شرایط اقامت و زندگی در گرجستان

شرایط اقامت و زندگی در گرجستان

1402/05/23 -




توضیحات

گرجستان یکی از کشور های در حال توسعه می باشد. این کشور در سال های اخیر، مورد توجه خیلی از مردم جهان قرار گرفته است و افراد بسیاری به دنبال اقامت در این کشور هستند. در ادامه با ما همراه باشید و راجع به این کشور توسعه یافته بیشتر بدانید. کشور گرجستان امروزه به دلیل اماکن و جاذبه های گردشگری فراوانی که دارد، جذب توریست بسیار خوبی دارد. شما عزیزان هم شاید مشتاق باشید راجع به این کشور اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما اگر قصد اقامت در کشور گرجستان را دارید، باید راجع به فرصت های شغلی در این کشور اطلاعات کافی را کسب نمایید. جالب است بدانید این کشور هم در آسیا قرار دارد و هم در اروپا. جالب تر از آن این است که مردم کشور گرجستان در چند وقت آینده به اتحادیه اروپا می پیوندد و این موضوع برای افرادی که مهاجرت می کنند، بسیار مناسب می تواند باشد. پشتیبانی گرجستان از سوی دولت های غربی و اتحادیه اروپا به دلیل وضعیت استراتژیک منطقه ای و فعالیت های تجاری و اقتصادی این کشور می باشد. سرمایه گذاران بسیاری گرجستان را برای سرمایه گزاری در صادرات و واردات خود انتخاب نموده اند. خیلی افراد هم این کشور را برای سرمایه گزاری انتخاب می کنند و به دنبال اقامت دائم گرفتن از این کشور هستند. این موضوع مورد توجهتان باشد که اقامت دائم گرفتن از یک کشور آنقدر هاهم که فکر می کنید آسان نیست و شما برای اقامت گرفتن باید تمام دقت و توجهتان را بگذارید. کشور گرجستان هم به همان نحو است و شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که داشتن اقامت این کشور به سادگی نیست و باید مطالعه بسیاری داشته باشید و با انتخاب یک راهنمای خوب، بی استرس سفر کنید. این را باید بدانید که رفتن به کشور گرجستان ویزا نمی خواهد و این یک پوئن مثبت برای انتخاب این کشور می باشد. در ادامه ما مطالبی را مطرح کرده ایم که مطالعه آن می تواند شما را یک قدم جلو تر بیندازد.

شرایط اقامت و زندگی در گرجستان

اقامت دائم گرجستان

در حقیقت اجازه اقامت دائم است. یعنی فرد متقاضی برای همیشه می تواند در کشور مورد نظر بماند. توجه داشته باشید که اقامت دائم با اخذ شهروندی گرجستان بسیار متفاوت است.  تفاوت اخذ شهروندی گرجستان با اقامت دائم این است که فرد متقاضی در اقامت دائم برای همیشه می تواند در خاک گرجستان بماند و  کار و زندگی و تحصیل کند ولی شهروند این کشور محسوب نمی شود و در این صورت حق رای ندارید و جهت گرفتن وام های بانکی با مشکلات عدیده ای رو به رو هستید. در اقامت دائم به فرد متقاضی، کارت اقامت دائم داده می شود ولی در صورتی که شهروند گرجستان به حساب بیاید علاوه بر کارت اقامت، پاسپورت گرجستان را هم دریافت می کند و به عنوان یک شهروند حق رای دارد و می تواند وام های بانکی را با شرایط آسان تری دریافت کند.

وضعیت کار در گرجستان

شما برای کار در گرجستان باید یک کار آفرین موفق باشید. به این فکر نکنید که شرایط کار در گرجستان بسیار راحت است. کشور گرجستان شرایط به خصوص خود را برای کار دارد. گرجستان کشور ثروتمندی نیست و افرادی که به دنبال یک کشور ثروتمند هستند، باید این کشور را کنار بگذارند. انتظار یک زندگی با کیفیت بالا در گرجستان انتظار نمی رود. با آگاهی کامل تصمیم خود را بگیرید و برای اقامت در کشور گرجستان اقدام کنید. شما عزیزان می توانید با مشاوران اقامت مشورت کنید و بهترین اقامت را داشته باشید.

شرایط اقامت و زندگی در گرجستان

در ادامه می توانید مطالب دیگر راجع به گرجستان را در وبسایت ما ببینید و بیشتر با این کشور پر رمز و راز آشنا شوید.

شناخت اجمالی گرجستان

سوغات گرجستان

شهر سنگی گرجستان

منابع

ایسنا

link in

سام جورجیا

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود