی با چشم‌اندازهایی شگفت‌انگیز از دریا به همراه سرو غذاهاو نوشیدنی‌های بسیار متنوع و مرغوب در محیطی استثنایی، امکانات ورزشی و تفریحی فراوان از جمله ساحل اختصاصی، تفریحات آبی، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، زمین تنیس، والیبال ساحلی، باشگاه بیلیارد و... تنها گوشه‌ای از این امکانات و سرویس‌هاست.

درباره هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش در مجموع دارای 100 اتاق و سوئیت است که به صورت کلبه‌های چوبی در کنار هم با متراژها، امکانات و چشم‌اندازهای متفاوت ارائه می‌شوند. تمامی اتاق‌ها بر روی اسکله‌ای چوبی و یک کیلومتری قرار دارند. تمامی اتاق‌ها از جنس چوب ساخته‌شده و در آن‌ها بهترین و لوکس‌ترین امکانات قرار داده‌شده‌است. کف شیشه‌ای در تمام اتاق‌ها اجازه دیدن آب دریا در اتاق را به مهمانان عزیز‌داده و بالکن اختصاصی در اتاق‌ها فضایی بسیار دنج و دلنشین فراهم‌کرده‌است.اگر پیاده‌روی بر روی اسکله چوبی یک کیلومتری هتل ترنج کیش برایتان مشکل است، نگران نباشید. وجود ماشین‌های کوچک مخصوص گلف این مسئله را برایتان حل می‌کند

مقایسه قیمت هتل ترنج کیش با هتل‌های مشابه

هتل ترنج کیش در زمره گران‌ترین هتل‌های کیش قرار می‌گیرد. این هتل با ارائه خدمات و امکانات فوق‌العاده در فضایی بسیار خاص و بی‌نظیر حتی در مقایسه با سایر هتل‌های پنج ستاره کیش نیز گران به نظر می‌رسد. اما اقامت در هتل ترنج کیش، تنها هتل روی آب در ایران، تجربه‌ای است که شاید فرصت آن تنها یک بار در زندگی پیش بیاید. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق تجربه‌های جدید و بی‌همتا هستید، حتماً اقامت در هتل ترنج کیش را امتحان کنید.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود