تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

قیمت تور کیش با هتل داریوش

1402/11/01 - تور مسافرتی

از آنجایی که قیمت تور کیش با هتل داریوش بسیار گران می¬باشد ، این تور را کسانی انتخاب می¬کنند که می-خواهند سفرشان از هر لحاظ در بهترین نوع خود باشد . بدون شک امکانات و تجهیزاتی را که در این هتل موجود است در هیچ کدام از هتل های کیش نمی¬توان یافت . بنابراین اولین پیشنهاد آژانس مسافرتی همکوچ برای بهترین اقامت در جزیره کیش ، هتل 5 ستاره و بین المللی داریوش می باشد .




توضیحات

قیمت تور کیش با هتل داریوش از آنجایی که قیمت تور کیش با هتل داریوش بسیار گران می باشد ، این تور را کسانی انتخاب می کنند که می خواهند سفرشان از هر لحاظ در بهترین نوع خود باشد . بدون شک امکانات و تجهیزاتی را که در این هتل موجود است در هیچ کدام از هتل های کیش نمی توان یافت . بنابراین اولین پیشنهاد آژانس مسافرتی همکوچ برای بهترین اقامت در جزیره کیش ، هتل 5 ستاره و بین المللی داریوش می باشد .
در ادامه با معرفی هتل داریوش و امکانات آن با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین سفر را برای خود به ارمغان بیاورید .

قیمت تور کیش با هتل داریوش

قیمت تور کیش با هتل داریوش

از آنجایی که تمامی اجزای این هتل از تندیس ، سنگ نگاره ها و تمامی محوطه الهام گرفته شده از تخت جمشید است . اسم این هتل داریوش گذاشته شده است . این هتل به مسافران خود این امکان را می¬دهد که علاوه بر اقامتشان از این هتل به عنوان یک موزه نیز بازدید کنند .این هتل در زمینی با مساحت 12 هکتار در سال 1382 توسط برترین معماران ساخته شده است . این هتل نماد تمدن اصیل ایرانی و مردمان پارس است . و بزرگترین ویژگی این هتل این است که تمدن و فرهنگ ایران را به رخ جهانیان کشیده است . 

اتاق های تور کیش با هتل داریوش

 این هتل موزه دارای 193 اتاق با چشم انداز دریا و باغ است . از انواع اتاق های این هتل می¬شود به اتاق و سوئیت های رو به دریا و باغ و همچنین ویلاهای ساحلی اشاره کرد . مدل اتاق های این هتل به شدت زیاد بوده به گونه ای که برای انتخاب آن ها سردرگم خواهید شد . در مجموعه تمامی اتاق های هتل داریوش بسیار شیک و دارای تمامی امکانات می¬باشد اما اگر نظر آژانس مسافرتی همکوچ را بپرسید ما به شما اتاق های استاندارد و لوکس رو به دریا را پیشنهاد می¬کنیم .

خدمات ویژه تور کیش با هتل داریوش

تمامی مسافران در حین انتخاب کردن ترجیح می¬دهند هتلی را انتخاب کنند که همه امکانات را دارا باشد و هتل داریوش کیش در این دسته هتل ها قرار دارد . این هتل که جز هتل های 5 ستاره جزیره کیش می¬باشد از امکانات فوق العاده ای همچون استخر رو باز، سالن بیلیارد، زمین پینت بال مجهز، زمین تنیس، سالن بدنسازی ، آرایشگاه، غواصی در آب‌های خلیج فارس، ماساژ تایلندی ، ماساژ پا با ماهی و آتلیه عکاسی اشاره کرد . هتل داریوش با امکاناتی که دارد بهترین اقامت را برایتان رقم خواهد زد.
خدمات ویژه تور کیش با هتل داریوش

قوانین تور کیش با هتل داریوش

برای اینکه اقامت خوبی را داشته باشید ، بهتر است چند مورد از قوانین این هتل را بدانید . هر اتاق فقط یک سرویس اضافه دارد و آن هم به صورت کاناپه تخت شو ارائه میشود . محرمیت قانونی و شرعی جز مهم ترین قانون های این هتل میباشد در صورت همراه نداشتن شناسنامه ، هتل میتواند شما را نپذیرد . شما باید اتاق را تا حداکثر ساعت 12 به هتل تحویل دهید .
برای این که بخواهید اتاقی که رزرو کرده اید را کنسل کنید از سه روز قبل باید اقدام کنید وگرنه باید هزینه یک شب اقامت را پرداخت کنید . اگر در ایام تعطیل یا نوروز اتاق رزرو کردید به هیچ عنوان نمیتوانید آن را کنسل کنید  و هزینه اقامت کودکان 7 تا 12 سال کمتر از بزرگسالان می-باشد .

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز گردشگری 
فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین 
فاصله تا اسکله تفریحی کیش 6 دقیقه با ماشین
فاصله تا بوستان آهوان کیش 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین 
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین
فاصله تا بولینگ مریم 6 دقیقه با خودرو
فاصله تا ساحل مرجان 5 دقیقه با خودرو
کلام آخر
در این مقاله سعی نمودیم شمارا با قیمت تور کیش با هتل داریوش و امکانات آن تا حدودی آشنا بنماییم . شما می¬توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور کیش با هتل داریوش و رزرو تور کیش با هتل داریوش با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود