مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

1402/05/21 -




توضیحات

مرکز خرید زیست خاور مشهد، از اولین مجتمع‌های بلند مشهد با ۱۷ طبقه و ۶۸ متر ارتفاع است. این مرکز یکی از مراکز مهم خرید مشهد است که در سال ۱۳۶۲ احداث شده است.
	مرکز خرید زیست خاور مشهد


معماری زیست خاور ترکیبی از معماری اروپایی و ایرانی است. در نمای داخلی این پاساژ گچبری‌ و آینه‌کاری‌های زیبایی وجود دارد.

مرکز خرید زیست خاور با ۷۰۰ واحد تجاری و مسکونی یکی از بزرگترین ساختمان‌های تجاری و مسکونی شهر مشهد است.

بخش تجاری مجتمع زیست خاور ۴ طبقه دارد و کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، لوازم تزئینی و خشکبار را می‌توان در آن تهیه کرد. در طبقه همکف فروشگاههای خشکبار، در طبقه منهای یک کارهای تزئینی و در طبقات همکف و بالاتر سایر محصولات یافت می‌شوند.

مرکز خرید زیست خاور مشهد دارای یک کافی شاپ است که پذیرای خریداران محترم می‌‌باشد. علاوه برا این یک پارکینگ برای افرادی که با وسیله شخصی به آنجا میروند وجود دارد. برای رفتن به این مرکز می‌توانید از اتوبوس، تاکسی و مترو هم استفاده کتید. از دیگر امکانات این مرکز می‌توان به دستگاه‌های خودپرداز، مسحد، آژانس‌های مسافرتی و خدماتی، شرکت‌های بیمه، تاکسی تلفنی، بانک ارزی، رستوران و ... اشاره کرد.

زیست‌خاور به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک بوده و در یکی از خیابان های معروف مشهد (کوهسنگی) قرار دارد. این بازار بسیار مورد توجه مسافران تور مشهد است.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود