قیمت رزرو هتل آتلانتیس دبی

قیمت رزرو هتل آتلانتیس دبی

1402/05/16 -




توضیحات

قیمت رزرو هتل آتلانتیس دبی : با رزرو هتل آتلانتیس دبی، اقامت در یکی از لوکس ترین هتل های جهان را تجربه خواهید کرد. این هتل در قلب پالم جمیرا واقع شده و یک ساحل اختصاصی برای خود دارد. این مسئله در کنار امکانات رفاهی عالی هتل از جمله مهم‌ترین دلایلی است که خیلی‌ها را در رزرو هتل های دبی به انتخاب هتل آتلانتیس ترغیب می‌کند. در ادامه، درباره این هتل و امکانات آن بیشتر آشنا خواهید شد.

 

قیمت رزرو هتل آتلانتیس دبی

معرفی هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی در جزیره مصنوعی پالم جمیرا قرار دارد و به همین دلیل، هتل آتلانتیس جمیرا نیز نامیده می‌شود. از آنجایی که این هتل در ساحل جمیرا قرار گرفته، دارای یک ساحل اختصاصی برای کسانی است که عاشق دریا و تفریحات آبی هستند و از این رو، بهترین گزینه برای اقامت در دبی محسوب می‌شود.این هتل 5 ستاره و لوکس دبی به بهترین امکانات رفاهی ممکن مجهز شده و حتی سخت‌پسندترین مسافران نیز از اقامت در آن احساس رضایت بالایی داشته‌اند. برای آنکه سفری بی‌دغدغه، لوکس و راحت را به شهر دبی تجربه کنید، رزرو هتل آتلانتیس پالم جمیرا را از دست ندهید.

قیمت هتل آتلانتیس دبی

قيمت هتل اتلانتيس دبي با توجه تاریخ سفر و امکانات اتاقی که برای اقامت انتخاب کرده‌اید، متفاوت خواهد بود. از این رو، توصیه می‌کنیم پیش از تاریخ سفرتان به سایت فلای تودی مراجعه کنید و پس از خرید بلیط دبی هزینه دقیق رزرو این هتل را با توجه به اتاق مورد نظرتان بررسی کنید. همچنین، می‌توانید با تلفن هتل آتلانتیس دبی (+971 4 426 2000) تماس بگیرید و با خود متصدیان هتل صحبت کنید.

موقعیت هتل 

این استراحتگاه لوکس ساحلی درپالم جمیرا - جزیره دیدنی ساخت انسان - واقع شده است. امارات مال 15 دقیقه با ماشین و مرکز شهر دبی 25 دقیقه ، با هتل فاصله دارند. فرودگاه بین المللی دبی در35 کیلومتری هتل واقع شده است .

نظرات درباره هتل آتلانتیس پالم دبی چه بوده است؟

هتل آتلانتیس د پالم دبی توانسته است نمره بسیار خوبی را در سایت های مختلف گردشگری کسب نماید. اغلب مسافران این هتل از امکانات باورنکردنی آن ابراز رضایت کرده و اقامت در این هتل مجلل و برخورداری از امکانات تفریحی پارک آبی و آکواریوم آن را شگفت انگیز قلمداد کرده‌اند. با این حال، تعداد اندکی از گردشگران از روش برخورد کارکنان و کادر خدماتی هتل رضایت نداشته و آن را سرد و بی‌ادبانه توصیف کرده‌اند.
هتل آتلانتیس دبی
 

اتاق های هتل آتلانتیس د پالم دبی

هتل آتلانتیس د پالم دبی دارای 1539 اتاق است که طراحی و دیزاین آن ها هوش از سر هر شخصی را می برد. تنوع اتاق های هتل به قدری بالاست که وصف آن ها در این چهارچوب نمی گنجد. اما برترین سوئیت های هتل شامل سوئیت های زیرآب (پوزیدون و نپتون)، پنت هاوس اسکای سیگنیچر (عمارت سلطنتی)، پنت هاوس پانوراما (نمای 360 درجه افق و دریا) و پنت هاوس افق (چشم اندازی از افق دبی و خلیج فارس) می شود.

پنت هاوس اسکای سیگنیچیر (عمارت سلطنتی)

هتل آتلانتیس د پالم دبی مجلل ترین، گران ترین و خاص ترین اتاق خود را به نام اسکای سیگنیچیر به مهمانان ارائه می دهد. این پنت هاوس در تاج بالای هتل ساخته شده که 2 طرف بنای ساختمان را به هم متصل می کند. متراژ این پنت هاوس 1128 متر مربع است که از استخر اختصاصی در تراس و درختان 100 ساله زیتون برخوردار می باشد.پنت هاوس اسکای سیگنیچیر 2 طبقه است که 4 اتاق خواب دارد و ظرفیت آن 9 بزرگسال و 4 کودک می باشد. سقف بلند، طراحی های شاهانه و دیزاین مخصوص برند هرمس سبب شده چشم ها خیره و زبان لال شود. سرو غذا توسط آشپز مشهور در اتاق ناهارخوری مجلل بسیار لذت بخش است.چشم انداز پنت هاوس اسکای سیگنیچیر نمایی بیکران از دریا را نشان می دهد ضمن این که افق دبی و جزیره نخل دبی به خوبی قابل مشاهده است. محوطه بار مخصوص با نوشیدنی های خاص، کتابخانه، تراس و استخر از دیگر امکانات عالی پنت هاوس می باشند. ضمناً با اقامت در این پنت هاوس پیشخدمت شخصی 24 ساعته خواهید داشت.

مجموعه آبی، ماساژ، اسپا و تناسب اندام

در هتل آتلانتیس د پالم دبی مجموعه آبی فوق العاده لوکسی وجود دارد که شامل 2 استخر، سونای خشک و بخار، سولاریوم، سالن اسپا و خدمات تخصصی ماساژ ارائه می شود. استفاده از ماسورهای حرفه ای، بهترین روغن های گیاهی و ... سبب شده تا بدن میهمانان آرام بگیرد. درسالن اسپا انواع فیشیال های تخصصی جهت صورت و بدن عرضه می گردد. سالن تناسب اندام هتل نیز به صورت حرفه ای طراحی شده و در دسترس ورزشکاران است.مجموعه آبی، ماساژ، اسپا و تناسب اندام
 

آکواریوم هتل آتلانتیس دبی مشهور به لاست چمبرز

از امکانات فوق العاده عالی هتل آتلانتیس د پالم دبی، آکواریوم لاست چمبرز است که بیش از 5000 میلیون لیتر مکعب آب در آن وجود دارد. بیش از هزاران ماهی ریز و درشت در این آکواریوم زندگی می کنند که برخی از آن ها کمیاب هستند. دسترسی به اکواریوم لاست چمبرز برای میهمانان مقیم در هتل اتلانتیس دبی رایگان خواهد بود.

پارک آبی آتلانتیس معروف به آکوانچرز

پارک آبی آکوانچرز دبی از برترین پارک های آبی دبی است که برج های مختلف و سرسره های متنوع و خطرناک دارد. نهایت لذت و هیجان را می توانید در پارک آبی آکوانچرز تجربه کنید. هزینه ورودی به این پارک آبی بیش از 100 درهم است که این موضوع برای میهمانان مقیم در هتل رایگان خواهد بود. ضمن این که خدمات غواصی و تفریحات دریایی به صورت حرفه ای در این هتل دبی عرضه می گردد.
آکواریوم هتل آتلانتیس دبی مشهور به لاست چمبرز

چشمه اسکای بلیز

یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل آتلانتیس د پالم دبی چشمه اسکای بلیز است. در این چشمه آتشی را تماشا خواهید کرد که در کنار امواج لطیف دریا، فضایی مسحور کننده را ایجاد می کند. گرمای شعله ها و تغییر رنگ چشمه اسکای بلیز شما را به وجد خواهد آورد و صمیمیتی خاص را بین شما و دوستانتان ایجاد می کند.

آدرس هتل آتلانتیس د پالم دبی

امارات متحده عربی، دبی، نخل جمیرا، تاج نخل جمیرا، هتل آتلانتیس دبی

فاصله هتل اتلانتیس دبی تا اماکن مهم

از این هتل دبی تا مرکز خرید امارات دبی تنها 20 دقیقه با خودرو فاصله وجود دارد. برج خلیفه دبی، دبی مال، آبنمای موزیکال دبی و ... هم در فاصله 25 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته اند. باشگاه گلف امارات نیز تنها 1 کیلومتر از هتل 5 ستاره و مجلل آتلانیس د پالم جمیرا دبی دور می باشد. جهت رزرو این هتل دبی با قیمتی استثنایی همین الان تماس بگیرید.

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود