متداول ترین تفریحات در تور آنتالیا

متداول ترین تفریحات در تور آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

تفریحات تور آنتالیا: در شهر آنتالیا، در 700 کیلومتری جنوب استانبول، تاریخ و طبیعت در هم می آمیزند تا ماجراهای غنی فرهنگی را ایجاد کنند و برخلاف آنهایی هستند که در هر جای دیگر جهان یافت می شود. بسیاری از بهترین جاذبه های منطقه چندین ساعت خارج از شهر هستند اما تورهایی که شامل سوار شدن به هتل و خروج از آن می شود حمل و نقل را آسان می کنند.

 آنتالیا کارهای زیادی برای انجام دادن را به همه گردشگران و مسافران این مقصد ارائه می دهد. اگر می‌خواهید از مناظر این منطقه زیبا و دوست داشتنی دیدن کنید، آسپندوس و شهر قدیمی و پرپیچ و خم آنتالیا جزء بهترین مکان‌ها برای بازدید محسوب می شوند.

در اطراف این شهر جاذبه‌های گردشگری تاریخی پراکنده در سراسر تپه‌های مجاور قرار دارد و  به عنوان پایگاه شما برای سفرهای روزانه به شمار می آید. برای اینکه از تعطیلات لذت ببرید می توانید با فهرست برترین جاذبه ها و تفریحات تور آنتالیا به برنامه ریزی سفر خود کمک کنید.

قدم زدن در محله قدیمی کالیچی

کالیچی ترکیه

یکی از رایج ترین تفریحات تور آنتالیا این است که در محله قدیمی کالیچی قدم بزنید. در حقیقت این شهر برای قدم زدن ساخته شده است. عمارت‌های عثمانی با سقف‌های قرمز و سفیدپوش کاملاً بازسازی‌شده در خیابان‌های سنگ‌فرش قرار گرفته‌اند که اکنون محل انبوهی از هتل‌های بوتیک، فروشگاه‌های سوغاتی، گالری‌های هنری، و رستوران‌ها هستند.

 اگرچه این مکان بیشتر مکانی برای نفس کشیدن در محیط دنیای قدیم است، اما در آن جاذبه های گردشگری کوچک زیادی نیز برای کسانی وجود دارد که می خواهند از مناظر دیدن کنند. میدان اصلی دارای دروازه دژ و برج ساعت سنگ‌پوش است.

مسجد تکلی مهمت پاشا متعلق به قرن هجدهم فقط به دلیل کاشی کاری‌های پیچیده داخلی‌اش ارزش دیدن دارد. در امتداد هساپچی سوکاک  مناره زیبای کسیک مناره را خواهید دید. جالب است بدانید که در قرن نوزدهم در اثر آتش سوزی ویران شد و این تنها چیزی است که از ساختمانی باقی مانده است. این مناره ابتدا با تبدیل شدن به یک معبد رومی و سپس یک مسجد زندگی خود را به عنوان یک معبد رومی آغاز کرد.

استراحت کردن در ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی

استراحت کردن در ساحل کنیالتی به عنوان یکی دیگر از بهترین تفریحات تور آنتالیا به شمار می آید. در غرب مرکز شهر آنتالیا، ساحل کنیالتی آنتالیا قرار دارد که پشتوانه‌ای زیبا از کوه ها دارد و تا خط ساحلی آن‌ طرف ساحل پایین می‌روند.

در طول تابستان، این ساحل بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیار زیادی را به خود جذب می کند. از آنجایی که کنیالتی در روزهای تعطیل دارای امکانات فراوان می باشد به همین جهت محبوبیت چشمگیری پیدا کرده است.  با رفتن به این ساحل می توان صندلی‌های آفتاب‌گیر با چتر را اجاره کرد. توالت و امکانات حمام خوبی وجود دارد.

در تفریحگاه درخت نخل پشت ساحل  غذاخوری ها، کافه‌ها، و رستوران‌هایی هستند و در مواقعی که احساس گرسنگی می کنید می توانید به آنجا بروید .بنابراین برای بازدیدکنندگان تور آنتالیا که اقامت در هتل بوتیک جوی در منطقه شهر قدیمی آنتالیا را انتخاب کرده اند و همچنین بازدیدکنندگان هتل های ساحلی یک گزینه ساحلی بسیار عالی می باشد.

سخن پایانی

آنتالیا که در سواحل مدیترانه قرار دارد شهری زیبا می باشد با چیزهای زیادی می باشد که می توانید ببینید و انجام دهید. این روزها تعداد زیادی از گردشگران سفر به شهرهای گوناگون ترکیه از قبیل تور آنتالیا را انتخاب می کنند.

 بیهوده نیست که سواحل زیبا و جذاب ترکیه به عنوان سواحل فیروزه ای شناخته شده اند. چه به خاطر سواحل دوست داشتنی، انبوهی از مناظر تاریخی، یا آبشارهای جادویی که در حومه شهر پراکنده شده اند بدون شک تفریحات تور آنتالیا خاطرات یک سفر فوق العاده و فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد.

 گشت و گذار در محله قدیمی آنتالیا یکی از بهترین تفریحات تور آنتالیا می باشد. همچنین راهی لذت بخش برای آشنایی با این شهر است و نوشیدن یک قهوه ترکی و تماشای منظره ها و دنیای بهشتی آن به گردشگران و مسافران این مقصد امکان داشتن تجربه ای خاص و هیجان انگیز را می دهد. این شهر شگفت‌انگیز شما را نه تنها با ترکیه امروزی، بلکه با ثروت تمدن‌هایی آشنا می‌کند که در طول زمان از این گوشه جهان عبور کرده‌اند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود