تور کیش هتل شایان

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

سوئیت ساحلی هتل شایان کیش

سوئیت ساحلی هتل شایان کیش

1402/05/14 -




توضیحات

سوئیت ساحلی هتل شایان کیش : هتل شایان کیش مجموعاً دارای 191 اتاق است که سوئیت های هتل شایان کیش با دکوراسیونی شیک و مدرن آراسته شده اند. این اتاق ها با در نظر گیری تمامی امکانات رفاهی و خدمات دهی عالی، همیشه برای پذیرایی از میهمانان و گردشگران تور کیش مهیا بوده است. همین خدمات خوب سبب شده تا خاطره ای دلنشین برای تمام کسانی که این هتل کیش را به عنوان مقصدی برای اقامت و استراحت انتخاب کرده اند، رقم بخورد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، اتاق هایی متنوع دارد که سوئیت های هتل شایان کیش از لوکس ترین اتاق های این هتل در جزیره زیبای کیش می باشند. اکثر اتاق ها و سوئیت هایی که در این هتل قرار گرفته اند، دارای چشم اندازی زیبا به دریای نیلگون خلیج فارس و جزیره دارند. کلیه اتاق ها با دکوراسیون و چیدمانی از مدرن ترین وسایل آراسته شده اند. اتاق های دلباز، تمیز، مرتب و ... از شاخصه های سوئیت های هتل شایان کیش می باشند.

سوئیت ساحلی شایان کیش

تنوع سوئیت های هتل شایان کیش

سوئیت های این هتل از گران ترین نوع اتاق ها هستند و اتاق های معمولی آن از قیمتی مناسب تر برخوردار می باشند. اتاق ها و سوئیت های این هتل شامل دو تخته، سه تخته، دوبلکس های رو به جزیره و دریا، کابانا چهار تخته و دو تخته می شود. تمامی اتاق ها دارای امکانات رفاهی بالا و مطلوب هستند که رفاه و آسایش را برای میهمانان به ارمغان می آورد.

موقعیت واحد اقامتی

هتل شایان کیش، از هتل‌های قدیمی و اصیل جزیره کیش بوده و در میدان ساحل قرار دارد. ساخت این هتل 5 ستاره به سال 1354 بر می‌گردد و در سال 1398 آخرین بازسازی آن انجام شده‌است. در حال حاضر، هتل شایان از مجموعه هتل‌های پارس به‌شمار می‌رود و با تعداد 193 اتاق و سوئیت در بنای شش طبقه‌ای خود، به پذیرایی از مسافران می‌پردازد. امکانات تفریحی متنوعی هم در هتل و هم در اطراف آن قرار گرفته‌است. فضای سبز و محوطه زیبا و دنج هتل، و همچنین نزدیکی به ساحل خلیج‌فارس، از مزایای اصلی اقامت در هتل شایان کیش به‌شمار می‌روند.

سوئیت ساحلی هتل شایان جزیره زیبا کیش

 

هتل شایان کیش چه امکاناتی دارد؟

اگر در هتل شایان کیش اقامت داشته باشید تمام امکانات تفریحی برایتان به بهترین وجه مقدور خواهد شد حتی تصور اقامت در این هتل هم ادم را وسوسه میکند
هتل کیش دارای ویلاهایی است که با همه امکانات در کنار ساحل قرار دارد رزرو این ویلاها چشم انداز بینظیری دارد که اقامت را برای شما خاطره انگیز میکند.

تاریخچه‌ی هتل شایان کیش

این هتل قدمتی طولانی دارد اما همواره در مدرن سازی و بروز کردن امکانات خود میکوشد تا بهترین میزبان برای مهمانان باشد اگر اقامت در کنار دریا و موج های زیبای خلیج فارس را دوست دارید پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل شایان است زیرا این هتل در کنار بزرگترین اسکله تفریحی دریایی جزیره کیش قرار دارد و از انجا که این هتل ، ساحل اختصاصی دارد شما میتوانید هر ساعت از شبانه روز ظرف چند دقیقه و براحتی کنار ساحل بروید. بنابراین با رزرو این هتل میتوانید در طول شبانه روز در بالکن اتاقتان بنشینید و از تماشای منظره ی بی نظیر ان لذت ببرید

مجموعه آبی هتل شایان کیش

مجموعه آبی هتل شایان کیش بسیار عالی و مجهز می باشد. این مجموعه از 4 قسمت: استخر، جکوزی، حوضچه آب سرد و ماساژ تشکیل شده است .دیوارها و سقف های این مجموعه تماما دارای نورپردازی های مخفی می باشد. استخر این هتل یکی از بهترین و تمیزترین استخر هتل های جزیره کیش به حساب می رود که مهمانان این هتل می توانند یک نوبت را بصورت رایگان از مجموعه آبی استفاده کنند.
سوئیت ساحلی هتل شایان

 

مقایسه قیمت هتل شایان کیش با هتل‌های مشابه

به نسبت سایر هتل‌های پنج ستاره کیش، قیمت رزرو هتل شایان کیش در سطح متوسطی قرار دارد. به این معنی که هتل‌های پنج ستاره گران‌تر و ارزان‌تر از هتل شایان نیز در کیش وجود دارد. با در نظر گرفتن امکانات، سرویس‌ها و موقعیت جغرافیایی بی‌نظیر هتل شایان کیش می‌توان گفت نرخ رزرو هتل شایان کیش منصفاه است. با این همه شما می‌توانید با رزرو آنلاین هتل شایان کیش از سایت سفرانه از تخفیف‌های ویژه سفرانه بهره‌مند شده و با قیمتی بسیار پایین‌تر در هتل شایان کیش اقامت داشته باشید.

انواع اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل شایان کیش

اقامت در هتل شایان کیش یکی از تجربه‌های به‌یادماندنی برایتان خواهد بود، زیرا امکان تماشای چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای نیلگون خلیج‌فارس مقابل چشمانتان خواهد بود. واحدهای موجود در هتل شایان کیش عبارت‌اند از سوئیت ساحلی دو نفره، اتاق دو تخته جزیره، سوئيت ساحلی سه نفره، اتاق سه تخته دریا، دوبلکس چهار نفره جزیره، سوئیت چهار نفره معمولی جزیره، ویلا ساحلی دوخوابه چهار نفره، سوئيت رویال یک‌خوابه چهار نفره، سوئیت رویال دوخوابه شش نفره جزیره، سوئیت رویال دوبلکس دوخوابه نفره جزیره. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل شایان ارائه می‌شود.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود