رزرو اتاق در هتل ترنج کیش

رزرو اتاق در هتل ترنج کیش

1402/05/17 -




توضیحات

زرو اتاق در هتل ترنج کیش

رزرو اتاق در هتل ترنج کیش : دوست دارید که روی دریا بخوابید و ویوی عالی و زیبای طلوع و غروب آفتاب را از روی دریا ببینید؟ اگر بله ، پس حتما با ما همراه باشید تا شما را با هتل ترنج کیش آشنا کنیم و در مورد شرایط رزرو هتل ترنج کیش صحبت کنیم.

اتاق هتل ترنج

هتل ترنج کیش

اولین هتل دریایی خاورمیانه در تاریخ 22 بهمن 1394 و با نام هتل ترنج کیش افتتاح شده است و اکنون آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران گرامی است. هتل ترنج روی آب ساخته شده است. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته است. قیمت تور هتل ترنج کیش این هتل پنج ستاره دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است!

هتل ترنج کیش کجاست؟

هتل ترنج در شمال غربی جزیره و به دور از مرکز شهر کیش ساخته شده است. از این رو هیچ بافت شهری در اطراف هتل وجود ندارد. دوری از مرکز شهر کیش مزایا و معایب خود را نیز دارد. آرامش محیطی و چشم‌انداز فوق‌العاده از مزایای همین دوری هتل دریایی ترنج از شهر کیش است. اما دوری از مراکز خرید کیش و نیز بسیاری از مراکز تفریحی کیش بزرگ‌ترین چالش اقامت در این هتل دریایی بسیار زیباست. البته این موضوع باعث شده تا مدیران هتل ترنج سرویس‌هایی را برای انتقال میهمانان هتل دریای ترنج به مراکز خرید (فقط مسیر رفت) در نظر گرفته یا در صورت درخواست میهمانان، خودرو (بدون راننده) به رزرو اتاق در هتل ترنج کیش آن‌ها اجاره داده شود.

برای مشاهده انواع هتل در کیش اینجا کلیک کنید.

اتاق های هتل ترنج کیش

این هتل در بکرترین منطقه کیش با اکوسیستمی طبیعی ایجاد شده است. 100 سوئیت هتل ترنج کیش روی آب قرار گرفته است. اتاق ‌های هتل ترنج کیش همگی دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند و بهترین منظره از طلوع و غروب آفتاب جزیره کیش را به شما می‌دهند. این ویلاها با اسکله چوبی حدوداً یک کیلومتری به هم متصل شده و طرح بته جقه را در دریا به وجود آورده‌اند.

همان‌طور که گفتیم سوئیت‌های این هتل روی آب قرار دارند. کف شیشه‌ای آن، تصویر زیبایی از اعماق دریا به شما می‌دهد. بالکن اختصاصی نیز می‌تواند مکانی برای تماشای زیبایی‌های خلیج‌فارس از ماهی‌ها تا لاک‌پشت‌های دریایی باشد. سوئیت‌های هتل ترنج کیش از متراژ 40 متر تا 120 متری ساخته شده‌اند که به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و وی آی پی دو خوابه نام دارند. بعضی از سوئیت های هتل رو به غروب آفتاب هستند و این ویژگی را دارند که قیمت تور هتل ترنج کیش منظره‌ای شگفت انگیز از غروب را از پنجره‌ها به تصویر بکشند.

امکانات هتل ترنج كيش

با انتخاب هتل دریایی ترنج کیش اقامتی متفاوت و به دور از شلوغی‌‌هاي شهری را خواهید داشت. هتل دریایی ترنج کیش ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. این هتل با امکاناتی مثال زدنی در جزیره بی‌گمان لبخند رضایت را بر لبانتان می‌نشاند. هتل ترنج در دو فاز ساخته شامل فاز اول بر روی آب و فاز دوم به صورت هتل چند طبقه ساحلی ساخته شده است. البته فاز دوم هتل در زمان نگارش این نوشتار هنوز تکمیل نشده و در دست ساخت است.

بعد از عبور از ورودی سنگفرش زیبای هتل، ساختمانی شکیل و سفید رنگ روبرویتان قرار می‌گیرد؛ لابی هتل در این ساختمان قرار دارد. چیدمان زیبا و لابی لوکس هتل دریایی ترنج کیش در بدو ورود نظرتان را جلب کرده و نوید اقامتی مدرن را به شما می‌دهد. نورپردازی استاندارد و مبلمان‌های راحت لابی برای گپ و گفت‌های دوستانه مناسب است درب دیگر این ساختمان درست روبروی درب ورودی قرار دارد و شما را به سمت ورودی چوبی هتل هدایت می‌کند. جایی رزرو هتل ترنج کیش که سوییت‌های روی آب هتل را خواهید دید.

واحدهای اقامتی هتل ترنج به صورت سوییت‌هایی مدرن طراحی شده‌اند و امکاناتی کامل را در اختیار مهمانان هتل قرار می‌دهند سوییت‌های هتل به هم متصل هستند و با قرارداشتن بر روی آب تجربه جالبی از اقامت را براي شما خواهند داشت. وارد هر سوییت که شوید دنیایی از مدرنیته و زیبایی روبرویتان قرار می‌گیرد. اگر از بالا به این مجموعه نگاه کنید، واحد‌های اقامتی با قرارگیری در کنار هم تشکیل یک بته جقه زیبا را می‌دهند. بته جقه به شکل یک سرو خمیده است که نماد فروتنی ایرانیان محسوب می‌شود. استفاده از نماد سنتی و اصیل ایرانی در طراحی این هتل نشان از ذوق و سلیقه طراح و معمار این هتل زیبا دارد.

محل قرار گرفتن هتل ترنج روی آب و نوع ساخت آن چشم انداز فوق‌ العاده‌ای را برای مهمانانش رقم می‌زند. در زمان اقامت در این مجموعه زیبا پیشنهاد می‌کنیم دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید چرا که ثبت مناظر بکر و چشم انداز‌هایي زیبا از طلوع و غروب خورشید را از دست خواهید داد. عکس‌های رزرو اتاق در هتل ترنج کیش در آلبوم خاطراتتان یادآور اقامتی لذت بخش در جزیره کیش خواهد بود.

امانات هتل ترنج

خدمات مجموعه گردشگری هتل ترنج

  • سالن اسپا
  • خانه بازی کودک
  • سالن بیلیارد و بازی
  • روم سرویس 24 ساعته
  • سالن کنفرانس
  • آتلیه عکاسی
  • دوچرخه سواری
  • اورژانس
  • اجاره خودرو
  • خدمات لاندری
  • کانتر گردشگری
  • سالن بازی ساحلی ( بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی)
  • استخر، سونا بخار، جکوزی
  • مرکز غواصی ترنج
  • صبحانه بوفه
  • سرویس روزانه به مراکز خرید
  • والیبال ساحلی
  • سالن بدنسازی
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی

رستوران و کافی شاپ هتل ترنج

در رزرو هتل ترنج کیش چندین رستوران و کافی شاپ وجود دارد که با هر نوع سلیقه غذایی که باشید نظرتان را تامین خواهد کرد. بسته به اینکه مایلید در هنگام صرف غذا در کدام قسمت هتل باشید یا صرف چه نوع غذایی مد نظر شماست می‌توانید رستوران مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید.

رستوران‌ها و کافی شاپ‌های هتل عبارتند از:

  • رستوران خورشید: اگر می‌خواهید با کیفیت‌ترین غذاها را روی دریا میل کنید به رستوران خورشید بروید. رستوران خورشید در انتهای هتل قرار دارد. گرچه راه زیادی تا این رستوران هتل ترنج کیش ندارید و می‌توانید با قدم زدن روی مسیر‌های پیاده روی چوبی در کمتر از ۱۰ دقیقه به این رستوران برسید اما ماشین‌های گلف هتل نیز برای رسانیدن شما تا رستوران آماده هستند. در حین صرف غذا در رستوران خورشید چشم انداز دلنشینی از آرامش دریا خواهید داشت. در این رستوران می‌توانید انواع غذا‌های سنتی، دریایی، دسر و پیش غذا را نوش جان کنید. ضمن آنکه به دلیل وجود کف شیشه‌ای رستوران هتل ترنج کیش می‌توانید در حین صرف غذا از منظره عبور ماهیان در زیر پایتان لذت ببرید.
  • رستوران ساحلی: در رستوران ساحلی هتل ترنج می‌توانید انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را میل کنید رستوران ساحلی در ابتدای هتل قرار دارد و نزدیک به لابی است. غذا در این رستوران به صورت بوفه سرو می‌شود و طعم لذیذ غذاهای رستوران ساحلی رضایت شما را جلب خواهد کرد.
  • رستوران تاج ترنج: رستوران تاج نیز در وسط آب‌های آرام خلیج فارس از مهمانانش به بهترین شکل پذیرایی می‌کند. موقعیت مکانی رستوران تاج همینطور فضای زیبای آن شما را ترغیب می‌کند ساعتی را در این رستوران بگذرانید و با سفارش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی لذت حضورتان را تکمیل کنید.
  • کافه گلف: اگر کافه گلف را برای گپی دوستانه و دورهمی دلچسب انتخاب کنید پشیمان نخواهید شد در محیط آرام و لوکس کافه گلف می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌های خوشمزه و همینطور کیک‌های کافی شاپی را سفارش دهید.كافه گلف درست در میان سوییت‌ها و در وسط آب قرار دارد. اگر می‌خواهید چشم انداز زیبایی از دریا و محیط داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم به پشت بام کافه گلف بروید. در این قسمت نیز لوازم پذیرایی در محیطی دلباز و زیبا برای میهمانان فراهم شده است.
  • کافی شاپ ساحلی: هتل ترنج برای کسانی که مایلند در ساحل وقت بگذرانند و ضمنا در محیطی زیبا دورهمی دوستانه‌ای داشته باشند کافی شاپ ساحلی را فراهم نموده است. در این کافی شاپ ضمن لذت از همجواری با ساحل خلیج فارس می‌توانید انواع قهوه، آب میوه‌های طبیعی، انواع پیتزا و.... را سفارش دهید.
  • لمکده سنتی ساحلی: در لمکده سنتی هتل ترنج می‌توانید دقایقی لذت بخش در کنار ساحل داشته باشید ضمن آنکه در این لمکده منوی متنوعی از چای و انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

رستوران هتل ترنج


برای مشاهده قیمت تور کیش اینجا کلیک کنید.

قوانین هتل ترنج کیش

  1. ترانسفر از ساعت12:00 شب تا 6:00 صبح انجام نمیگیرد
  2. کودکان زیر 5 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس )رایگان و بالای 5 سال کامل محاسبه می گردد.
  3. جهت استفاده از دو سرویس اضافه برای اتاق ، یکی از نفرات باید زیر 15 سال سن داشته باشد.
  4. سرویس اضافه در هتل ترنج کیش به صورت کاناپه می باشد.
  5. رزرو این هتل غیر قابل کنسل و چارتر می باشد.
  6. ترانسفر رایگان فرودگاه 24 ساعت قبل از ورود به هتل باید اعلام شود در غیر اینصورت هتل ترنج کیش هیچ مسئولیتی در قبال ترانسفر شما قبول نمی کند.
  7. پپذیرش خانم تنها با مدارک کامل شناسایی انجام میگیرد.
  8. پذیرش زوجین با صیغه نامه دارای مهر برجسته به همراه مدارک کامل شناسایی امکان پذیر میباشد.
  9. پذیرش اشخاص تنها بالای 18 سال امکان پذیر میباشد.

قیمت هتل ترنج کیش

باید توجه داشته باشید که هتل ترنج از هتل‌های لوکس کیش محسوب می‌شود و به همین دلیل قیمت آن نیز تا حدی گران است. قیمت هتل ترنج علاوه بر زمان سفر، به اتاقی هم که انتخاب می‌کنید و امکاناتی که انتظار دارید هم وابسته است. بدون شک اگر اتاق های ویژه و خوش منظره را انتخاب کنید قیمت رزرو اتاق در هتل ترنج کیش بیشتر از انتخاب اتاق های معمولی خواهد شد.

ماجرای سفر من به کیش و اقامت در هتل ترنج

یک روز زیبا در اواخر پاییز بود. خیلی وقت بود در فکر یک مسافرت چند روزه با همسرم بودم. جاهای مختلفی را برای مسافرت جستجو کردم، بیشتر می خواستم به یک جای آرام و خوش آب و هوا مسافرت کنم.
دلم از آب و هوای سرد و پاییزی خسته شده بود. از فعالیت کاری روزمره هم خسته بودم. شنیده بودم که شهرهای جنوبی ایران و جزایر خلیج فارس در فصل پاییز و زمستان، آب و هوای معتدل تری دارند.
در همین فکرها بودم که یاد سفر قبلی ام به کیش افتادم، این سفر برای چند سال قبل بود، ولی هنوز هم خاطرات زیبای آن سفر همراه من است و در گوشه ی ذهنم ماندگار شده.

شروع به جستجو در اینترنت کرده و به دنبال تورهای مسافرتی کیش بودم. اینکه شرایط تورهای مسافرتی کیش چیست و هتل اقامتی مسافران کدام است. از قبل با هتل ترنج کیش آشنا بودم و زیبایی این هتل بی نظیر را از نزدیک مشاهده کرده بودم.
تصمیمم برای سفر به کیش قطعی تر شده بود و بعد از مشورت با خانواده، رزرو اتاق در هتل ترنج کیش را قطعی کردم. مسافرت با تورهای مسافرتی کیش به صرفه تر بود و من و همسرم مسافرت با تور کیش را بیشتر می پسندیدیم.
برای انتخاب و رزرو اتاق در هتل ترنج کیش به امکانات هر اتاق و ویژگی های آن دقت می کردم. هر اتاق و سوئیت در هتل ترنج کیش، زیبایی و ویژگی های خاص خودش را دارد.

اگر با من بود، سفر به کیش را انقدر طولانی می کردم تا تمام اتاق های هتل ترنج کیش را رزرو کرده و هر شب در یکی از اتاق های هتل، مهمان باشم. نگاه کردن به تصاویر زیبای هتل، امکانات آن و مناظر زیبای اطراف هتل باعث شد هر چه سریع تر تصمیم را گرفته و برای سفر به کیش آماده شویم.
بالاخره از بین اتاق های مختلف هتل، رزرو اتاق در هتل ترنج کیش را انجام دادم. انتخاب ما، سوئیت دو نفره رویال رو به دریا بود. می توانستم از همین الان اتاق رزرو شده در هتل ترنج کیش و خودم را در اتاق هتل تصور کنم.
آماده ی سفر شدیم و بالاخر ه روز سفر فرا رسید. همراهی با تور کیش هم کوچ عالی بود و از همراهی با این تور بسیار راضی بودم. بعد از اقامت در سوئیت رویال هتل ترنج، احساس آرامش بیشتری به من دست داد. تماشای دریا و آبی بیکران از اتاق خودمان بی نظیر بود. خوشحالم که در زمان انتخاب اتاق برای اقامت در جزیره، رزرو اتاق در هتل ترنج کیش را انجام دادم.

خدمات هتل بسیار خوب بود و از رفتار پرسنل هتل نیز بسیار راضی بودیم. غذاهای هتل ترنج کیش نیز واقعا خوشمزه و عالی بود. فضای زیبای اتاق رزرو شده ی ما در هتل باعث می شد بعد از ساعت ها تفریح در جزیره و خرید از بازارهای کیش دوباره پر انرژی باشیم و ساعت ها از تماشای دریا لذت ببریم.
این خاطرات زیبا را با عکاسی و فیلم برداری برای خودم و همسرم نگه داشتم تا با یادآوری این خاطرات، لحظات زیبای سفر به کیش و اقامت در هتل ترنج کیش به یادم باشد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود