رزرو هتل ترنج

رزرو هتل ترنج

1402/05/18 -




توضیحات

رزرو هتل ترنج

رزرو هتل ترنج : هتل ترنج در جزیره واقع شده و برای مسافران جزیره امکانات ویژه و خدمات رفاهی در نظر گرفته است. این هتل دارای طبقات دریایی بوده و 100 اتاق اماده رزرو است. هتل ترنج دارای لابی لوکس و زیبایی که دارای ظرفیت 30 نفر می باشد. هتل زیبای جزیره در منظره ای با چشم انداز دریا، ساحل، محوطه هتل طراحی و ساخته شده است. یکی از امکانات برتر هتل نسبت به سایر هتل ها قرار گیری در خارج از محدوده طرح ترافیک است .

رزرو هتل ترنج

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در سال1394 به بهره‌برداری رسید و توانست انقلابی در صنعت هتلداری ایران به راه بیاندازد. این هتل در بخش شمال‌غربی جزیره کیش قرار دارد که دارای اکوسیستم بسیار خاص و دوست‌داشتنی است. بسیاری تصور می‌کنند که هتل ترنج کیش فقط شامل هتل‌های روی آب می‌شود. این در حالی است که هتل ترنج دو فاز مختلف دارد. فاز اول آن شامل همان اتاق‌های روی آب مشهور است و فاز دوم در ساحل و ساختمانی طبقاتی قرار دارد. اتاق‌های روی آب دارای قیمت بیشتری در مقایسه با اتاق‌های معمولی هستند؛ اما دلیل خاص بودن هتل ترنج، همین اتاق‌های روی آب است. این هتل مطابق با معیارهای هتلداری جهانی است و کیفیتی بی‌نظیر دارد. حتی می‌توان گفت که این هتل یکی از جاذبه‌های دیدنی کیش به حساب می‌آید.
هتل ترنج

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش به دو بخش مختلف روی آب و کنار ساحل تقسیم می‌شود. امکانات واحدهای روی آب با امکانات واحدهای کنار ساحل متفاوت است. واحدهای روی آب به‌صورت دربستی هستند و یک قابلیت بسیار جذاب دارند و آن هم کفی شیشه‌ای است. در این واحدها بخشی با کفی شیشه‌ای وجود دارد که می‌توانید دریا را از آن ببینید. همچنین جکوزی در داخل بالکن تعبیه شده است که می‌توانید در آن لم دهید و از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید. واحدهای روی آب امکانات کاملی از جمله آشپزخانه کامل دارند که می‌توانید داخل آن آشپزی کنید. تمامی واحدها دارای امکاناتی از جمله دراور، یخچال، تلویزیون، بالکن، مبلمان، چایساز، رخت آویز، میز تحریر، کمد لباس، پاورسوئیچ، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم تهویه مطبوع و ... هستند.
رزرو اولین هتل روی آب کیش

ترنج کیش

همچنین بیرون از اتاق‌ها می‌توانید از ساحل اختصاصی، لابی مخصوص، آتلیه، فتوکپی، پرنیتر، فضای سبز، کافی‌شاپ، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، چایخانه سنتی، صندوق امانات، دستگاه واکس کفش و ... لذت ببرید. این هتل بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. سالن کنفرانس، اجاره دوچرخه، اورژانس، خدمات لاندری، کلانتر گردشگری، سالن بازسی ساحلی از جمله بیالیارد، ایرهاکی و فوتبال دستی، سالن اسپا و ماساژ و لمکده ساحلی از دیگر امکانات این هتل هستند.سالن بدنسازی این هتل بسیار مجهز و بزرگ است و تجهیزات امروزی و عالی دارد. همچنین برای سرگرمی می‌توانید سری به زمین والیبال ساحلی بزنید. خانواده‌هایی همراه با کودکان سفر می‌کنند می‌توانند کودکان خود را به خانه کودک بسپارند.

رزرو هتل ترنج جزیره کیش

می­توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سرویس روزانه­ رایگان به مراکز خرید جزیره
سالن ورزشی با کف شیشه­‌ای، سالن یوگا، زمین تنیس، والیبال ساحلی، سالن بیلیارد و فوتبال دستی
سالن ماساژ با کف شیشه‌­ای، سالن اسپا
خانه­ بازی کودکان
ترانسفرفرودگاهی رایگان(VIPخودروهای لاکچری دوج دورانگو)
مزون
صبحانه بوفه/ ناهار رستوران بوفه
کافی‌­شاپ و رستوران­‌های ساحلی
اینترنت
استخر بر بام هتل، سونا و جکوزی
آتلیه عکاسی
مینی بار(شارژ اولیه)
اورژانس(نیروهای متخصص)
آب­نمای موزیکال
سالن همایش، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر

اتاق های هتل ترنج کیش :

هتل لوکس ترنج، دارای 100 سوئیت ویلایی بر روی اسکله­ چوبی است.

این سوئیت­‌های ویلایی بنابر موقعیتی که در آن قراگرفته­‌اند، به منظره‌­ی غروب، دریا و ترنج مشرف هستند.

سوئیت­‌های فلت با متراژ 40 متر، سوئیت­‌های یک خوابه رویال با متراژ 60 متر، سوئیت­‌های دو خوابه رویال با متراژ 120 متر و سوئیت‌­های امپریال دو خوابه که

برای خانواده­‌ها و ماه عسل مناسب هستند.

خدمات هتل ترنج به صورت HB(صبحانه+ناهار) می­باشد.

به طور کلی سوئیت­‌های این هتل به صورت زیر دسته‌­بندی می­شوند:

اتاق رو به ترنج دو تخته (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
اتاق رو به دریا دو تخته (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
اتاق رو به غروب دو تخته (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
سوئیت رویال رو به ترنج دو نفره (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
سوئیت رویال رو به دریا دو نفره (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
سوئیت رویال رو به غروب دو نفره (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
سوئیت امپریال چهار نفره (ظرفیت یک نفر اضافه را دارد)
رزرو ترنج

امکانت هتل ترنج

این هتل که یکی از گران ترین هتل های کیش محسوب میشود دارای امکاناتی می باشد شامل: روم سرویس، چای ساز، سیستم تهویه، تراس، میز تحریر، خشکشویی، صندوق امانات داخل اتاق، اجاره خودرو، اورژانس، رستوران ساحلی، آتلیه عکاسی، سالن بازی، کافی شاپ ساحلی و رستوران روی دریا است. هتل ترنج در یک زمان بندی کلی از فرودگاه با هتل ترنج ۱۵ دقیقه با کشتی ۱۰ دقیقه با اسکله های تفریحی ۲۰ دقیقه زمان بر است

اطلاعات بیشتر در مورد هتل دریایی ترنج

به عنوان یکی از تاپ‌ترین هتل‌ های کیش و تنها هتل دریایی ایران، هتل ترنج کیش از امکانات و خدمات پرشماری برخوردار است. چندین رستوران و کافه ساحلی و غیر ساحلی با چشم‌اندازهایی شگفت‌انگیز از دریا به همراه سرو غذاها و نوشیدنی‌های بسیار متنوع و مرغوب در محیطی استثنایی، امکانات ورزشی و تفریحی فراوان از جمله ساحل اختصاصی، تفریحات آبی، سالن بدنسازی، ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، زمین تنیس، والیبال ساحلی، باشگاه بیلیارد و... تنها گوشه‌ای از این امکانات و سرویس‌هاست.

هتل دریایی ترنج کیش

هتل دریایی ترنج کیش در مجموع دارای 100 اتاق و سوئیت است که به صورت کلبه‌های چوبی در کنار هم با متراژها، امکانات و چشم‌اندازهای متفاوت ارائه می‌شوند. تمامی اتاق‌ها بر روی اسکله‌ای چوبی و یک کیلومتری قرار دارند. تمامی اتاق‌ها از جنس چوب ساخته‌شده و در آن‌ها بهترین و لوکس‌ترین امکانات قرار داده‌شده‌است. کف شیشه‌ای در تمام اتاق‌ها اجازه دیدن آب دریا در اتاق را به مهمانان عزیز‌داده و بالکن اختصاصی در اتاق‌ها فضایی بسیار دنج و دلنشین فراهم‌کرده‌است. اگر پیاده‌روی بر روی اسکله چوبی یک کیلومتری هتل ترنج کیش برایتان مشکل است، نگران نباشید. وجود ماشین‌های کوچک مخصوص گلف این مسئله را برایتان حل می‌کند.

منبع : مسافرتی دلنشین با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود