یک وعده غذای خوشمزه در کنار آبزیان در مالدیو

یک وعده غذای خوشمزه در کنار آبزیان در مالدیو

1402/05/21 -




توضیحات

برای یک سفر درجه یک و استراحتی چند روزه چه جور مکانی را انتخاب می‌کنید؟ جنگلی با درختان سر به فلک کشیده و سرسبز، ساحلی با شن‌های سفید در کرانه دریای فیروزه‌ای، یا روستایی با راز و رمزهای شگفت انگیز؟

همه این‌ها را در کنار هم می‌توانید در جزایر مالدیو پیدا کنید. مالدیو به بهشت روی زمین معروف است، مجموعه جزایری با، مناظر خیره کننده، آفتاب بی‌پایان، کلبه‌های چوبی دنج و آب و هوای مدیترانه‌ای.

	رستوران-زیر-آب-ایتها-در-مالدیو

مالدیو سرزمین شگفتی‌ها است، سرزمین کلبه‌های جنگلی و هتل‌های دریایی و حتی رستورانی در قلب اقیانوس هند شاید هیچ جای دیگری در دنیا نتوانید غذایتان را در کنار ماهی‌ها و آبزیان دریایی نوش جان کنید، در مالدیو رستورانی وجود دارد که به طول کامل زیر آب است. این رستوران اولین و تنها رستوران زیر آب در جهان است که در جزیره رنگالی در قلب اقیانوس هند قرارگرفته.

غذا کنار آبزیان مالدیو تنها در رستوران با نام  ایتها (Ithaa) به معنی " مادر مروارید" است. ایتها حدود ۵ تا ۹ متر با سطح آب فاصله دارد، رستورانی تمام شیشه‌ای که از  داخل آن می‌توانید به صورت پانورامیک دنیای زیر آب را تماشا کنید و از فاصله نزدیک با غذاهای دریایی که برایتان سرو می‌شود آشنا شوید.

غذا کنار آبزیان مالدیو میل کردن نیازی ندارید که غواصی یا شنا بلد باشید، از روی اسکله یک پلکان طولانی مارپیچ شما را به داخل رستوران درست در عمق اقیانوس هند می‌برد تا بتوانید یکی از رمانتیک‌ترین و خاص‌ترین وعده‌های غذایی عمرتان را در یکی از شگفت‌انگیزترین رستوران‌های جهان تجربه کنید.

این رستوران پنج ستاره با غذاهای دریایی و ایتالیایی، لقب زیباترین رستوران را در سال ۲۰۱۴ و لوکس‌ترین رستوران جهان را در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده.

رستوران زیرآب ایتهادرمالدیو

مالدیو با همه زیبایی‌هایش مقصدی برای طرفداران آرامش است، اگر می‌خواهید روی شن‌های سفید ساحل مالدیو قدم بزنید، به قلب اقیانوس هند بروید و از آبی بی‌پایان آن  لذت ببرید، خنکای نسیم را روی پوستتان حس کنید و البته در میان دنیای شگفت‌انگیز زیر آب غذا بخورید با ما تماس بگیرید تا بهترین شرایط و امکانات را که لازمه‌ی لذت بردن از یک سفر عالی است، برای شما فراهم کنیم.

 


دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود