مراکز درمانی جزیره کیش

مراکز درمانی جزیره کیش

1402/05/21 -




توضیحات

مراکز درمانی جزیره کیش

حتی در جزیره زیبا و دوست داشتنی مثل کیش، ممکن است بیماری‌ها، آسیب دیدگی‌ها، حوادث و سایر موارد انسان را تحت تاثیر قرار بدهند و حتی در مواردی از پای درآورند. قبلا هم ذکر کردیم که برای ایجاد کردن شرایط مناسب، در همه‌ی مناطق، چه مناطق تفریحی مثل کیش و چه مناطق مسکونی و شهروندی نیاز به یک سری امکانات ضروری میباشد که مراکز درمانی و بیمارستان هم یکی از آن‌ها میباشد. در ادامه ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه‌ی مخاطبان تور کیش و مسافران، به معرفی تعدادی از این مراکز درمانی میپردازیم:

کلینیک پزشکی مهر کیش

این مجموعه یکی از جدیدترین و معتبرترین کلینیک‌های پزشکی جزیره زیبای کیش میباشد که موسس آن دکتر علی صبور بوده است. موقعیت جغرافیایی این مجموعه در مرکز جزیره زیبای کیش و در مجتمع پادنا میباشد. این مجموعه موفق به اخذ لوح های تقدیر متعددی شده است و در پروژه‌های مشترکی با دانشگاه و مراکز تحقیقاتی پزشکی کشور فعال بوده است. طبق گفته‌ها، این مرکز قصد انجام یک سلسله تحقیقات در زمینه گردشگری پزشکی را دارد. همانطور که گفتیم امکانات این مجموعه کامل بوده است و به منظور بخش‌هایی مانند داروخانه، دندانپزشکی، فیزیوتراپی، خدمات بستری، اتاق عمل سرپایی، خدمات اورژانس، اورژانس در منزل، مامایی، پوست و زیبایی و خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی میتوانید به آن مراجعه فرمایید.
کلینیک پزشکی مهر کیش

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، مجتمع پادنا، واحد 101 a

مرکز بهداشت و درمان بوعلی

این مجموعه هم یکی دیگر از مراکز بهداشتی درمانی معروف و معتبر جزیره زیبای کیش میباشد و خدمات امور پزشکی متعددی را تحت پوشش قرار میدهد مانند آموزش و مراقبت‌های پیش از بارداری، دوران بارداری و پس از زایمان، برگزاری دوره‌های آموزشی و اقدام جهت مراقبت از گروه‌های مختلف سنی و بیماری‌های خاص، آموزش دهنده بانوان در سنین باروری، مجری کلاس‌های زندگی سالم و خود مراقبتی، ارائه دهنده برنامه‌های غذایی استاندارد با در نظر گرفتن مواردی نظیر گروه سنی و شرایط بدنی هر فرد، فعال در زمینه سلامت و بهداشت دهان و دندان، ارائه دهنده خدمات مختلف جهت سلامت روان و...

آدرس: جزیره کیش، بلوار خاتم الانبیا، خیابان اقبال

تلفن: 07644432424

کلینیک امام علی

این مرکز درمانی مجهز هم در قلب جزیره زیبای کیش واقع شده است و به طورمستقیم زیر نظر سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت میکند. قسمت زیادی از امور پزشکی مانند داروخانه، پزشک‌های عمومی و تخصصی، بستری موقت و آزمایشگاه در این مرکز در حال خدمت رسانی میباشند.

آدرس: جزیره کیش، ویلاهای فردوس، بلوک 5

تلفن: 07644420177

داروخانه هلال احمر

هلال احمر در همه‌ی نقاط کشور عزیزمان فعالیت دارد و جزیره زیبای کیش هم از این قاعده مستثنی نیست، داروخانه هلال احمر که ارائه دهنده انواع داروها میباشد در جزیره کیش هم شعبه دارد.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی

تلفن: 07644424536

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

این مرکز کاملترین و بزرگترین مرکز درمانی جزیره کیش میباشد و از همه جهات استانداردهای لازم را دارا میباشد. کلیه اسکن ها و عکس های پزشکی در این مرکز انجام میشود.

بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بخش‌های مخصوص کودکان نیز در این مجموعه به درستی فعالیت میکنند. شایان به ذکر است که کادر پرستاری و مراقبتی این مجموعه به صورت 24 ساعته و در سه شیفت مشغول به کار میباشند تا بهترین سرویس‌ها را برای شما عزیزان فراهم کنند.

اتاق‌های عمل و قسمت‌های ریکاوری و بستری هم در این مرکز به درستی کار خود را انجام میدهند و تمامی وسایل مصرفی به صورت کاملا استریل و یک بار مصرف استفاده میشوند.

قسمت‌های اورژانس و سایر بخش‌هایی که برای استاندارد بودن یک مرکز درمانی لازم هستند، در این مجموعه در حال پیشبرد خواست‌های مراجعین هستند.

آدرس: جزیره کیش، 600 دستگاه، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

تلفن: 07644459400

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش

قبل از پایان مطلب لازم مبینیم که این نکته را عارض شویم که در صورت نیاز به پروازهای چارتر کیش میتوانید با کارشناسان آژانس مسافرتی هم کوچ تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود