مرکز خرید مروارید کیش

مرکز خرید مروارید کیش

1402/05/23 -




توضیحات

سفر همواره جزو تفریحات جذاب و مورد علاقه افراد بوده است. جنوب کشور با حال و هوای عجیب خود و مردمان خونگرم و مهمان‌نواز، همیشه جزو نقاط پر طرفدار بوده است. محال است کسی به جنوب کشور فکر کند و جزیره کیش جزو اولویت‌های وی قرار نگیرد. کیش به دلیل آب و هوای گرم و مرطوبی که دارد، جزو نقاطی محسوب می‌شود که باید فصل مناسب و ایام سرد و خنک سال به این منطقه سفر کرد. تور کیش همواره از جمله تورهای پر متقاضی و پر فروش بوده است. جزیره کیش که به مروارید خلیج فارس شهرت دارد، از جاهای دیدنی استان هرمزگان به شمار می‌رود. یکی از نکاتی که باید آن را مد نظر قرار داد، این است که هزینه سفر و قیمت تور مسافرتی که انتخاب می‌شود، زیاد و گران نباشد. با توجه به اوضاع حال حاضر از نظر اقتصادی، مسافران ترجیح‌شان بر آن است که سفرهای ارزان‌تر و البته با کیفیت مناسب را انتخاب کنند. خیلی‌ها طرفدار تور ارزان کیش هستند و با رزرو تور کیش ارزان می‌توانند سفر ارزان قیمت‌تر و البته با کیفیت مطلوب را تجربه کنند. در این بخش می‌خواهیم در مورد یکی از مراکز خرید کیش که جزو نقاط گردشگری کیش محسوب می‌شود، صحبت کنیم. یکی از بهترین مراکز خرید در کیش که به مرکز خرید مروارید کیش معروف است.

مرکز خرید مروارید کیش

حتما شما نیز موافقید که یکی از لذت‌های سفر، لذت خرید و گشت و گذار در بازارهای شهر مقصد است. هر کس به سفر می‌رود، علاقه دارد از مراکز خرید و بازارهای شهر مقصد، خرید کند. در جزیره زیبای کیش، مراکز خرید و اماکن تجاری بسیاری وجود دارد که از این حیث بسیاری از گردشگران و توریست‌ها مشتاق به خرید از این مراکز خرید هستند. یکی از شیک‌ترین و بهترین مراکز خرید، مرکز خرید مروارید در قلب جزیره کیش و کمی دورتر نسبت به سایر بازارها و در شهرک صدف قرار دارد. مساحت این بازار 28880 متر مربع می‌باشد که در سال 1373 در یک طبقه تاسیس شد. این بنا شبیه به بناهای دوره هخامنشی و هنر معماری باستانی ایران ساخته شده است. این بازار بزرگ یکی از بازارهای مورد علاقه گردشگران و مسافران کیش می‌باشد که اجناس آن از لحاظ کیفیت و قیمت از بازارهای دیگر مثل مرکز تجاری کیش و مرکز خرید پردیس دو کیش مناسب‌تر است. بازار مروارید کیش دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه می‌باشد که به سبک معماری باستانی ایرانی ساخته شده است. در میان آن‌ها یک تالار مرکزی که همه این قسمت‌ها را به هم پیوند می‌دهد، واقع گردیده است.

مرکز خرید مروارید کیش

در مرکز خرید مروارید کیش می‌توان گفت بازارچه‌ها نقش طبقات مختلف را ایفا می‌کنند چرا که مجموعا دارای 208 غرفه فعال می‌باشند. از جمله محصولات و خدمات قابل عرضه در این بازار به طور کلی می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم بهداشتی آرایشی، لوازم خانگی، عینک، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، مکمل های غذایی و دارویی، خرازی، اسباب بازی، عطر و ادکلن و ... اشاره کرد. در قسمتی از ورودی بازار ایوان بزرگی طراحی شده است که زیبایی عجیبی دارد و گردشگران می‌توانند پس از خرید خود، به این ایوان رفته و لحظاتی را با زیبایی‌های این قسمت از بازار سپری کنند. بازار مروارید کیش بازاری است که نسبت به بقیه بازار‌ها از قیمت پایین‌تر و مناسب‌تری برخوردار است. خصوصا لوازم خانگی که قیمت بسیار ارزان و خوبی را شامل می‌شوند. در فضای تالار مرکزی بازار، رستوران، کافی‌شاپ، کافی‌نت و انواع خدمات رفاهی برای مسافران و گردشگران و کیشوندان طراحی شده است. به علاوه این که هر شب اجرای موسیقی زنده در این تالار برگزار می‌شود. آدرس مرکز خرید مروارید کیش در نزدیکی دانشگاه کیش و تالار بورس اوراق بهادار، میدان امیر کبیر، در بلوار مروارید واقع شده است. از جمله هتل‌های نزدیک به این بازار هتل صدف و هتل لوتوس را می‌توان نام برد.

مرکز خرید مروارید کیش

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود