مرکز خرید اولیویوم استانبول - ترکیه

مرکز خرید اولیویوم استانبول - ترکیه

1402/05/21 -




توضیحات

بازار اولیویوم که از 1 آوریل 2000 افتتاح شده فرصت دست‌یابی به محصولات برند و با کیفیت را برای مشتریان فراهم کرد و برای مدت طولانی تنها و اولین اوت لت استانبول بوده است. مسافران تور ترکیه سعی میکنند به فروشگاه هایی مانند این حتما سر بزنند.
مرکز خرید اولیویوم استانبول - ترکیه

اوت لت الیویوم با 132 مغازه، صدها برند خارجی و محلی را در خود جای داده است. این بازار هر هفت روز هفته از 10 صبح تا 10 شب باز است و محیطی تمیز و خریدی امن را در ترکیه فراهم می‌کند. و از لحاظ مکانی نیز به هتل‌های استانبول نزدیک است.

مرکز خرید الیویوم که با مشارکت TAS ساخته شده 35000 مترمربع مساحت دارد. این بازار امکاناتی رفاهی و تفریحی مانند پارکینگ داخلی و خارجی، اتاق‌های کودک، سینما، فضای بولینگ، فضای سرگرمی کودک، کافه با تراس و سوپرمارکت را هم شامل می‌شود.

برندهایی معروف از جمله Kemal، Tanca، Mango، Peire Cardin، Levis، Nike، Adidas، Puma، Blue Jeans، Cotton، LCW، Gratis، Pearl، Beymen و Pentium در این مجموعه حضور دارند و به شما کمک می‌کنند هر چه می‌خواهید را به راحتی بیابید.

سازماندهی "بازار سه‌شنبه" توسط این مرکز خرید به مشتریان امکان خرید با قیمت‌هایی جذاب‌تر و متفاوت با سایر روزهای هفته را می‌دهد. این مرکز خرید به طور متوسط 25 هزار بازدید در روزهای هفته و 40 هزار بازدید در آخر هفته‌ها دارد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود