قیمت تور استانبول در نوروز

قیمت تور استانبول در نوروز

1402/05/16 -




توضیحات

قیمت تور استانبول در نوروز

قیمت تور استانبول در نوروز : نوروز تنها مختص ما ایرانیان و فارسی زبان ها نیست. تور استانبول نوروز 1402 فرصتی مناسب است تا علاوه بر تجربه سفر به استانبول، با آداب و رسوم مردم قیمت تور استانبول در نوروز ترکیه و جشن‌های مخصوص عید نوروز در این کشور آشنا شد.

برای مشاهده قیمت تورهای ترکیه کلیک کنید

بهترین زمان حضور در تور استانبول نوروز 1402

بهترین زمان برای حضور در استانبول 27 اسفند تا 4 فروردین و پرطرفدارترین برای استفاده از بهترین هتل‌ها، امکانات و برنامه‌های جذاب تور استانبول نوروز 1402 است.

برای مشاهده و رزرو هتل های استانبول کلیک کنید

تور زمینی استانبول در نوروز

علاوه بر تور هوایی، تور زمینی استانبول نیز متقاضیان زیادی دارد. به شکلی که این سفر نه تنها از تهران بلکه تور استانبول از شیراز و همچنین تور استانبول از تبریز و دیگر شهرهای ایران چون اصفهان، بندرعباس، کیش و... امروزه طرفدارهای زیادی پیدا کرده است. با این حال اگر به دنبال ارزانترین تور استانبول فروردین 1402 هستید، تور زمینی می تواند بهترین گزینه برای قیمت تور استانبول در نوروز شما مسافران باشد.


تور زمینی استانبول

برای رزرو تور استانبول در نوروز کلیک کنید

هتل های تور استانبول نوروز 1402

هتل های 4 ستاره به پایین استانبول کیفیت بالایی ندارند، پس بهتر است برای انتخاب هتل از هتل های 4 ستاره شروع کنید و تا حد امکان سمت هتل های 3 ستاره نروید. مسافرین و گردشگرانی که به استانبول سفر می کند معمولا بیشتر اوقات خود را در خیابان ها و اماکن دیدنی و تفریحی استانبول به گشت و گذار می پردازند و شب برای استراحت به هتل باز میگردند قیمت تور استانبول در نوروز و هتل های 5 ستاره برای آنها مقرون به صرفه نخواهند بود و پیشنهاد ما نیز انتخاب از بین هتل های 4 ستاره می باشد.

خرید از استانبول در فصل بهار

سعی کنید روزهای ابتدایی فروردین ماه را برای خرید از فروشگاه‌های استانبول انتاب نکنید. زیرا در این زمان فروشگاه‌ها، اجناس و پوشاک مناسب فصل خود را عرضه کرده و آن‌ها را با قیمت تور استانبول در نوروز قیمت‌های بالایی برای به فروش می‌رسانند.

تور نوروز استانبول ارزان و لحظه آخری

از آنجایی که شهر استانبول مقصدی پرطرفدار برای مسافران ایرانی به شمار می‌رود، در بیش‌تر ایام سال به خصوص بازه زمانی تعطیلات عید هم تورهای استانبول با تنوع بالایی برگزار می‌شوند. اگر مسافر تورهای نوروزی این مقصد هستید با توجه به اینکه برای سفر به استانبول شما نیازی به اخذ ویزا ندارید، بنابراین می‌توانید برای تجربه سفرهای ارزان سراغ تور نوروز قیمت تور استانبول در نوروز استانبول ارزان و لحظه آخری بروید.

بهترین روش حمل و نقل در استانبول

اکثر مکان ها و جاذبه های گردشگری و مهم استانبول از طریق حمل و نقل عمومی به ویژه تراموا، مترو، قایق و قطارهای کابلی قابل دسترسی است. ولی علاوه بر تمام این موارد، تا جایی قیمت تور استانبول در نوروز که می توانیددر استانبول پیاده روی هم بکنید، چون جذابیت های خرید تور استانبول این شهر کم نیستند! استانبول شهری شگفت انگیز با کلی معماری هیجان انگیز و مکان های جذابی است.

به‌صرفه‌ترین محل اقامت در تورهای نوروزی استانبول

در مورد به‌صرفه‌ترین محل اقامت، همه چیز به تعداد نفرات شما بستگی دارد. در صورتی که خرید تور استانبول بیشتر از 4 نفر هستید، به‌صرفه‌ترین محل اقامت برای شما هتل آپارتمان‌ها می‌باشد. اما اگر کمتر قیمت تور استانبول در نوروز از این تعداد هستید، همان اقامت در هتل برای شما به صرفه خواهد بود.

مکان های تاریخی استانبول

  • مساجد استانبول
  • کاخ‌ های استانبول
  • موزه ‌های استانبول

برای اینکه راحت ‌تر بتوانید در تعطیلات نوروزی 1402 امسال این جاذبه‌ های تاریخی را ببینید، نامی گشت منطقه مهمی را به شما معرفی می کند.

نحوه تعیین قیمت تورهای استانبول نوروز 1402

هزینه قیمت تور استانبول نوروزی به 2 پارامتر بلیط رفت و برگشت هواپیما و هتل محل اقامت بستگی خرید تور استانبول دارد. از شهرهای ایرانی به سمت استانبول ایرلاین‌های ماهان، تابان، ایران‌ایر، قیمت تور استانبول در نوروز ایران‌ایرتور، قشم‌ایر، اطلس‌جت، پگاسوس، ترکیش و غیره پرواز دارند.

آیا می‌توان تور استانبول نوروز 1402 لحظه آخری تهیه کرد؟

خرد تور استانبول لحظه آخری اگرچه دشوار اما غیر ممکن نیست. شاید شانس این را داشته باشید تا یک تور نوروز 1402 را یک هفته تا 1 روز قبل از تاریخ شروع تور و با قیمتی مناسب‌تر و در قیمت تور استانبول در نوروز مواقعی با 50 درصد تخفیف تهیه کنید

آب و هوای استانبول در بهار

تقریبا همه ماه های سال برای سفر به استانبول مناسب است، اما بهترین زمان برای رفتن به این شهر خرید تور استانبول را بدون هیچ شکی می توان فصل بهار را نام برد. چرا که از میزان بارش های فصلی قیمت تور استانبول در نوروز کم شده و هوا طراوت خاص و مطبوعی را تجربه می کند

جاهای دیدنی استانبول برای گشتی در تاریخ

  • کاخ توپکاپی استانبول
  • برج گالاتا استانبول
    آب انبار باسیلیکا
  • کلیسای چورا
  • میدان هیپودروم یا میدان اسب دوانی
  • کاخ دلما باغچه


مکتن های دیدنی استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

برای تعریف از مرکز خرید فروم کافی است به این نکته اشاره کنیم که این مرکز در سال بیشتر از ۲۰میلیون خرید تور استانبول مشتری دارد. فروشنده‌های مرکز خرید فروم به خوش‌انصافی معروف هستند. این فروشنده‌های خوش‌انصاف در نوروز هر سال سبدی پر از کالاهای متنوع پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. این کالاها تخفیف‌های نوروزی دارد تا گردشگران سوغاتی و محصولات دل‌خواه را قیمت تور استانبول در نوروز ارزان‌تر از دیگر جاهای استانبول بخرند.

حال‌وهوای سفر به استانبول در نوروز

نوروز باشکوه‌ترین جشن‌ ما ایرانی‌هاست؛ اما این عید باستانی در دیگر سرزمین‌های همسایه نیز ریشه دارد. امروزه بیشتر کشورهای آسیای میانه، خاورمیانه، قفقاز، بالکان و شبه قاره هند نوروز را جشن می‌گیرند. به همین دلیل مردمان ترکیه نیز برای اینکه از قافله جشن‌های نوروز عقب نباشند، عید هر سال جشن‌ها و مراسم‌های با شکوهی برگزار می‌کنند.

دریاچه ساپانچا

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول در نوروز برنامه بازدید از پارک اورمانیا را به‌گونه‌ای تنظیم کنید تا فرصتی برای گشت‌و‌گذار در دریاچه ساپانچا مهیا شود. این دریاچه ۲ ساعت از استانبول دورتر است و در همسایگی شهر آدازپاری واقع شده است. دورتادور دریاچه ساپانچا را کوه و جنگل احاطه خرید تور استانبول کرده تا این دریاچه منظره‌ای تماشایی برای علاقه‌مندان سفر بهاری استانبول قرار قیمت تور استانبول در نوروز دهد. در گوشه‌و‌‌کنار دریاچه ساپانچا کافه‌های قدیمی وجود دارد. کافه‌دارهای باصفای این منطقه با فنجانی قهوه‌داغ از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

حمام خرم سلطان از جاهای تاریخی استانبول

شاید ترکیه به مساجد زیبای تاریخی و مال‌های بزرگش معروف باشد اما به‌نظرم تجربه حمام ترکی از همه این‌ها جالب‌تر است. اصلا این که یک کشور حمام‌های مخصوص و معروف داشته باشد خیلی جلب توجه می‌کند. حمام خرم سلطان هم یکی از همین حمام‌های معروف است که نزدیک جاهای دیدنی مشهور استانبول یعنی دقیقا کنار ایاصوفیه و حوالی مسجد سلطان قیمت تور استانبول در نوروز احمد قرار دارد.

پذیرایی رستوران‌ های استانبول از گردشگران

حتماً شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که یکی از جاذبه های گردشگری مهم هر شهرودیاری، غذاهای خوشمزه خرید تور استانبول آن منطقه است. خوشبختانه در این زمینه رستوران‌های استانبول کم نمی‌گذارند. در تمامی فصل‌های سال در منوی سرآشپز رستوران های معروف استانبول بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. اگر هم دلتان هوس غذای وطنی کرد، رستوران های ایرانی قیمت تور استانبول در نوروز استانبول میزبان قدوم مبارکتان هستند.

مرکز خرید استانبول مال

استانبول مال چیزی حدود ۱۵۶هزار متر مربع مساحت و ۳۵۰ مغازه دارد. تمامی مغازه‌های این مرکز خرید در خرید تور استانبول عید نوروز جشنواره‌های بهاری برگزار می‌کنند. در این مرکز خرید در کنار کالاهای قیمت تور استانبول در نوروز باکیفیت ترک، انواع برندهای اروپایی مانند زارا، مدیا، ویکتوریا سِکرت غرفه دارند.

منبع : لذت بهترین مسافرت استانبول با آژانس مسافرتی همکوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود