روش‌های سفر با تور استانبول از تهران

روش‌های سفر با تور استانبول از تهران

1402/05/21 -




توضیحات

روش‌های سفر با تور استانبول از تهران: شهر استانبول طرفداران زیادی در کشور ایران دارد و ایرانی‌ها علاقه بسیار زیادی برای سفر به کشور ترکیه در شهر استانبول دارند. یکی از مزیت‌های سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول نزدیکی آن به کشور ایران است و به همین دلیل ایرانی‌ها علاقه زیادی برای سفر به آنجا دارند. باتوجه‌به همین موضوع همه‌ساله افراد زیادی خواهان سفر به سفر ترکیه هستند. سفر به این کشور به روش‌های متفاوتی انجام میشود.

همانطور که در وبلاگ‌های قبل گفتیم دو روش رایج برای سفر به استانبول وجود دارد یکی سفر با تور استانبول و دیگری سفر شخصی به استانبول است؛ اما برای انتخاب هر یک از این‌ها شما نیاز به روش‌های حمل‌ونقل هستید.

تور استانبول

سفر با تور استانبول با خرید بلیت هواپیما

رایج‌ترین شیوه برای سفر به استانبول از طریق پرواز هوایی و خرید بلیط هواپیما است. خرید بلیط هواپیما برای تور استانبول مزیت‌های بسیار زیادی دارد؛ از جمله، زود رسیدن به مقصد، امنیت، راحتی و... تنها کاری که شما برای سفر از تهران به استانبول نیاز دارید انجام بدهید این است که تور استانبول موردنظر خود را انتخاب کنید و طبق برنامه‌ریزی‌های آژانس مسافرتی کلاس پرواز خود را انتخاب کنید که این موضوعات قیمت بلیط هواپیما را تغییر می‌دهد.

انتخاب تهران به‌عنوان مبدا سفر شما و پایتخت کشور ایران برای سفر با درنظرگرفتن هزینه‌ها می‌تواند یکی از شهرهای موردنظر برای سفر باشد. قیمت بلیط هواپیما برای سفر به استانبول تقریباً بالای یک میلیون تومان است و اگر شما بخواهید از فرودگاه امام خمینی به شهر استانبول بروید حدود ۳ ساعت تا ۳ ساعت و نیم زمان می‌برد.

سفر با اتوبوس به استانبول

یکی دیگر از روش‌های رایج برای سفر کردن خرید بلیط اتوبوس است که برای تور استانبول نیز می‌توانید از این روش استفاده کنید اما این موضوع بستگی به آژانس مسافرتی شما دارد اگر دقت کنید از آن جایی که نسبت به هواپیما مسیر شما طولانی‌تر خواهد بود  به همین دلیل قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد. انتخاب تمام روش های سفر و برنامه ریزی آن توسط آژانس مسافرتی انجام میشود و شما میتوانید طبق برنامه ریزی و مشاهده روش ها بلیط مورد نظر را تهیه کنید.

باوجوداینکه شما با سفر با اتوبوس می‌توانید در تمام طول مسیر از همه چیزهایی که در طول راه قرار دارد بازدید کنید اما نسبت به هواپیما بسیار خسته‌کننده است. مسیر ورودی شهر تبریز تا استانبول حدود ۱۵۰۰ کیلومتر است که شما برای سفر به استانبول نیاز دارید تا از تهران به تبریز و از تبریز به استانبول بروید. مدت‌زمان سفر از تهران تا استانبول باتوجه‌به اضافه‌کردن زمان چک کردن و بازدید از پاسپورت و بار شما حدود ۳۰ الی ۴۰ ساعت است در صورتی که شما بخواهید از تبریز به استانبول بروید وجود ۲۴ ساعت زمان می‌برد.

سفر با قطار به استانبول

سفر کردن با قطار مزیت‌های خودش را دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های سفر با قطار این است که شما در طول مسیر علاوه بر این که راحت هستید و می‌توانید به‌راحتی استراحت کنید در طول مسیر تهران تا آنکارا و سپس استانبول از مناظر بسیار زیبای آناتولی و ترکیه می‌توانید استفاده کنید.

برای اینکه شما بخواهید از تهران به استانبول با تور استانبول از طریق قطار سفر کنید نیاز است تا اول به آنکارا بروید و سپس توسط قطارهای آنکارا به استانبول بروید. مدت‌زمان سفر با قطار به استانبول مانند اتوبوسی 30 ساعت است و در صورتی که از تبریز به آنجا بروید حدود 24 ساعت است.

سفر قطار به استانبول

برای سفر با تور استانبول به کشور ترکیه روش‌های متعددی باتوجه‌به آنچه که گفتیم وجود دارد. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که به دلیل وجود مرز زمینی با ایران قابلیت سفر با حمل‌ونقل زمینی را دارد. علاوه بر این که شما می‌توانید برای سفر به استانبول از هواپیما استفاده کنید درصورتی‌که هزینه کافی برای سفر با هواپیما را نداشته باشید می‌توانید از روش‌های دیگری مانند سفر با قطار، اتوبوس و یا وسایل شخصی نیز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که هرکدام از این روش‌ها شرایط خاص خودشان را دارند اما با درنظرگرفتن هزینه‌ها به‌صرفه‌تر هستند.

اگر بخواهید از طریق حمل‌ونقل زمینی به استانبول سفر کنید نیاز دارید تا ابتدا از تهران به تبریز بروید و سپس به شهر استانبول و کشور ترکیه بروید. درصورتی‌که می‌خواهید با هواپیما به کشور ترکیه سفر کنید می‌توانید از طریق فرودگاه امام خمینی در تهران و تهیه بلیط تور و بلیط هواپیما به این کشور سفر کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود