بهترین مراکز خرید در استانبول

بهترین مراکز خرید در استانبول

1402/05/21 -




توضیحات

شهر استانبول پر است از مراکز خرید. محال است پای خود را به استانبول گذاشته باشید و از مراکز خرید آن چیزی برای خودتان و دوستان و آشنایانتان نخریده باشید. اگر تا به حال پای خود را به استانبول نگذاشته اید و اکنون قصد سفر با تور استانبول را دارید، تا آخر مقاله همراه بمانید تا شما را با فروشگاه های لوکس خرید در استانبول آشنا کنم.همان طور که می دانید و یا تعریفش را از زبان دوستان و آشنایان خود شنیده اید، شهر استانبول ترکیه پر است از جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی، تفریحی و...شما بعد از تفریح و گشت و گذار خود در شهر استانبول می توانید سری هم به مراکز خرید در استانبول بزنید و برای دوستان و عزیزان خود سوغاتی بخرید.

مراکز خرید در استانبول

در ادامه مقاله شما را به فروشگاه های خرید در استانبول خواهم برد و گشت و گذاری هم در بازار های استانبول خواهیم زد. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا از مراکز خرید در استانبول جا نمانید!

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در استانبول

در این مرکز خرید بزرگ و با شکوه، 190 فروشگاه وجود دارد و به قول معروف، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. در این فروشگاه از کفش گرفته تا پوشاک و عطر و... را می توانید خریداری کنید.

مرکز خرید کانیون

از جمله لوکس ترین مراکز خرید مشهور در استانبول است. در این مرکز خرید انواع برندهای ترک با قیمت هایی ارزان تر نسبت به سایر مراکز خرید در استانبول وجود دارد و اگر دلتان می خواهد که خرید معقولانه تر و به صرفه تری را داشته باشید می توانید سری هم به این مرکز خرید بزنید.

مرکز خرید زورلو

در این مرکز خرید بزرگ نیز 180 مغازه ، یک هتل 5 ستاره لوکس و دفاتر تجاری مختلف جای گرفته است و این مرکز خرید را تبدیل به یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین فروشگاه های خرید در استانبول کرده است. این مرکز خرید برندهای مشهور زیادی را در خود جای داده است که سر زدن به آن خالی از لطف نیست.

 

مرکز خرید زورلو در استانبول

در این مرکز خرید همچنین امکاناتی نظیر 14 سینمای مدرن و مجهز و یک رستوران نیز ساخته شده تا بعد از آن که از خرید و گشت و گذار در این مرکز خرید درندشت خسته شدید، اندکی توقف کرده و کمی به خود استراحت بدهید و سپس به ادامه خریدهای نا تمام خود بپردازید!

مرکز خرید فروم

 از جمله مراکز خرید در استانبول است که در بخش اروپایی استانبول قرار دارد. شما در این مرکز خرید نیز می توانید انواع مارک های مشهور را مشاهده کرده و اگر دلتان خواست از آن مارک ها خریداری کنید. در این مرکز خرید علاوه بر خرید می توانید از امکانات تفریحی آن نظیر رستوران، سالن بولینگ، سینما، اسکی روی یخ و...استفاده کرده و نهایت لذت را در کنار اعضای خانواده خود ببرید.

مرکز خرید استانبول مال

یکی از بزرگترین مراکز خرید در استانبول ترکیه است. در این مرکز خرید بزرگ و مشهور 350 مغازه وجود دارد و  بیشتر نمایندگی مطرح جهان را در خود جای داده است. این مرکز خرید را می توان جزو یکی از ارزان قیمت ترین مراکز خرید در استانبول به شمار آورد که اگر می خواهید خرید ارزان و به صرفه تری را در سفر خود با تور استانبول تجربه کنید، حتما به این مرکز خرید نیز بزنید.

 

مرکز خرید مال در استانبول

در این مرکز خرید همچنین سایر امکانات رفاهی نظیر رستوران، شهربازی سرپوشیده، سینما و داروخانه نیز وجود دارد تا در کنار خریدهایی که انجام می دهید بتوانید تفریح کنید و از لحظات خود نهایت لذت  را ببرید. محال است که پای خود را به این مرکز خرید بزرگ و با شکوه بگذارید و دست خالی از آن برگردید.

مرکز خرید ایستینیه

یکی دیگر از مراکز  خرید در استانبول است که دارای 4 طبقه و بیش از 300 مغازه است. در این مرکز خرید همچنین انواع برندهای مشهور را نیز می توانید مشاهده کنید. در طبقه وسطی این مرکز خرید یک سالن تئاتر وجود دارد که با سرزدن به آن جا می توانید لذت خرید خود را تکمیل کرده و خوش بگذرانید.

مرکز خرید جواهر استانبول

اگر عاشق خرید طلا و جواهر هستید، این مرکز جزو یکی از بهترین مراکز خرید جواهر در استانبول است. در این مرکز خرید انواع کالاهای گران قیمت و ارزان قیمت پیدا می شود و شما بسته به نوع سلیقه و میزان بودجه خود می توانید در این مرکز خرید نیز چرخی زده و برای خود طلا و جواهر بخرید.

برای رزرو تور استانبول می توانید به سایت همکوچ مراجعه کرده و تور محبوب خود را با یک قیمت مناسب خریداری کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود