قیمت پوشاک در کیش چگونه است؟

قیمت پوشاک در کیش چگونه است؟

1402/04/03 -




توضیحات

در این مقاله قصد داریم شما را با مراکز خرید کیش و قیمت اجناس در جزیره کیش آشنا کنیم و بدانیم قیمت پوشاک در جزیره کیش چگونه است؟

همیشه با خرید از بازارهای جزیره کیش تنوع و زیبایی را احساس خواهید کرد و لذتی فراوان برای مسافران تور کیش دارد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می‌خواهید از دیدنی‌های این شهر دیدن فرمایید مطمئن باشید که به مراکز خرید این شهر نیز سر خواهید زد و این را بدانید اگر به این مراکز خرید بروید حتما خرید خوبی خواهید کرد و دست خالی بیرون نمی روید. در جزیره کیش مراکز خرید بزرگی وجود دارد که به شما چند نمونه آن را معرفی خواهیم کرد. همیشه این را بدانید که باید قسمتی از سفر خود را صرف خرید نمایید. خرید کردن خوب و ارزان یک هنر است که باید هر شخصی داشته باشد. در جزیره کیش مراکز خرید زیادی وجود دارد و برند‌های فراوانی است که قیمت های متفاوتی دارند و نرخ های ارزان و گران شما را گیج می کند ولی ما با معرفی مراکز ارزان این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد. همیشه کیش را به عنوان مهم‌ترین مرکز خرید می شناسند که دلیل آن قرار داشتن در منطقه آزاد است. حراج‌های زمستانی و فصلی در کیش خیره کننده است و فروشندگان اجناس خود را با قیمتی اعجاب انگیز به فروش می‌رسانند. چند تا از مهم‌ترین این مراکز را به شما معرفی خواهیم کرد:

بازار صفین کیش :

بازار صفین کیش یکی از بازارهای قدیمی کیش است. بازار صفین دارای معماری عربی زیبایی است که قیمت اجناس در این بازار ارزان است به همین دلیل این بازار یکی از بهترین مکان ها برای خرید در کیش است. این بازار در سال 1350 تاسیس شد که بسیار قدیمی است. این بازار بسیار بزرگ است و معماری آن معروف است. شما در این بازار کمتر کسی را می بینید که به زبان فارسی حرف بزند و معمولا هم به زبان عربی حرف می زنند. این بازار کمی دورتر از مرکز خرید است و کمی دسترس آن سخت تر همین دلیلی است که اجناس در این بازار بسیار ارزان باشد. بازار صفین غرفه های زیادی دارد که در حدود 70 غرفه خواهد شد که انواع پوشاک به همراه لوازم خانگی به فروش می رساند. این بازار خیلی نزدیک به بازار پارس خلیج است که می توانید با رفتن به بازار صفین به این بازار هم سری بزنید. در عید نوروز 97 شما می توانید با خرید از این مرکز خرید اجناس با کیفیت و خوبی را برای بگیرید.

بازار صفین کیش

بازار زیتون کیش :

بازار زیتون کیش یکی دیگر از بازارهای معروف جزیره کیش است که در دو طبقه بنا شده است که در سال 1376 تاسیس شده است. در حال حاضر این بازار دارای 103 غرفه است. این بازار این دارای معماری بسیار زیبا و جالبی است. شما می توانید در این بازار انواع برندهای معروف را پیدا کنید. این بازار انواع مختلفی از پوشاک زنانه و لوازم خانگی با کیفیت های مناسب دارد. اگر به دنبال خرید خوب در بازار کیش برای نوروز خودتان هستید بازار زیتون کیش قیمت های بسیار ارزان و خوبی را به مسافران این جزیره ارایه می دهد. بازار زیتون کیش جزو بازارهای مدرن شهر کیش است که طرفداران زیادی دارد. بازار زیتون در نزدیکی هتل پارسیان است و به هایپر‌های کیش بسیار نزدیک است.

بازار زیتون کیش

بازار پردیس 1 و 2 کیش :

این بازار دارای 2 فاز است بازار پردیس 1 و بازار پردیس 2 که دارای امکانات فراوانی است. بازار پردیس 1 در سال 1371 تاسیس شد و بازار پردیس 2 در سال 1377 تاسیس شده است. مراکز خرید کیش امکانات رفاهی فروانی دارد و در بازار پردیس 2 امکانات بیشتری می توان یافت از جمله پله برقی و انواع فروشگاه های شیک که برند‌های معروفی در آن اجناس خود را به فروش می رسانند. بازار پردیس کیش 1 یکی از قدیمی‌ترین بازارهای جزیره کیش است که گفته می شود معماری این مرکز توسط فرانسوی‌ها طراحی شده است. در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی‌شاپ و رستوران نیز وجود دارد. برای آسانی خریداران و انتقال کالاهای تجاری بازار پردیس دو مجهز به ۸ دستگاه پله‌برقی، ۷ دستگاه آسانسور و دو دستگاه آسانسور شیشه‌ای داخل سالن است.

بازار پردیس 2 بازار پردیس 1

بازار مرکز تجاری کیش :

از بزرگترین و لوکس ترین مرکز کیش بازار مرکز تجاری کیش است. این مرکز عظیم الجثه در سال 1379 تاسیس شده است و دارای 479 مغازه برای خرید کردن است. در این مرکز تجاری شما هر آنچه که می‌خواهید می توانید پیدا کنید. قیمت اجناس در این مرکز خرید کمی بالاست اما اجناس اورجینال را به شما می دهد پس پیشنهاد می‌کنیم اگر قیمت برای‌تان خیلی مهم نیس و به دنبال لباس های با کیفیت هستید سری به این بازار بزنید. البته در حراج های سالیانه این مغازه های نسبتا گران هم ارزان می شوند و شما می توانید با قیمتی پایین اجناس لوکس و خاصی را خریداری نمایید. در مرکز تجاری کیش اغلب مارک‌های معروف را می‌توان یافت.

بازار مرکز تجاری کیش

بازار دیپلمات کیش :

یکی دیگر از بازارهای مهم کیش بازار دیپلمات است. این مرکز تجاری بزرگ در 5 طبقه و 119 واحد تجاری تاسیس شده است. از ویژگی های این هتل نزیک بودن به تمام مراکز خرید و هتل های کیش است که دسترسی خوبی دارد همچنین فضای بیرونی این هتل بسیار سبز است و چشم اندازی رو به دریا نیز دارد. این بازار در شرق کیش قرار دارد که موقعیت مکانی مناسبی دارد. گردشگران تور کیش اگر به دنبال برند های معروف و با کیفیت هستید حتما سری به این مرکز خرید زیبا و تازه تاسیس بزنید. این بازار در 5 طبقه است که دارای 2 رستوران بزرگ و چند کافی شاپ زیبا است.

بازار دیپلمات کیش

پس اگر قصد سفر به تور کیش و یا تور کیش نوروز 98 را دارید می توانید از این مراکز خرید برای خریدن سوغات و خرید برای خود استفاده نمایید و همچنین این موضوع را فراموش نکنید که تمام وقت خود را برای خرید کردن نگذارید و به جاذبه های دیدنی کیش هم سری بزنید و سفری خوش و خاطره ای خوش برای خود و خانوادتان در نوروز 98 رقم بزنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود