مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شنگن ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شنگن ایتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

با توجه به درخواست های مکرر مسافران برای سفرهای اروپایی، گرفتن وقت سفارت و همچنین ویزای اروپا یکی از معضلات سفر به اروپاست.

آژانس هواپیمایی هم کوچ میتواند در سریع ترین زمان ممکن در این امر شما را یاری کند.

ایتالیا یکی از مقاصدی است که از جذابیت به سزایی در میان مسافران اروپا برخوردار است. در ادامه به مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شنگن ایتالیا می پردازیم


مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای شنگن ایتالیا

-گذرنامه

-شناسنامه

-تمکن مالی

-گردش حساب سه ماهه

-مدارک شغلی

-سندمالکیت

لازم است بدانید که تمام مدارک فوق باید به صورت ترجمه شده و با مهر رسمی مترجم به سفارت ارائه شود و شخص متقاضی صدور ویزا برای انگشت نگاری باید به مرکز کارگزاری اخذ ویزا مراجعه کند.معمولا 15 روز پس از انگشت نگاری در صورت قابل تایید بودن مدارک از نظر افسر ویزا صادر میشود و شما آماده ی سفر به اروپا خواهید بود.با یکبار طی کردن مراحل اخذ ویزا به راحتی میتوانید به 26 کشور عضو اتحادیه شنگن سفر کنید و از جاذبه های موجد در این کشورها لذت ببرید.با داشتن ویزای شنگن مرزی میان شما و کشورهای مورد علاقه تان وجود نخواهد داشت.

مطمئن ترین راه برای اخذ ویزای شنگن اقدام از طریق آژانس هواپیمایی ست چرا که تجربه یکی از مهمترین موارد در اخذ ویزاست.آژانس همکوچ میتواند در تمامی مراحل اخذ ویزا(گرفتن وقت سفارت-تایید مدارک-چیدمان مدارک-رزرو هتل و پرواز با کارت های اعتباری اروپا-صدور بیمه مسافرتی-پیگیری جواب ویزا)شما را یاری کند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود