شرایط سفر با تور آنتالیا

شرایط سفر با تور آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

شرایط سفر با تور آنتالیا: تور آنتالیا، یکی از گزینه های عالی و مقرون به صرفه برای افرادی است که علاقه به سفر با تور به آنتالیا را دارند. اگر به شما در مورد سفر به آنتالیا بگوییم که همه چیز تمام است شاید باور نکنید. شما در سواحل آنتالیا می توانید شنا یا آب تنی کنید، یا می توانید آفتاب بگیرید، غذاهای لذیذ بخورید، استراحت و تفریح در هتل های با تمامی امکانات داشته باشید. شما حتی در سفر با تور آنتالیا می توانید از بناهای تاریخی و باستانی دیدن کرده و یک سفر فوق العاده لذت بخش را تجربه کنید.

آنتالیا دارای امکانات شهری عالی و سواحل بی نظیر است به همین دلیل برای بسیاری از ایرانیان یک مقصد تفریحی فوق العاده محسوب می شود. آنتالیا یک شهر فوق العاده مناسب برای سفر خانوادگی و سفر دوستانه و همچنین سفر ماه عسل است. با توجه به گران نبودن قیمت بلیط آنتالیا می توان گفت افراد می توانند با چند ماه پس انداز یک سفر فوق العاده دلنشین به آنتالیا داشته باشند. 
شرایط سفر با تور آنتالیا

قبل از خرید تور آنتالیا، یک اطلاعات نسبی در مورد فرودگاه آنتالیا داشته باشید تا در هنگام سفر با تور به آنتالیا مشکلی نداشته باشید. همانطور که می دانیم پروازهای ترک و پرواز های ایرانی از سری پرواز هایی هستند که به مقصد آنتالیا حرکت می کنند.

فرودگاه اسپارتا از جمله فرودگاه های آنتالیا است که پروازهای ایرانی در آنجا فرود می آیند. این فرودگاه کوچکتر از فرودگاه امام خمینی بوده و تقریبا ۱۴۰ کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله دارد. تورهایی که با هواپیمای ایرانی به سمت مقصد آنتالیا حرکت می کنند در این فرودگاه فرود آمده و گردشگران ایرانی توسط تور لیدر ها به سمت هتل ها منتقل می شوند. فرودگاه بین المللی، آنتالیا است که پروازهای ترک که مستقیم از تهران به سمت آنتالیا حرکت می کنند در این فرودگاه فرود می آیند.

معمولاً این پرواز ها نسبت به پرواز ایرانی هزینه بیشتری داشته و فرودگاه با مرکز شهر ۱۰ کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه از پرترددترین فرودگاه بوده و اتوبوس های هاواش در این فرودگاه وجود دارد، که مسافران را به پایانه اتوبوسرانی منتقل می کنند. 

هتل های آنتالیا

از مهمترین معیار ها در سفر به آنتالیا هتل است. در حقیقت هتل یک گزینه برای سفرها بوده که می تواند در کیفیت سفر شما تاثیر بگذارد. اما بعضی از هتل ها در آنتالیا آنقدر تجملاتی بوده و امکانات جذاب و تفریحات متنوع دارند که شما ترجیح می دهید بیشتر وقت خود را در هتل بمانید. هتل ها در آنتالیا فقط یک مکان برای استراحت نیستند و به دلیل داشتن امکانات تفریحی بسیار زیاد، خود یک مکان گردشی و تفریحی به شمار می رود.

با این اوصاف اگر هزینه بیشتری در خرید تور کنید می توانید یک هتل با تمامی امکانات را برای خود رزرو کرده و در نهایت یک سفر لذت بخش و بی نظیر را تجربه کنید. از جمله تفریحاتی که می توانید در هتل های لوکس و مجلل آنتالیا داشته باشید، می توان به مراسم های گروه اروپایی یا ملیت های دیگر و رقص ها و مسابقه های مختلف ماساژ، آبتنی، کف پارتی و غیره اشاره کرد. 

هتل های آنتالیا

مهم ترین مناطق آنتالیا

در هنگام سفر با تور به آنتالیا آشنایی نسبی نسبت به مناطق مهم در آنتالیا داشته باشید. همانطور که می دانیم آنتالیا دارای سه منطقه شرقی و مرکزی و غربی است. منطقه بلک در بخش شرقی آنتالیا قرار دارد و در این بخش معروف ترین سواحل و مراکز توریستی وجود دارد.

کُنیالتی در بخش مرکزی و لارا در بخش غربی وجود دارد. شما با استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی مانند مینی بوس و اتوبوس می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید. منطقه لارا یک منطقه تفریحی و زیبا در شرق آنتالیا بوده که در آن هتل های لوکس و متنوعی وجود دارند که علاوه بر مراکز خریدی مانند مرکز خرید تراسیتی در این منطقه وجود دارد. سواحل آنتالیا در منطقه لارا ماسه ای است.

منطقه بلک کیلومتری آنتالیا وجود داشته و جزو سرسبز ترین و لوکس ترین منطقه ها است. هتل های لوکس و فوق العاده بی نظیر و زمین های گلف در این منطقه قرار دارد. از جمله هتل های معروف در این شهر هتل های لیماک آرکادیا ریزورت و هتل سوئنو دلوکس بلک و هتل سلکتوم لاکچری ریزورت است. 
مناطق مهم آنتالیا

بیشتر بخوانید: آشنایی کامل با جغرافیای شهر آنتالیا

سخن پایانی

سفر با تور به آنتالیا، یک گزینه بسیار عالی برای افرادی می باشد که علاقه مند به سفر با قیمت ارزان هستند. شما در سفر به آنتالیا می توانید از مکان های تاریخی و باستانی دیدن کنید. از مهمترین مناطق در آنتالیا می توان به منطقه بلیچک و کنیالتی و لارا اشاره کرد. هتل های لاکچری با امکانات بالا در آنتالیا وجود دارد و شما می توانید در این هتل ها اقداماتی مانند آبتنی یا ماساژ و رقص و غیره انجام دهید. آنتالیا دارای دو فرودگاه اسپارتا و فرودگاه بین المللی آنتالیا است. پروازهای ایرانی در فرودگاه اسپارتا فرود می آیند. 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود