رزرو تور هتل شایان کیش

1402/05/21 -




توضیحات

رزرو تور هتل شایان کیش : ساخت هتل شایان کیش به سال 1354 بازمی‌گردد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش محسوب می‌شود. هتل شایان با 6 طبقه و 193 اتاق، پذیرای مهمانان جزیره زیبای کیش است و علاوه بر محیط بسیار زیبا و سرسبز، دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر کیش دارد. این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. در سال 1388 هتل شایان به گروه هتل‌های پارس پیوست و آخرین بازسازی این هتل در سال 1398 انجام گرفت. آژانس مسافرتی خدمات پرواز و هتل را با قیمت مناسب‌تری تهیه می‌کنند و در نهایت اگر تور کیش بخرید، کفه امکانات و کیفیت بر قیمت سنگینی می‌کند. ضمن اینکه تمام کارها را آژانس مسافرتی برای شما هماهنگ می‌کند و فقط کافیست چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید یکی از بهترین آژانس های مسافرتی برای مسافرت به کیش با آژانس مسافرتی همکوچ میباشد..

تور کیش زمینی و تجربه سفر دریایی

تور کیش زمینی هم انتخاب دیگری برای کسانی است که از سفر ریلی لذت می‌برند یا بودجه کمتری برای سفرشان به کیش در نظر گرفته‌اند. تور زمینی کیش به این صورت است که با قطار به بندر عباس رفته و از بندر با لنج به سمت جزیره کیش می‌روید.

تور کیش هوایی

تور کیش هوایی بهترین مسیر سفر به کیش است وهوااپیمای کیش یکی از بهترین و پر طرافدارترین تور کیش بین مسافران است به دلیل وسط خلیج فارس فرود میایید و از یک منظره عالی برخوردار هستید البته در گذشته فقط از تهران میتوانستیم با تور به کیش سفر کنیم که الان از خیلی از شهر ها میتوان با تور به کیش سفر کرد.

تور لوکس کیش

هتل شایان
تور لوکس کیش خریدن کار بسیار راحتی است، چرا که کیش از مقاصد لوکس ایران محسوب می‌شود. ظرفیت‌های کافی هم برای سفر با تور لوکس کیش کاملاً وجود دارد و هر چقدر بخواهید می‌توانید میزان لوکس شدن تورتان را تنظیم کنید. قدم اول این است که یک ایرلاین معروف و شناخته مثل تور کیش هواپیمایی ماهان شده را برای پروازتان انتخاب کنید و در میان کلاس‌ها، فرست کلاس و سپس بیزنس کلاس برای آن‌هایی است که می‌خواهند یک تور لوکس کیش را تجربه کنند.

 

هتل شایان کجاست؟

هتل شایان در یکی از بهترین مناطق کیش یعنی میدان ساحل قرار گرفته و از نظر دسترسی بسیار نزدیک به اسکله تفریحی و ورزش‌های آبی کیش است. در واقع شما می توانید اسکله تفریحی کیش را رو به روی هتل ببینید و دسترسی به آن به‌ صورت پیاده، کمتر از 15 دقیقه است. همچنین تور هتل شایان کیش در 500 متری مرکز خرید تجاری قرار دارد و از هتل تا سالن همایش های بین المللی کیش هم 3 دقیقه پیاده روی دارد.

فضای اقامتی هتل

  • این هتل دارای ۱۹۳ باب فضای اقامتی است
  • ۸۲ اتاق دو تخته
  • ۳۲ اتاق دوبلکس
  • ۲ ویلای ساحلی دو خوابه
  • ۱۵ سوئیت ساحلی سه تخته
  • ۳ رویال سوئیت یک خوابه
  • ۲۸ اتاق سه تخته
  • ۱۳ سوئیت ساحلی دو تخته
  • ۱۲ سوئیت ساحلی چهار تخته

تنوع سوئیت های هتل شایان کیش

سوئیت های هتل از گران ترین نوع اتاق ها هستند و اتاق های معمولی آن از قیمتی مناسب تر برخوردار می باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل شامل دو تخته، سه تخته، دوبلکس های رو به جزیره و دریا، کابانا چهار تخته و دو تخته می شود. تمامی اتاق ها دارای امکانات رفاهی بالا و مطلوب هستند که رفاه و آسایش را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

امکانات هتل شایان

اتاق های هتل شایان کیش دارای اینترنت رایگان هستند. طراحی مدرن و شیکی دارند و سرویس بهداشتی آن ها فرنگی است. در سرویس بهداشتی، مواد بهداشتی و سشوار وجود دارد. اتاق‌ ها تلویزیون و مینی بار غیر رایگان و یک صندوق امانات هم دارند. شما می‌توانید در این صفحه عکس های هتل شایان را هم مشاهده کنید تا با امکانات هتل شایان و اتاق‌ها و دیزاینش آشنا شوید.

میزان دسترسی هتل شایان

این هتل در بهترین منطقه کیش قرار دارد که فاصله آن با مجموعه‌های تجاری مهم و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره نیز در روبروی هتل شایان قرار گرفته است.

سوئیت های کابانا هتل شایان کیش

سوئیت های کابانا هتل شایان کیش
سوئیت های ساحلی: سوئیت های ساحلی همان سوئیت های کابانا هستند که در محوطه بیرونی و با فاصله بسیار کمی از دریا قرار گرفته اند. این ویژگی باعث جذاب تر شدن و خاص بودن این سوئیت ها در بین بقیه اتاق های هتل شایان شده است. از لحاظ ظرفیتی، سوئیت های کابانا از اتاق های 2 تخته، 3 تخته و 4 تخته تشکیل م شود.

ویلاهای ساحلی هتل محبوب خانواده ها

ویلاهای ساحلی: این واحد های اقامتی در کنار دریا و با فاصله بسیار کم تا محوطه هتل ساخته شده اند. این سوئیت ها دکوراسیونی زیبا داشته و فضایی نسبتاً بزرگ دارند که محبوب خانواده ها است. وجود آشپز خانه در این سوئیت ها از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. این سوئیت ها همراه با امکانات رفاهی عالی و خدمات دهی منحصر به فرد، همیشه برای پذیرایی و اقامت میهمانان در سوئیت های هتل شایان کیش آماده می باشد برای رزرو جهت اقامت در هتل شایان کیش میتوانید از سایت همکوچ کسب اطلاعات کنید.

امکانات هتل شایان کیش
امکانات هتل شایان کیش

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گاو صندوق
  • سشوار
  • روم سرویس
  • اجاره خودرو

امکانات ورزشی و تفریحی هتل شایان

  • سونا
  • استخر سرپوشیده
  • جکوزی
  • بیلیارد

طبیعتا داخل یک مقاله کوتاه نمیتوانیم به بهترین شکل برای شما درباره تور کیش و هتل های کبش از جمله هتل مارینا پارک و هتل شایان و هتل داریوش  . در صورت تمایل و کسب اطلاعات درباره تور کیش هتل شایان با مشاوران آژانس مسافرتی همکوچ 44080982(21) در ارتباط باشید!آشنایی با هتل و محل اقامت در کیش، می تواند در انتخاب و یا عدم انتخاب یک تور مسافرتی تاثیر داشته باشد. به خصوص برای سفرهای تفریحی مانند سفر به کیش، اقامت در یک هتل با امکانات مناسب و به روز بسیار مهم است.محل هتل و موقعیت جغرافیایی هتل نیز می تواند برای انتخاب و رزرو یک هتل مهم باشد. برخی از افراد دوست دارند هتل آن ها نزدیک ساحل باشد و به راحتی بتوانند ساعت ها در ساحل قدم زده و در مدت زمان کوتاهی نیز به استراحت در هتل بپردازند.
برخی از افراد نیز علاقه دارند محل اقامت آن ها به مراکز خرید و تفریحی نزدیک باشد و بتوانند در کوتاه ترین زمان با خودرو و یا پیاده به مکان مورد نظر برسند.هتل شایان کیش، تمام این ویژگی ها را با هم دارد. شما می توانید با رزرو هتل شایان کیش از قدم زدن در ساحل اختاصی هتل لذت ببرید و احساس آرامش بیشتری در زمان اقامت در هتل به دست آورید.قدم زدن در ساحل بسیار لذت بخش است و می تواند حس آرامش وصف نشدنی در مسافران ایجاد کند. وجود گروه های موسیقی و دیدن خانواده هایی که با خوشحالی در حال قدم زدن در ساحل هتل شایان کیش هستند، انرژی مثبت زیادی در بیننده ایجاد خواهد کرد. دسترسی سریع و آسان به مراکز خرید و مراکز تفریحی جزیره، از هتل شایان کیش نیز از موارد تاثیر گذار در رزرو هتل شایان کیش توسط مسافران جزیره ی کیش است. همه ی افراد دوست دارند بعد از خرید سریع و در کوتاه ترین زمان به هتل اقامتی خود بازگردند. با رزرو هتل شایان کیش می توانید بعد از خرید، در کوتاه ترین زمان به هتل برگشته و استراحت کنید.

نظرات مخاطبان درباره هتل شایان کیش

برای رزرو هتل شایان کیش می توان از نظرات مردم و مسافران قبلی هتل شایان کیش نیز کمک گرفت. گرچه هتل شایان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره برای اقامت در کیش است ولی خواندن نظرات دیگران درباره ی هتل شایان کیش، می تواند این گفته ها را تایید کند.

پاکیزگی هتل و اتاق ها، خدمات هتل، امکانات اتاق ها، رفتار پرسنل، کیفیت غذا، آرامش و راحتی مسافران، ارزش هتل نسبت به قیمت همه از مواردی است که در نظرسنجی مسافران از هتل شایا مورد بررسی قرار می گیرد.
با بررسی نظرات مسافران و کسانی که قبلا اقدامبه رزرو هتل شایان کیش کرده اند، می توان گفت، مسافران از اقامت در این هتل پنج ستاره احساس رضایت خوبی دارند.
نکات مثبت این هتل از نظر امکانات هتل، رفتار مناسب پرسنل هتل شایان و امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و مراکز مهم جزیره، از مهم ترین نکات در رابطه با هتل شایان کیش است.


به کیش سفر کنید و از اقامت در هتل شایان کیش لذت ببرید، یک سفر عالی به همراه خانواده ی خود داشته باشید. خاطره ها ی شیرین زیادی برای عزیزانتان رقم بزنید و این خاطرات را با عکاسی و فیلم برداری ضبط کنید.
با این کار می توانید علاوه بر ثبت این خاطرات، با نشان دادن عکس ها و فیلم های سفر به دوستان و آشنایان، آنان را نیز به سفر کیش با رزرو هتل شایان کیش علاقه مند کرده و آن ها را از خاطرات سفر خود بهره مند سازید. شما می توانید برای سفرهای بعدی، با فامیل و دوستان بیشتری به کیش مسافرت کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود