مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش

1402/05/23 -




توضیحات

اگر شما مسافر جزیره کیش هستید، حتما به دنبال مراکز خرید زیبا و لوکس می گردید. یکی از بهترین گزینه ها، مرکز خرید سارینا می باشد. شاید به جرئت می توان گفت سارینا یکی از مراکز خرید در کیش است که تمامی برند های معتبر جهانی در آن یافت می شود. دلایل دیگر برای انتخاب این پاساژ، دیزاین فوق العاده آن است که نظر همه را جلب می کند و یکی از زیباترین بنا های کیش است. مرکز خرید سارینا دارای مجموعه نمایشگاهی، خدماتی می باشد. مساحت این مجتمع به 5290 با 10 طبقه با برند های متنوع می باشد. در این مرکز خرید، یک طبقه پارکینگ، یک طبقه نمایشگاهی، یک طبقه خدماتی، هفت طبقه اداری بنا شده است. پیشنهاد می شود برای خرید خود  این مجموعه را انتخاب کنید، چرا که هم برند های لوکس را در آن خواهید دید، هم نزدیک به اقامت گاه شما می تواند باشد. 218 غرفه تجاری و اداری می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاری باشد. به دلیل بودن برند های جهانی، گردشگران زیادی به این مرکز خرید برای خرید اجناس لوکس می روند. بیشتر بازدیدکنندگان از این نوع مراکز خرید، جوانان می باشند. یکی از بهترین بناهای کیش در اختیار شما عزیزان است. شما در عین پاساژ گردی، می توانید از نمای زیبای دریا هم دیدن فرمایید.  شیکترین مصالح در این مجموعه به کار برده شده است. کف این بازار تلفیقی از سنگ و سرامیک پوشیده شده است. تمام دیوار های این مجموعه عایق دار است و پنجره های آلومینیومی با شیشه های دو جداره در آن تعبیه شده است. مرکز خرید سارینا 1 دارای نمای خارجی با طراحی ویژه از بهترین سنگ ها با سبک کلاسیک مزین شده است. توصیه می شود حتما بازدید شبانه از بازار سارینا را از دست ندهید. طراحان سعی داشته اند نور پردازی فوق العاده ای از نمای دریای خلیج فارس داشته باشند. با این نور پردازی، سارینا 1 مثل مرواریدی در دل خلیج فارس می درخشد. هر چیزی که اراده کنید را می توانید در پاساژ سارینا پیدا کنید. مواردی همچون پوشاک، البسه، لوازم کامپیوتری، لوازم ورزشی، لوازم تزئینی، صنایع دستی، عطر، ادکلن،شال و روسری و ... را می توانید در این مرکز خرید ببینید و متناسب با سلیقه خود، هر آنچه نیاز دارید را ببینید. طراحان این مجموعه امکاناتی را برای رفاه حال شما عزیزان فراهم آورده اند از جمله لابی، پارکینگ، تاسیسات، آسانسور ها، شبکه اینترنت پر سرعت. با این امکانات رفاهی، گردشگران و بازدیدکنندگان با خیال راحت می توانند به گشت و گذار در این مجموعه بپردازند.  شما عزیزان می توانید لیست مکان های گردشگری و تمامی مراکز خرید در کیش را در وبسایت هم کوچ ببینید.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

مشخصات فنی و تخصصی سارینا 1:

اجرای فنداسیون به صورت گسترده و اسکلت فلزی با وزن تقریبا 3350 تن، این بنای عظیم را به یکی از سازه های کشور تبدیل کرده است. متراژ کلی این مجموعه با مشاعات ( لابی ها، پارکینگ، تاسیسات، آسانسور ها و ... ) 32500 متر مربع می باشد.

موقعیت مکانی سارینا 1:

این پروژه در اراضی شرقی در جزیره زیبای کیش قرار دارد. در بلوار خیام، روبه روی هتل ارم قرار دارد. نزدیک ترین هتل ها به این مرکز خرید، هتل داریوش و هتل ارم می باشد. مراکز خرید در نزدیکی این مجموعه نیز، مرکز خرید کیش و پردیس 1 و 2 می باشد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سارینا 1، رستوران هایی با چشم انداز دریا است که آرامش را به شما القا می کند.

مرکز خرید سارینا 1 کیش

 
 
 

 برای اقامت در کیش می‌توانید از هتل داریوش و هتل ارم که در نزدیکی این مرکز قرار دارند استفاده کنید. برای بازدید از دیگر دیدنی های کیش با هم کوچ همراه باشید تا راهنمایان ما بهترین‌ها را در کیش برای شما تدارک ببینند.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود