دیدن مکان های هنری در سفر با تور آنتالیا

دیدن مکان های هنری در سفر با تور آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

در آنتالیا یک جشنواره بین المللی هنر ماسه وجود دارد که هر ساله در این شهر زیبا برگزار می شود. جشنواره بین المللی در جنوب ترکیه برگزار شده و هر ساله گردشگران و توریست های زیادی از آن بازدید می کنند. از جمله مکان های هنری در تور آنتالیا می توان به همین جشنواره اشاره کرد و در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد.

سندلند آنتالیا، هر ساله در ساحل لارا برگزار شده و مساحت آن هفت هزار تا ۱۰ هزار متر مربع است. Sandland، در قسمت قدیمی سارلا را و در بهترین خط ساحلی این شهر زیبا وجود دارد و طول آن تقریبا ۶.۲ مایل یا همان 10 کیلومتر است. این نمایشگاه جزو بزرگترین نمایشگاه شن و ماسه در دنیا بوده و یکی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود. در این جشنواره مجسمه انتخاب شده و همه بازدیدکنندگان می توانند از آن بازدید کنند. 

تور آنتالیا

مکان های گردشگری آنتالیا

علاوه بر مکان های هنری در آنتالیا ، مکان های گردشگری این شهر نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. از جمله مکان های گردشگری آنتالیا می توان به بندر قدیمی اشاره کرد. از لحاظ تجاری و صنعتی اهمیت بسیار بالایی داشته و در اطراف این بندر انواع بوتیک ها و رستوران ها و کافه ها وجود دارد. دومین مکان گردشگری این شهر دروازه هادریان است. از جمله شگفتی های فوق العاده عالی در این شهر زیبا دروازه تاریخی است و قدمت آن به دوران روم باستان بر می گردد. این منطقه جاذبه های تاریخی بسیار زیادی داشته و مربوط به دوران رومیان است. از بناهای معروف این منطقه می توان به آمفی تئاتر اشاره کرد.

مسجد یولی مناره نیز مربوط به دوره سلجوقیان بوده و شکل معماری آن گنبدی شکل است. از دیگر مکان های گردشگری فوق العاده معروف آسپندوس است. این منطقه مورد توجه بسیاری از تروریست ها قرار گرفته و قدمت آن به دوران پیش از میلاد مسیح برمی گردد.

موزه های آنتالیا

علاوه بر مکان های هنری در آنتالیا ، موزه های این شهر نیز فوق العاده پر طرفدار هستند. موزه باستان شناسی از تفریحات فوق العاده معروف در آنتالیا است. در این موزه هرآنچه که از سنگ تا به الان به جای مانده است وجود دارد و بازدید از آن می تواند یک روز فوق العاده هیجان انگیز و شگفت انگیز داشته باشید.

سرزمین عجایب آنتالیا موزه اسباب بازی است. آیا در مورد آلیس در سرزمین عجایب اطلاع دارید، باید بدانید همچین موزه ای نمونه واقعی آلیس و سرزمین عجایب است. کودکان در این موزه می توانند لحظات شادی با تماشای اسباب بازی های قدیمی داشته باشند. از دیگر موزه های معروف آنتالیا موزه مینی سیتی است. در این موزه ماکت ها از تمام جاذبه های گردشگری کشور ترکیه وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نیست. زادگاه پدر ترکیه جدید موزه خانه آتاتورک است. اگر علاقه مند به آشنایی با آتاتورک هستید می توانید سری به آپارتمان او بزنید. 


موزه های آنتالیا

بازارهای آنتالیا

از دیگر مکان های پر طرفدار آنتالیا علاوه بر مکان های هنری در آنتالیا ، بازار ها هستند. در شنبه بازار آنتالیا اجناس ارزان و ساده وجود دارد. این بازار بازار سنتی بوده که فروشنده در آن اقدام به فروختن انواع اجناس مختلف می کنند . همچنین می توانید در پاساژ بزرگ آنتالیا پوشاک مارک خریداری کنید. در این پاساژ اجناس ترکی با کیفیت بالا پیدا می شوند و از طرف دیگر در این پاساژ قیمت های اقتصادی بوده و انصاف وجود دارد. تراسیتی یکی از بزرگترین و بهترین مرکز خرید آنتالیا است که از نسل لوکس در حد اعلا در آن وجود دارد.

در این پاساژ اجناس از هر برندی که بخواهید را می توانید پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید نایک و هوگو باس و ماسیمودوتی را بیابید. از طرف دیگر در این پاساژ غذا های لوکس تمام دنیا با بهترین برندها وجود دارد. در توربان مارینا آنتالیا می توانید هم خرید و هم تفریح کنید. منطقه کالیچی آنتالیا از جمله محل های فوق العاده عالی بوده و وقتی وارد این محل شوید می توانید مغازه های توربان مارینا را ببینید. 

بازار های آنتالیا

سخن پایانی

از مکان های هنری در آنتالیا ، می توان به جشنواره بین المللی هنر ماسه ای اشاره کرد که در جنوب ترکیه برگزار شده و توانسته گردشگران و توریست های بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. این جشنواره در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و در ساحل لارا برگزار می شود. علاوه بر آن از جمله مکان های گردشگری آنتالیا می توان به بندر قدیمی اشاره کرد و از لحاظ تجاری و صنعتی اهمیت بسیار بالایی دارد و دو مکان گردشگری در این شهر دروازه هادریان است که شگفتی فوق العاده ای داشته و قدمت آن به دوره روم باستان بر می گردد. مسجد یولی مناره از دوره سلجوقیان باقی مانده است از دیگر مکان های گردشگری آنتالیا می باشد. از جمله بازارهای آنتالیا می توان به بازار بزرگ و بازار سنتی اشاره کرد.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود