قیمت تور قشم نوروز 1402

1402/05/21 -




توضیحات

قیمت تور قشم نوروز 1402 : عید نوروز نزدیک است ، دوست ندارید به یک جریزه زیبا سفر کنید؟ قشم یک شهر زیبا و پر از جاذبه های طبیعی گردشگری است که میتوانید در سفر خود ، دیدن کنید. برای همین ما به عنوان آژانس مسافرتی همکوچ ، ابتدا در این مقاله آنها را معرفی خواهیم کرد و سپس میتوانیم شما را در این سفر رویایی همراهی کنیم.

تور قشم نوروز
قشم و زیبایی آن

طبیعت قشم آن قدر جذاب، بکر و فوق‎‌العاده است که از تماشای مناظر و جذابیت‌های آن سیر نمی‌شوید. شما با سفر به قشم با روی دیگری از طبیعت کشور آشنا می‌شوید که شاید تصورش را هم نمی‌کردید. از سوی دیگر، با افزایش قیمت ارز، سفر خارجی برای بسیاری از ما غیرممکن شده است. درحالی‌که با سفر به قشم بخش زیادی از جذابیت‌های کشورهای دیگر را تجربه خواهید کرد. بنابراین اگر تا به حال به قشم نرفته‌اید، سفر به این جزیره را در برنامه‌تان قرار دهید.

جزیره قشم بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان، دو برابر و نیم جزیره بحرین، وسعت دارد. این جزیره با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع در استان هرمزگان و در تنگه هرمز قرار گرفته است؛ به همین دلیل موقعیت کاربردی بالایی دارد. از گذشته‌های دور، این جزیره به‌دلیل قرار داشتن در مسیر آبی ابریشم، از اصلی‌ترین مراکز کنترل این مسیر بوده است. کشف سنگواره‌های فسیلی در سواحل قشم، تمدنی ۴۰۰ هزار ساله آن را آشکار می‌کند.

جاذبه های گردشگری قشم

در اینجا چند مورد از زیبایی های جزیره قشم را آورده ایم تا بتوانید در تور قشم نوروز ببینید:

جزایر ناز قشم

جزایر ناز یکی از دیدنی‌ترین جزایر مجاور جزیره‌ی قشم به شمار می‌رود. فاصله‌ی این جزیره از قشم حدود ۲۲ کیلومتر است. این جزیره فاقد ساحل شنی است و اطراف آن با دیوارهای صخره‌ای احاطه شده است. هنگام جزر برای مدت زمانی کوتاه، باریکه‌ای از خشکی بین این جزیره و ساحل قشم ایجاد می‌شود. با وجود اینکه زمانِ جزر کوتاه است، اما در این فاصله می‌توانید از بالای جزیره‌ی ناز، جزیره‌ی لارک و تنگه‌ی هرمز را ببینید. این جزیره مسکونی نیست وتنها تعدادی سایه‌بان توسط صیادان بومی و محلی، برای استراحت در آنجا ایجاد شده است.

جزیره‌ی هنگام قشم (زادگاه کروکودیل‌های ایرانی)

این جزیره که در جنوب شرقی جزیره‌ی قشم و در فاصله‌ی دو کیلومتری از آن قرار دارد از خاص‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی قشم است. مساحت این جزیره  حدود ۳۴ کیلومتر مربع و شکل آن شبیه به یک مخروط ناقص است. جزیره‌ی هنگام هم دارای ساحل شنی و هم دارای ساحل صخره‌ای است. قسمت‌هایی از ساحل نیز به دلیل وجود نوعی کانی در ماسه‌ها، درخشان به نظر می‌رسد. با فرارسیدن شب نیز به دلیل وجود فیتوپلانکتون‌های دریایی که از خود نور ساطع می‌کنند؛ ساحل هنگام به رنگ آبی درخشان دیده می‌شود.

حضور دلفین‌ها در ساحل، نوعی آهوی خاص و زیبا به نام جبیر و خاردم مصری که خزنده‌ای از خانواده سوسمارها است نیز نمایانگر حیات وحش فوق‌العاده‌ی این جزیره است. اولین مزرعه‌ی پرورش کروکودیل در ایران به نام «پارک کروکودیل نوپک» نیز در این جزیره ساخته شده است. این جزیره سه روستا به نام‌های هنگام قدیم، هنگام جدید(ماشی) و هنگام غیل دارد که نه جاده‌ای دارند و نه ماشینی در آن وجود دارد. مردم جزیره نیز بسیار ساده، صمیمی و مهمان‌نواز هستند.

کنار ساحل
دره‌ی ستارگان قشم

این دره در فاصله ۵ کیلومترى از ساحل جنوبى جزیره قشم و در غرب روستای برکه خلف واقع شده است. دلیل نامگذاری این دره آن است که بومیان جزیره عقیده داشتند که ۲ میلیون سال پیش ستاره‌ای از آسمان به درون جزیره فرود آمده و این اشکال عجیب را ایجاد کرده است.

دره‌ی ستارگان یکی از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی قشم است که حدود ۲ میلیون سال قدمت دارد. این دره بر اثر پدیده‌های زمین‌شناسی نظیر فرسایش به وسیله‌ی آب هاى سطحى، تندبادها و رگبارهاى فصلى در این ناحیه به وجود آمده و به خلق چنین شاهکار طبیعی منجر شده است. با رسیدن به این منطقه و دیدن کوه‌ها، حفره‌های  تو در تو و رسوبی، ستون‌ها و دالان‌ها شگفت زده خواهید شد. پس از عبور از دالان‌ها، آسمان آبی بالای سرتان خودنمایی می‌کند و منظره‌‌ی بی بدیلی را ایجاد می‌نماید.

جنگل‌های حرا قشم

جنگل‌های حرا که در ۶۰ کیلومتری غرب جزیره‌ی قشم و در تنگه خوران واقع شده‌اند؛ عمری ۳۰ تا ۴۰ میلیون ساله دارند و یکی از شگفتی‌های طبیعی این منطقه محسوب می‌شوند. حرا یک گیاه استثنایی است که دانه‌ی آن روی درخت مادر رشد می‌کند و سپس نهال آن از درخت مادر جدا شده و در آب می‌افتد.

این درخت در آب شور رشد می‌کند و نحوه‌ عملکرد ریشه و تنه‌ی آن به گونه‌ای است که آب شور دریا را جذب کرده و آن را تصفیه می‌کند، سپس مواد مورد نیاز آن را جذب کرده و بقیه را دفع می‌کند. جنگل‌های حرا همچنین زیستگاه مناسبی برای پرندگان مهاجر در فصول سرد، پرندگان آبزی، فلامینگو، پلیکان و انواع دیگر پرندگان، خزندگان و ماهی‌ها، لاک‌پشت‌ها و مارهای دریایی سمی هستند. در زمان مد دریا، این درختان تا گلوگاه در آب فرو می‌روند و منظره‌ای تماشایی به وجود می‌آورند؛ گویی که تمامی درختان که در آب شناور هستند.

جنگل‌های حرا قشم
بهترین هتل های قشم

برای اینکه در تور قشم نوروز خود زیباترین تجربه ها را کسب کنید، ما چند مورد از بهترین هتل های قشم را معرفی میکنیم تا بتوانید زمان خوبی را در سفر خود سپری کنید.

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم از نظر بیشتر مسافران به عنوان بهترین هتل‌ این جزیره شناخته شده است. علاوه بر تمیز و آراسته بودن هتل و اتاق‌ها، برخورد مدیریت و پرسنل هم بسیار محترمانه بوده است. کیفیت غذای رستوران هتل ارم قشم هم از نظر مسافران راضی‌کننده بوده است. ضمن اینکه موقعیت مرکزی این هتل باعث دسترسی راحت به وسایل حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های شهری برای بازدید از جاذبه‌های قشم شده است.

هتل سینگو

این هتل سه ستاره در منطقه درگهان قشم واقع شده و با مرکز شهر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد. با توجه به نزدیکی به مراکز خرید درگهان، خدمات این هتل از نظر مسافرانی که برای خرید به قشم سفر کرده بودند، بسیار رضایت‌بخش بوده است. البته برخی از مسافران در گزارش‌هایشان نوشته اند که کیفیت فست‌فودهای این هتل راضی‌کننده نبوده است.

هتل آرتا

رفتار محترمانه کارکنان و محیط صمیمانه هتل آرتا نکته‌ای است که مسافران به دفعات به نیکی از آن یاد کرده‌اند. تعویض به موقع ملحفه‌ها و نظافت روزانه اتاق‌ها هم در این هتل نظر مسافران را به خود جلب کرده است. اما نکته‌ای که مسافران برای بهتر شدن کیفیت هتل پیشنهاد داد‌ه‌اند، بهبود تنوع منوی صبحانه است.

بوتیک هتل ایرمان

این هتل از نظر مسافران لوکس‌ترین هتل قشم نام‌گذاری شده است. استفاده از چوب در معماری و طراحی داخلی جلوه‌ی ویژه ای به اتاق‌های آن داده که باعث رضایت مشتریان شده است. تنها کمبودی که مسافران آن را احساس کرده‌اند نبود رستوران در داخل هتل است. البته آنها اشاره کرده‌اند که نزدیکی رستوران‌های خوب قشم به هتل باعث کم‌رنگ‌شدن این نقطه ضعف شده است.

هتل ساحل طلایی

مسافران قبلی در گزارش‌هایشان از خدمات تفریحی و رفاهی این هتل از جمله فعالیت‌های آبی مثل جت اسکی و قایق‌سواری با خاطره‌ای خوش یاد کرده‌اند. از سوی دیگر همه آنها متفق‌القول بر نظافت و تمیزی این هتل تاکید کرده اند. مهمانان تنها مشکل ساحل طلایی را دوری از مراکز خرید و مرکز اصلی شهر عنوان کرده اند. البته باید بدانید که این هتل به علت فاصله از هیاهوی شهر و مراکز خرید، از نظر مسافران به عنوان بهترین هتل برای استراحت و ریلکسیشن شناخته شده است. برای رزور هتل ساحل طلایی قشم در نوروز با همکوچ اینجا کلیک کنید.

هتل ساحل طلایی
قیمت تور قشم نوروز

اگر میخواهید که زیبایی های جزیره قشم را با مناسب ترین قیمت ها و در بهترین زمان ممکن ببینید، حتما با کارشناسان آژانس مسافرتی همکوچ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود