سفر استانبول برای ماه عسل

سفر استانبول برای ماه عسل

1402/05/18 -




توضیحات

یکی از دغدغه‌های زوج‌های تازه ازدواج کرده انتخاب سفر عاشقانه برای ماه عسل است. سفر ماه عسل در سال‌های اخیر بسیار باب شده است و زوج‌ها بعد از مراسم عروسی تصمیم به سفر می‌گیرند تا برای استراحت و تجدید قوا و نیرو از این سفر استفاده کنند. از بین گزینه‌های مناسب برای سفر، شهر استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها است که شما می‌توانید با تور استانبول به این کشور سفر کنید.

شهر استانبول جایی است که شرق و غرب به یکدیگر می‌رسند در واقع جایی که قاره‌ها با یکدیگر برخورد می‌کنند استانبول یکی از بهترین شهرها و مکان‌ها برای عاشقان و کسانی که قصد سفر دارند است. این شهر تعداد بسیار زیادی گزینه برای گذران ماه عسل برای شما دارد.

تور ماه عسل استانبول

پیاده‌روی در شهر با تور استانبول

ممکن است این موضوع که شما در سفر با تور استانبول برای ماه عسل به قدم‌زدن در شهر بپردازید کمی خسته‌کننده باشد؛ اما باید به شما بگوییم که این کار ارزش تجربه را دارد. خیابان‌های زیبا و ساختمان‌های رنگارنگ شهر استانبول یکی از دلایلی است که شما می‌توانید با قدم‌زدن در کنار معشوقه‌تان از آن‌ها بازدید کنید.

بازدید از جزئیات شهر استانبول به‌عنوان یک شهر تاریخی توریستی فقط با پیاده‌روی ممکن است. یکی از مسائل مهم در خصوص شهر استانبول این است که این شهر در خیابان‌های خود معماری و هنر خاصی به خرج داده است که شما با دیدن آن حس بسیار خوبی خواهید داشت.

کشتی تفریحی برای ماه عسل

گذراندن وقت شما در طول ماه عسل در سفر با تور استانبول می‌تواند به‌صورت دریایی باشد. شما می‌توانید در سفر به استانبول از کشتی‌های تفریحی استفاده کنید و شبی خاطره‌انگیز در کنار شریک زندگی‌تان داشته باشید. انتخاب کشتی تفریحی به عهده مسئول تور است اما شما می‌توانید از قبل آن را در برنامه سفر خود بررسی کنید.

در سفر دریایی با کشتی‌های تفریحی غذاهای دریایی را امتحان کنید. غذاهای دریایی ترکی طعم لذیذی دارند و شما از خوردن آن پشیمان نخواهید شد. برقصید و به موسیقی گوش دهید و از گوش‌دادن به آهنگ‌های ترکی لذت ببرید.

کشتی تفریحی استانبول

هتل گل امور در شهر استانبول

یکی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های رمانتیک در شهر استانبول برای سفر با تور استانبول برای ماه عسل هتل گل امور است. یکی از مزیت‌های هتل گل امور این است که شما به موزه باستان و مسجد ایاصوفیه نزدیک هستید و حدود ۷۰۰ متر فاصله دارید؛ بنابراین اگر این حالت را انتخاب کنید به جاذبه‌های شهر استانبول نیز نزدیک هستید.

هتل گل امور دارای یک تراس با منظره رو به دریا است که یک تجربه رمانتیک برای شما و شریکتان خواهد بود. موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب است و شما از بازدید از این هتل پشیمان نخواهید شد.

جزیره معروف بویوکادا

در سفر با تور استانبول حتماً توجه داشته باشید که یکی از برنامه‌های موجود در سفر شما بازدید از جزیره معروف بویوکادا باشد. در جزیره بیوک آدا و شما می‌توانید با شریک زندگی‌تان در این مکان دوچرخه‌سواری کنید و یا از کالسکه‌های موجود در این جزیره برای گردش استفاده کنید. شما با حضور در این جزیره می‌توانید از هوای تازه این شهر استفاده کنید و هرچند می‌توانیم مرواریدهای کفن شده را در گوشه‌گوشه این جزیره بیرون بیاورید.

بازار بزرگ استانبول

بازدید از بازار بزرگ را در صدر برنامه‌های تور استانبول در این شهر برای ماه عسل انتخاب کنید. ازآنجایی‌که بازار بزرگ استانبول مرکز خرید تمامی اجناس و محصولات چه خوراکی، لباس، کیف، کفش و... است. حتی اگر قصد خرید از بازار بزرگ نداشته باشید بازدید از این بازار و محصولات ترک احساس خوبی برای شما دارد. بازدید از بازار بزرگ استانبول را فراموش نکنید.

بازار بزرگ استانبول

بازدید از شهر استانبول با تور استانبول برای ماه عسل به این شهر را فراموش نکنید. درصورتی‌که شما به دنبال یک گزینه مناسب برای سفر کردن می‌گردید استانبول یکی از بهترین و معروف‌ترین گزینه‌ها است. شهر استانبول از نظر جاذبه‌های گردشگری و چه از نظر هوای مناسب گزینه بسیار مناسبی برای گذراندن ماه عسل برای شما است.

ازآنجایی‌که برنامه سفر با تور توسط مسئولین تور انتخاب می‌شود بنابراین شما باید هنگام خرید تور مناسب به برنامه سفر توجه داشته باشید. باتوجه‌به آنچه گفتیم اگر شما قصد سفر به استانبول برای ماه عسل دارید بعد از اطلاع از برنامه سفر بهتر است با مشورت با شریکتان و آگاهی از آنچه گفتیم تور مدنظر خود را انتخاب کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود