محله های مناسب برای زندگی و خرید ملک در آنتالیا

محله های مناسب برای زندگی و خرید ملک در آنتالیا

1402/04/03 -




توضیحات

اگر شما جزو افرادی هستید که قصد خرید خانه در شهر آنتالیا را دارید، باید در ابتدا در مورد مناسب ترین محله های آنتالیا برای زندگی تحقیق کنید. در واقع شناخت از مناطق مختلف آنتالیا یک موضوع بسیار مهم برای خرید ملک به حساب می آید. در همه مناطق آنتالیا امکانات رفاهی و دانشگاهی بسیار مدرن و پیشرفته وجود دارد. در واقع این موضوع باعث شده تا مورد توجه گردشگران و شهروندان خارجی قرار بگیرد.

محله ها برای خرید ملک در آنتالیا

هنگامی که شما با تور آنتالیا به آنتالیا سفر کنید با افراد مهاجر بسیار زیادی که از نظر زبان و فرهنگ با هم مختلف هستند روبرو می شوید. اما در مورد سه منطقه بسیار مهم در آنتالیا باید بیان کنیم که این مناطق شامل منطقه لارا و منطقه کنیالتی و منطقه کپز می باشد. منطقه لارا در قسمت شرقی آنتالیا واقع است و منطقه کنیالتی در غرب آن قرار دارد و اما منطقه کپز در شمال شهر آنتالیا قرار دارد. 

محله های مناسب برای زندگی و خرید ملک در آنتالیا-شاخص

منطقه لارا

منطقه لارا یکی از مناطق ساحلی است که دارای صخره های بلند می باشد. در این منطقه هتل ها و رستوران های بسیار زیادی وجود دارد. در واقع همین موضوع باعث شده تا اکثر گردشگران برای استراحت هتل های منطقه لارا برگزینند. منطقه لارا که در قسمت شرقی آنتالیا قرار دارد و یک محله پولدار نشین است. در حقیقت در این مناطق افرادی که وضع مالی بسیار خوبی دارند زندگی می کنند. زیرا منطقه لارا دارای خدمات بسیار زیادی است و انواع سیستم های حمل و نقل و بیمارستان های مجهز و همچنین موسسات آموزشی مانند دانشگاه و انواع رستوران ها و کافه های بسیار زیبا و مجلل به فرودگاه بین المللی و مراکز خرید و پاساژ های فراوانی در این منطقه وجود دارد. علاوه بر این باید بیان کنیم که منطقه لارا دارای ساحل بسیار زیبایی است که سالانه در فصل تابستان گردشگران بسیار زیادی به این منطقه سفر می کنند. 

منطقه لارا

  بیشتر بخوانید:  تور آنتالیا و 7 جاذبه برای بازدید از آنتالیا

منطقه کنیالتی

یکی دیگر از مناطق بسیار جذاب برای زندگی در آنتالیا منطقه کنیالتی است. این منطقه یک محل مناسبی برای زندگی دائم و اسکان مسافرین است. به همین جهت در این شهر هتل های بسیار زیادی وجود دارد. فاصله منطقه کنیالتی تا فرودگاه بین المللی کنترلی ۳۰ دقیقه است. در واقع این موضوع باعث شده تا توریست بسیار زیادی به کنیالتی سفر کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که در منطقه کنیالتی ساحل های بسیار زیبا و تمیز وجود دارد که باعث جلب توجه سایر مسافران شده است مراکز خریدی که در این منطقه وجود دارد بسیار زیاد و متنوع است. علاوه بر این باید بیان کنیم که در این منطقه خدمات رفاهی بسیار زیادی وجود دارد که باعث افزایش سطح رفاه شهروندان شده است. مراکز بهداشتی و درمانی و پزشکی که در این منطقه وجود دارد، بسیار زیاد است در واقع بزرگ ترین دانشگاه دولتی آنتالیا نیز در منطقه کنیالتی وجود دارد.

منطقه کنیالتی

منطقه کپز

اما یکی دیگر از بهترین منطقه برای زندگی در آنتالیا منطقه کپز است. این منطقه برای اقامت و اسکان دائمی بسیار مناسب است و وسعت زیادی دارد. علاوه بر این باید بیان کنیم که قیمت ملک در این منطقه نسبت به سایر مناطق آنتالیا پایین تر است. در واقع همین موضوع باعث شده تا سرمایه گذاران بسیار زیادی منطقه کپز را مورد توجه خود قرار دهند. علاوه بر این باید بیان کنیم که منطقه کپز مانند سایر مناطق آنتالیا دارای دریا و ساحل نمی باشد.

به همین جهت مسافران کمتری به آنجا سفر می کنند اما نکته قابل بیان است این است که امکانات رفاهی که در کپز وجود دارد، باعث شده تا گردشگران زیادی اقدام به خرید ملک در این منطقه کنند . در واقع برای زندگی در آنتالیا با قیمت مناسب می توانید منطقه کپز را انتخاب کنید. زیرا این منطقه خدمات رفاهی بسیار زیادی دارد، یعنی دارای مراکز پزشکی و سیستم حمل و نقل و سایر امکانات دیگر است که باعث شده تا منطقه کپز برای سکونت مناسب باشد. 

سخن پایانی

برای خرید ملک و زندگی در آنتالیا در ابتدا باید با محله و مناطق مختلف این استان آشنا شوید. در واقع سه تا از مهمترین محله و مناطق بسیار مهم در آنتالیا منطقه لارا و منطقه کنیالتی و منطقه کپز می باشد. این مناطق به ترتیب در شرق و غرب و شمال آنتالیا واقع هستند و دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی اند. در ابتدا در مورد منطقه لارا باید بگوییم که یکی از مهمترین مناطق برای زندگی در آنتالیا و حتی مسافرت است.

زیرا این شهر ساحلی است و دارای امکانات تفریحی بسیار بالایی است و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر آنتالیا به حساب می آید. علاوه بر این باید در مورد شهر کنیالتی بگوییم که این شهر یکی از مهمترین شهرهایی است که از نظر خدمات رفاهی و تفریحی بسیار بالا است. همچنین دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد. اما منطقه کپز برخلاف منطقه لارا و کنیالتی دارای ساحلی نیست. به همین علت مسافران کمتری به آنجا سفر می کنند. اما قیمت ملک در این منطقه نسبت به سایر مناطق آنتالیا کمتر است. 

 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود