مرکز خرید میکامال کیش

مرکز خرید میکامال کیش

1402/05/23 -




توضیحات

سفر کردن همواره یکی از بهترین تفریحات برای هر کسی بوده و هست. این که پس از مدتی زندگی روزمره و تکراری و خستگی مفرط، نیاز به تجدید انرژی داشته باشید، امری کاملا طبیعی است. در اوضاع حال حاضر که همه درگیر گرفتاری‌ها و مشکلات زندگی هستند و بیشتر زمان خود را به کار کردن می‌گذرانند، نیاز است تا هر چند وقت از این حال و هوا خارج شده و به زندگی خود تنوعی ببخشند. می‌توان در کنار خانواده و دوستان به کیش سفر کرد و خاطرات خوب و دلنشینی را رقم زد. جزیره کیش دارای آب و هوایی گرم و مرطوب است که باید ایام خنک سال را برای گشت و گذار در این نقطه دیدنی از کشور انتخاب کرد. خیلی‌ها برای سفر خود از تورهای مسافرتی استفاده می‌کنند. مسافران کیش می‌توانند از تور کیش برای رفتن به کیش بهره‌مند شوند. یکی از مهم‌ترین مسائل برای رفتن به سفر، بحث میزان هزینه‌ای است که باید صرف شود و میزان خدماتی است که در قبال هزینه خرج شده، دریافت می‌شود. جهت این کاهش هزینه‌ها می‌توان از تور ارزان کیش استفاده کرد. با رزرو تور کیش ارزان در کاهش هزینه‌ها اقدام کنید و از خدمات با کیفیت تور نیز بهره‌مند شوید. در این بخش قصد داریم در مورد یکی از مراکز تجاری مهم و خیلی خوب جزیره کیش صحبت کنیم. جزیره کیش با دارا بودن همین مراکز خرید و نقاط گردشگری نظر خیلی از توریست‌ها و گردشگران را به خود جلب کرده است. در زیر اطلاعات جامع و کاملی در مورد مرکز خرید میکامال کیش ارائه شده است.

مرکز خرید میکامال کیش

مرکز خرید میکامال در منطقه بسیار مناسبی از جزیره کیش در مساحتی به وسعت 35000 متر مربع تاسیس شده است. زیربنای کلی این مجموعه حدود 190000 متر مربع می‌باشد. تعداد طبقات این مرکز خرید 7 طبقه است که دو طبقه آن پارکینگ با ظرفیت 1000 عدد اتومبیل و 5 طبقه دیگر واحد تجاری می‌باشد که مجموعا 800 واحد تجاری را شامل می‌شود. این مرکز خرید دارای فضاهای تفریحی با مساحت حدود 15000 متر مربع و برای واحدهای تجاری، فضایی حدود 7000 متر مربع را شامل شده است. مکان‌های عمومی این مجموعه با مساحت تقریبی 98000 متر مربع، بخش عمده‌ای از این مجموعه را به خود اختصاص داده‌اند. در ساخت این مرکز خرید بزرگ، از نظرات کارشناسان و مشاوران بین‌المللی و پیمانکاران داخلی استفاده گردیده است. طراحی این مجموعه به این صورت است که از دو فضای مکث شمالی_جنوبی و یک مسیر اصلی شرقی_غربی در مرکز پروژه و هم چنین دو مرکز پروژه و دو راهروی مستقیم و منحنی که دو فضای مکث را به هم وصل می‌کند، تشکیل شده است.

مرکز خرید میکامال کیش

مرکز خرید میکامال جزو بزرگ‌ترین مراکز خریدی است که در جزیره کیش ساخته شده است. شاید بتوان گفت دلیل شهرت این مجموعه به خاطر امکانات فوق‌العاده‌ای است که در آن ساخته شده است. امکاناتی نظیر تله‌کابین، تونل باد، سالن اسکی رو یخ، بزرگ‌ترین آکواریوم خاورمیانه، شبیه‌سازی جنگل بارانی و بسیاری خدمات تفریحی در کنار مغازه‌هایی با انواع لباس، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل ورزشی، لوازم خانگی و ... . با توجه به نوع ساخت این مرکز خرید، می‌توان گفت جزو مراکز خریدی است که سال‌های زیاد می‌تواند با مراکز هم نوع خود رقابت کند. این مجتمع بزرگ در ضلع شرقی جزیره کیش قرار گرفته است. هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای می‌تواند در این مرکز به خرید بپردازد و دست پر این محل را ترک کند. در واقع می‌توان این ادعا را کرد که این مرکز خرید همه محصولات و خدماتی که فکرش را بکنید ارائه می‌دهد. علاوه بر امکانات گفته شده، فضاهای زیادی برای فودکورت و رستوران و کافه، هایپرمارکت، باشگاه بدنسازی و ماساژ و اسپا در نظر گرفته شده که نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. برای کسب اطلاع از جزئیات بیشتر تورها و هتل‌ها و دیگر اطلاعات مورد نیاز به سایت هم کوچ مراجعه کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود