لوکس ترین هتل های ایران

لوکس ترین هتل های ایران

1402/05/19 -




توضیحات

آیا با هتل های لوکس ایران آشنا هستید؟

در مقاله ی امروز می خواهیم 10 هتل لوکس ایران را به همراه خدماتی و نرخ هزینه هایشان معرفی کنیم. امیدواریم که این مطالب مفید و آموزنده باشد. دقت داشته باشید قیمت ها تقریبیست و بر اساس روزهای مختلف سال میتواند متفاوت باشد.

جزیره ی کیش: هتل دریایی ترنج

هتل ترنج کیشاین هتل گران ترین هتل ایران شناخته می شود که بیشتر بخاطر مکان ویژه ای است که هتل در آن بنا شده است.این هتل در آب های خلیج فارس واقع شده است وشما هیچگاه منظره ی منحصر بفرد و حیرت آور کف دریا که از کفپوش های شیشه ای هتل نمایان است و همچنین طلوع و غروب خورشید که از بالکن اتاق دیده می شود را هرگز فراموش نخواهید کرد. اتاق های دو نفره ی این هتل شبی 425 یورو قیمت دارد.
هتل ترنج

جزیره ی کیش: هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریماین هتل به دلیل داشتن بوفه ی صبحانه ی درجه یک در کشور و همچنین موقعیت مکانی خاصی که دارد مشهور است. طبق آنچه از نظرسنجی ها بدست آمده، تمرکز این هتل بر ارائه ی با کیفیت ترین خدمات به مهمانان خود است. هر اتاق های دو نفره در این هتل شبی 222 یورو می باشد.

اصفهان: هتل عباسی

هتل عباسی اصفهاناین هتل عنوان زیباترین هتل در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. هتل عباسی بهترین و پر طرفدارترین انتخاب برای گردشگرانی است که از شهر تاریخی اصفهان دیدن می کنند. با توجه به اینکه این هتل در بافت قدیمی و باستانی شهر واقع شده است، مهمان ها می توانند از مناظر، مکان ها و صنایع دستی و مردم مهربان این شهر لذت ببرند. هر اتاق دو نفره در این هتل شبی 125 یورو می باشد.

مشهد: هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهدهتل مجلل درویشی با ساختار و طراحی منحصر بفرد خود دارای 20 طبقه می باشد. هر کدام از طبقات متاثر از فرهنگ و معماری هندی، رومی، عربی و مصری می باشد. همچنین برخی از طبقات این هتل شما را به دوره ی قبل و بعد از اسلام می برد که هیچ وجه دوست نخواهید داشت بازدید از آن ها را از دست بدهید. هر اتاق دو نفره در این هتل شبی 122 یورو است.

شیراز: هتل زندیه

هتل زندیه شیرازبا توجه به اینکه شیراز یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری است، بنابراین هتل 5 ستاره ی زندیه بهترین انتخاب برای گردشگران است. این هتل در بخش تاریخی شهر و در نزدیکی ارگ کریمخان و در قرن 18 ساخته شده است.این هتل ترکیبی از معماری سنتی ایرانی و هنر مدرن است و رستوران هایی دارد که بهترین غذاهای سنتی را ارائه می دهند. هر اتاق دو نفره در این هتل شبی 117 یورو است.
هتل زندیه

تبریز: هتل پارک لاله کایا

هتل لاله پارک کایا تبریزهتل پارک لاله به تازگی توسط شرکت هتلداری ترکیه ای به نام کایا و در یکی از بهترین محله های تبریز واقع شده است. این هتل به دلیل ارائه ی خدمات عالی و با کیفیت در این منطقه شهرت خوبی دارد. هتل پارک لاله دارای مرکز خرید است و قیمت هر اتاق دو نفره شبی 154 یورو می باشد.

تهران: هتل تاج محل

تاج محل به لطف معماری و طراحی ایرانی و هندی، هتلی منحصر بفرد است. تاج محل هتل آپارتمانی با دو رستوران می باشد. نام یکی از رستوران ها ماهی ماهی است که غذاهایی همراه با ماهی را ارائه می دهد. این رستوران ماهی های مورد نیاز را از شمال ایران تهیه می نماید. رستوران دیگر این هتل رستوران هندی نام دارد که غذاهای خوشمزه و تند محلی هندی را ارائه می دهد. یک آپارتمان دو خوابه در این هتل شبی 220 یورو هزینه دارد.

تهران: هتل آزادی پارسیان

هتل پارسیان آزادی تهراناین هتل به یکی از قدیمی ترین هتل های لوکش ایران معروف است که خدمات با کیفیتی را به مهمانان خود ارائه می دهد. رستوران ایتالیایی بیچه در این هتل واقع شده است که گفته می شود یکی از بهترین رستوران های کشور می باشد. هر اتاق دو نفره شبی 212 یورو هزینه دارد.

تهران: هتل اسپینانس پالاس

این هتل 5 ستاره ی مدرن که به تازگی تاسیس شده در شمال غربی تهران و در نزدیکی محله ی سعادت آباد واقع شده است. از اتاق های این هتل می توانید منظره ی زیبای کوه های البرز را مشاهده کنید. هر اتاق دو نفره در این هتل شبی 205 یورو می باشد.

تهران: هتل اسپینانس

هتل اسپینانس تهرانسرانجام، اگر می خواهید در نزدیکی مرکز پایتخت ایران بمانید، هتل اسپینانس که در سال 2010 تاسیس شده، انتخاب بسیار خوبی می باشد. این هتل حس خوبی از بافت تاریخی شهر را به شما می دهد. قیمت هر اتاق دو نفره شبی 200 یورو می باشد.
هتل اسپیناس

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود