ده هتل معروف و مورد علاقه مسافران مشهد

ده هتل معروف و مورد علاقه مسافران مشهد

1402/05/19 -




توضیحات

شناخت هتل های مشهد برای انتخاب هتل مناسب جهت سفر به این شهر اهمیت بسیاری دارد. مشهد دومین شهر بزرگ ایران و پایتخت استان خراسان رضوی است. وجود جاذبه‌های زیارتی و سیاحتی فراوان مشهد را به پرگردشگرترین شهر ایران تبدیل کرده است.

معنای لغتی مشهد، "محل شهادت" می باشد. معروفیت شهر مشهد بیشتر به خاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) است. هر ساله دسته هایی از زائران نه تنها برای تکریم مقام شامخ امام رضا (ع) و زیارت ایشان، بلکه برای سیاحت حرم امام هشتم شیعیان به مشهد سفر می کنند. این شهر در شمال شرق کشور قرار دارد و با کشورهای افغانستان و ترکمنستان هم مرز است.

در ادامه این مقاله به معرفی ده هتل معروف و مورد علاقه مسافران شهر مشهد می پردازیم. امید است که این مطلب راهنمای خوبی برای شما مسافران عزیز در انتخاب هتل مناسب باشد.

1. هتل پنج ستاره درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از هتل های 5 ستاره در شهر زیبای مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد. تمام 230 اتاق این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای، اینترنت و حمام هستند. برخی از اتاق ها علاوه بر حمام، به جکوزی و سونا نیز مجهز می باشند. در نهارخوری محلی این هتل، هم غذای ایرانی و هم انواع غذاهای بین المللی به سلیقه شما سرو می شود.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به سونا خشک و سونا بخار، استخر و جکوزی سرپوشیده، باشگاه تناسب اندام و همچنین آبگرم که مهمانان می توانند با استفاده از آن دلهره زندگی روزانه را از خود دور کنند اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل درویشی مشهد می توان به آرامگاه گنبد سبز، پارک کوهسنگی، پارک فردوسی اشاره کرد. این هتل تنها 15 دقیقه از فرودگاه فاصله دارد.

هتل درویشی مشهد

2. هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 در فاصله چند کیلومتری از آرامگاه نادر شاه افشار و در شمال غربی شهر مشهد قرار دارد. این هتل در نزدیکی برخی از بهترین مراکز خرید شهر مشهد از جمله مرکز خرید پروما و فروشگاه های بلوار سجاد قرار دارد. این هتل از هتل های مشهد دارای استخر روباز می باشد. این هتل در سال 2010 بازسازی و نمای ظاهری مناسب با داخل لوکس آن طراحی شده است. تمام 202 اتاق مجهز به مینی بار، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، اینترنت، حمام آپارتمانی دارای وان، دوش و سشوار می باشند.

هتل هما 2 مشهد

3. هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 از نفیس ترین هتل های مشهد است و خانه مشهد نام دارد. اگر می خواهید در هتلی نزدیک به حرم امام رضا (ع) اقامت داشته باشید، هتل الماس 2 از هتل های مناسب برای شما می باشد. با معماری منحصربه فرد خود، این هتل 25 طبقه پیشنهاد گذران زندگی در محیط مطبوع هنری خود را به شما می دهد.
هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 ویژگی های عربی، مصری، روسی، آفریقایی و قطعا ایرانی سنتی را با هم درآمیخته، و این مسئله باعث شده که این هتل ظاهری شبیه به موزه داشته باشد. این هتل دارای یک سالن همایش بسیار زیبا و باشکوه است که برای هر مراسم و رویدادی مناسب و قابل استفاده می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به حمام آب گرم، زمین بازی برای کودکان، استخر، بیلیارد و مرکز بدنسازی اشاره کرد.

 

4. هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد یک هتل 5 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد. این هتل با امکانات بی نظیر خود هر مسافری را به خود جذب می کند. مساحت این هتل 6 هکتار می باشد و شامل 20 طبقه و 600 اتاق می باشد. شما می تواند از بین اتاق های متنوع آن شامل اتاق تک نفره، سوییت رویال و اتاق پرنسس یکی را انتخاب کنید.
هتل پنج ستاره مشهد

این هتل همچنین دارای سه رستوران است که غذاهای دلپذیری در آن ها سرو می شود. امکانات تفریحی هتل قصر طلایی شامل زمین بازی، سالن ورزشی، بازی های کامپیوتری و ... می باشد. هتل قصر در نزدیکی تعدادی از بهترین جاذبه های گردشگری از جمله حرم مطهر امام رضا (ع)، پارک کوهسنگی و مقبره نادر شاه افشار قرار دارد.

 

5. هتل بین المللی پارس مشهد

هتل بین المللی پارس یکی از هتل های مشهد است که در قبال دریافت مبلغی کم، امکانات باارزشی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. این هتل همچنین برای خانواده ها و اقامت در سفرهای کاری مناسب می باشد. به واسطه محیط آرام و بی سر و صدای هتل، مهمانان می‌توانند از اقامتی آرام لذت ببرند.
هتل بین المللی مشهد

این هتل در نزدیکی نمایشگاه بین المللی مشهد واقع شده و 227 اتاق دارد. اتاق های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، سشوار و یک یخچال کوچک می باشند، خدمات شبانه روزی این هتل به شما این امکان را می دهد که در هر زمانی از شبانه روز از میل کردن یک وعده غذایی لذت ببرید. رستوران محلی هتل هم غذاهای ایرانی سنتی و هم غذاهای بین المللی را سرو می کند، این هتل همچنین سالن های کنفرانس ایده آلی را برای جلسه های کاری در اختیار مهمانان خود می گذارد. یکی دیگر از مزیت های این هتل نزدیکی به ایستگاه مترو می باشد.

 

6. هتل چهار ستاره جواد مشهد

هتل جواد مشهد یک هتل 4 ستاره و تازه تاسیس می‌باشد. این هتل برای اقامت زائرانی که به قصد زیارت حرم امام رضا (ع) به مشهد سفر کرده اند بسیار مناسب است. هتل جواد دارای اتاق ها و سوییت های مجهز به امکانات کافی همچون تلویزیون ماهواره ای و اینترنت بی سیم برای آسودگی مسافران عزیز می‌باشد.

علاوه بر اینکه تا حرم امام رضا (ع) تنها 20 دقیقه فاصله دارید، این هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری و مرکز خریدهای بیشماری قرار دارد. این هتل به مشتریان خود خدمات 24 ساعته ارائه می دهد. حمام این هتل دارای سینک ظرفشویی، حوله های ضدعفونی شده و دوش می باشد.

هتل جواد مشهد

7. هتل پنج ستاره سی نور مشهد

هتل سی نور یک هتل 5 ستاره واقع در مرکز شهر مشهد، و از زیباترین هتل های مشهد می‌باشد. معماری محیط داخلی آن بسیار زیبا و آرامش‌بخش است. اگر قصد یک مسافرت خانوادگی به شهر مشهد را دارید، هتل سی نور مکانی مناسب برای اقامت شما و خانواده‌تان می باشد. این هتل دسترسی آسان به بسیاری از جاذبه های شهر را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، و از همه مهم تر اینکه نزدیک به مراکز خرید محبوب شهر مشهد یعنی مراکز خرید بلوار سجاد و پروما می‌باشد. جاذبه های توریستی نزدیک به این هتل، حرم امام رضا (ع)، مقبره نادر شاه افشار و پارک کوه‌سنگی می‌باشند.
هتل سی نور مشهد

از بین انتخاب های متنوع اتاق مد نظر خود را انتخاب کنید، و از استراحت خود در اتاق و سوییت‌تان لذت ببرید، در همه اتاق ها و سوئیت ها همیشه این امکان برای شما فراهم است که درخواست تخت اضافه داشته باشید. هر اتاق دارای یک کمد لباس، گاوصندوق مناسب برای لپ تاپ و وسایل باارزش و پنجره های عایق صدا می‌باشد. حمام های همه اتاق های این هتل دارای یک وان آب گرم، دوش و لباس راحتی هستند.

 

8. هتل پنج ستاره مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا هتلی 5 ستاره با معماری سنتی است که در قلب استراتژیک شهر مشهد قرار دارد. این هتل در واقع محیطی باشکوه و راحت با فرهنگی معنوی می‌باشد. پیشخوان 24 ساعته این هتل هر چیزی که شما بخواهید را در هر ساعتی از شبانه روز فراهم می کند.

آیا دارای فرزند می باشید اما می خواهید زمانی را تنها با همسرتان سپری کنید؟ خدمات پرستاری از کودک این هتل برای پاسخ به نیاز شما در نظر گرفته شده است. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی و پارکینگ برای جلسه های کاری و کنفرانس ها همراه با شرکای کاری شما می‌باشد. به اتاق کنفرانس هتل نیز سری بزنید.

هتل مدینه الرضا مشهد

9. هتل پنج ستاره پارسیس مشهد

هتل پارسیس یکی از هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که در سال 2016 تاسیس شده است. معماری زیبای داخلی و دارا بودن امکانات هنری و لاکچری از دلایلی هستند که افرادی که به محیط لوکس علاقه دارند این هتل را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. این هتل 16 طبقه دارای 112 اتاق، سوییت و سوییت آپارتمان می باشد. در مدت زمان اقامت تان در هتل می توانید از استخر، حوضچه آب گرم، حمام ترکی، سونا و جکوزی لذت ببرید.

هتل پارسیس مشهد

10. هتل پنج ستاره پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان در جنوب غربی شهر مشهد قرار دارد. این ناحیه شهر دارای بهترین آب و هوا می باشد. این هتل تمامی امکانات و تسهیلات مورد استفاده برای مهمان های مختلف خود را فراهم کرده است، امکانات اتاق ها عبارتند از: تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع، دستگاه چای ساز و قهوه ساز و یخچال. همچنین فروشگاه های متنوعی در داخل خود هتل تعبیه شده اند. هتل پردیسان با 162 اتاق و سوییت، یکی از انتخاب های لوکس شما از بین هتل های مشهد برای اقامت می باشد.

هتل پردیسیان

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود