رستوران های لاکچری آنتالیا

رستوران های لاکچری آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

رستوران های آنتالیا به دلیل کیفیت غذا و تنوع غذایی شهرت بسیار زیادی دارند، بنابراین اگر به شهر زیبای آنتالیا سفر می کنید حتماً به رستوران های معروف آنتالیا بروید. رستوران سون مهمت یکی از رستوران های نزدیک به شهر آنتالیا است که به دلیل طعم غذا های ترکی جزو بهترین رستوران های لاکچری آنتالیا به شمار می رود. خوراک بره یکی از غذا هایی است که این رستوران ارائه می دهد و طعم منحصر به فردی دارد. علاوه بر این رستوران سون مهمت غذا های محلی و سنتی و غذا های ترکیه ای، مدیترانه ای را ارائه می دهد، همچنین یک مکان عالی برای افراد گیاهخوار است. رستوران سراسر از دیگر رستوران های آنتالیا همراه با تور آنتالیا است که غذا های متنوع و بی نظیری در اختیار مشتریان قرار می دهد. این رستوران غذا هایی چون سوشی، پاستا، استیک، دسر، غذا های دریایی را با بهترین قیمت ارائه می دهد. 

رستوران آنتالیا

رستوران هتل های آنتالیا

 رستوران هتل اوتانتیک در هتل آتلانتیک واقع شده است که فضایی چوبی و بی نظیری دارد و علاوه بر آن غذا های بین المللی و غذا های ترکی را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد. رستوران هتل اوتانتیک غذای گیاهی برای گیاهخواران هم طبخ می کند و به دلیل رفتار بی نظیری که با مشتریان دارند محبوبیت زیادی در آنتالیا کسب کرده اند. رستوران پاتیو بیستو یکی از رستوران های هتل پودینگ مارینا است که غذا های بین المللی و مدیترانه ای و غذا های سنتی کشور ترکیه طبخ می شود و به دلیل طعم بی نظیر خوراک های بره و میگو محبوبیت زیادی دارد. این رستوران فضایی شبیه به روستا دارد و افرادی که علاقه مند هستند در فضای باز غذای خود را سرو کنند می توانند از فضای باز این رستوران استفاده کنند. رستوران هتل آسکا لارا یکی از بهترین رستوران های آنتالیا است که در منوی آن اطلاعات منحصر به فردی راجع به مواد آلرژی زا درج شده است. 

رستوران هتل آنتالیا

رستوران های ایرانی آنتالیا

رستوران لارزوتا از دیگر رستوران های آنتالیا که در منطقه بلک واقع شده است. رستوران لارزوتا یک رستوران ایرانی است که در آن انواع غذا های ایرانی با کیفیت بسیار بالا طبخ می شود و یک محیط بسیار عادی برای ایرانیان و گیاهخواران است. علاوه بر غذا های ایرانی در این رستوران غذا های فاقد گلوتن و غذا های ایتالیایی هم طبخ می شود. رستوران حافظ از دیگر رستوران های شهر آنتالیا است که انواع غذا های ایرانی، غذا های مدیترانه ای و فست فود و غذا های سنتی ترکیه را ارائه می دهد و این رستوران را چند ایرانی راه اندازی کرده اند و یکی از قدیمی ترین رستوران های شهر آنتالیا است. کافه رستوران بهار از دیگر رستوران های این شهر زیبا است که فضای دین و کوچکی دارد و انواع غذا های ایرانی غذا های ترکی و مدیترانه ای را ارائه می دهد اما چیزی که این رستوران را منحصر به فرد کرده و قیمت غذاهای آن می باشد. 

رستوران کلاب آرما آنتالیا

رستوران کلاب آرما آنتالیا یکی از محبوب ترین رستوران های آنتالیا است که فضایی با شکوه و بی نظیری دارد. در این رستوران نی توانید فضا های باشکوه ای مانند دامنه کوه و ساحلی را مشاهده کنید. رستوران کلاب آرما جایگاه برجسته ای در بین رستوران های این شهر زیبا دارد که معماری خارق العاده زیبا آن سبب شده جزو زیبا ترین و بهترین رستوران های ایتالیا به شمار می رود.

در گذشته از رستوران کلاب آرمان مانند کارخانه های صنعتی و انبار آرد و آسیاب استفاده می شده است اما امروزه به عنوان یک رستوران با ساز های بی نظیر به شمار می رود. علاوه بر ظاهر بسیار زیبا و فضای دلنشین رستوران کلاب آرما باید به غذا های این رستوران اشاره کرد که طبخ بی نظیر و طعمی عالی دارد. صاحب رستوران کلا آرما برای طبخ غذا های مختلف از مواد اولیه تازه استفاده می کند و به همین خاطر است که غذا های این رستوران محبوبیت بی نظیری دارند. 

رستوران آرما

سخن پایانی

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی کشور ترکیه است و به عنوان یک مقصد تفریحی و گردشگری در بین ایرانیان جایگاه مهمی دارد. مطمئنا اگر شما به شهر آنتالیا بروید هیچ وقت گرسنه نمی مانید، زیرا در این شهر رستوران ها و هتل های با امکانات بی نظیر وجود دارد. یکی از رستوران های بی نظیر شهر آنتالیا رستوران کلاب آرمان است که به دلیل ظاهر و فضای بی نظیری که دارد شناخته شده می باشد. رستوران وانیلا لانژ غذا های دریایی و سوپ شیر نارگیل، مرغ تایلندی، خوراک بره و غذا های گیاهی را ارائه داده است. اگر شما علاقمند هستید به رستورانی بروید که منوی متنوعی از خوراک ها و غذا های بی نظیر داشته باشد پیشنهاد ما رستوران هتل آسکا لارا است. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود