مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش

1402/05/23 -




توضیحات

مسافرت یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحاتی است که هر کسی در کنار خانواده و دوستان و عزیزان‌ ش می‌تواند آن را تجربه کند و خاطراتی خوش و لحظاتی ماندگار را ثبت کند. در دوره الان که فشار زندگی و کار زیاد شده است باید به دنبال راهی بود که این استرس و فشار کمتر شود. قطعا سفر کردن و گشت و گذار در نقاطی که به آن علاقه‌مند هستید، می‌تواند بسیار دلچسب و لذت‌بخش باشد. یکی از بهترین مناطقی که می‌توان آن را به عنوان مقصدی خوب برای سفر در نظر داشته باشید، جزیره کیش در جنوب کشورمان است. برای سفر کردن به این نقطه از کشور می‌توان از تور مسافرتی استفاده کرد. یکی از بهترین و پر مخاطب‌ترین تورها، تور کیش است. در اوضاع حال حاضر خیلی‌ها به دنبال سفر ارزان قیمت هستند و ترجیح‌شان بر این است هزینه‌های سفرشان را کاهش دهند. بهترین گزینه برای این دوستان، تور ارزان کیش است. با رزرو تور کیش ارزان، می‌توان علاوه بر کیفیت بالای خدمات تور، از قیمت ارزان آن نیز بهره‌مند شوید. در این صورت می‌توانید با کاهش هزینه‌های اضافی سفر خود، این هزینه‌های کاسته شده را به صورت بهینه‌تر خرج کنید. در این پست قصد داریم در مورد یکی از بهترین مراکز خرید و نقاط گردشگری کیش صحبت کنیم. در زیر اطلاعات کامل و جامعی در مورد مرکز خرید پانیذ کیش ارائه شده است.

مرکز خرید پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ کیش جزو بهترین مراکز خرید جزیره کیش است. مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند، قطعا علاقه‌مند هستند از مراکز خرید و بازارهای جزیره دیدن کنند. این مرکز خرید زیبا در شرق جزیره کیش و در خیابان فردوسی واقع شده است. مرکز خرید پانیذ در میان بازارهای مهم و اصلی کیش قرار دارد. این مرکز خرید در دو طبقه و در سال 1378 ساخته شده است. مساحت این مجموعه زیبا، حدود 10000 متر مربع و زیر بنای آن 9600 متر مربع است. از دیگر ویژگی‌های این مرکز خرید می‌توان به نمای شیشه‌ای و فضاسازی قسمت ورودی آن اشاره کرد. علاوه بر این پارکینگ مجموعه در قسمت فضای سبز مجموعه قرار دارد. بیرون از این مجموعه، تاکسی‌ها و آژانس‌هایی جهت رفاه حال مسافران و گردشگران که به خرید در این مجموعه آمده‌اند، وجود دارد. هر شب و در ساعت 22، جشن کوچکی در این بازار برگزار می‌شود که علاوه بر موسیقی زنده و اهداء جوایز، قرعه کشی نیز برگزار می‌شود. در این بازار می‌توان محصولاتی نظیر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه را با قیمتی مناسب و ارزان‌تر از دیگر بازارهای جزیره تهیه کرد.

مرکز خرید پانیذ کیش

از جمله محصولاتی که در این مرکز خرید به فروش می‌رسد، می‌توان به غرفه‌های پوشاک، کیف، کفش، لوازم صوتی و تصویری، آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، ساعت، عینک، بدلیجات، لوازم خانگی، موبایل، لوازم آشپزخانه و … اشاره کرد. مجموع این غرفه‌ها شامل 183 عدد است که پیشنهاد می‌شود حتما از این بازار و محصولات آن دیدن کنید. از سری مجموعه‌های این بازار، می‌توان به بخش فروشگاهی، بخش رستوران، فست فود و کافی شاپ، فروشگاه‌های خدماتی(بر خلاف فروشگاه‌های اجناس در این فروشگاه‌ها فقط خدمات عرضه می‌شود، مثل: آژانس مسافرتی، مراکز پوست و مو و ... )، بخش تفریحات و سرگرمی (سالن ورزشی کوچک، سرزمین عجایب، دیدنی‌هایی مثل آکواریوم)، بخش خدماتی (مالی و بانکی، مخابراتی و اینترنتی، مراقبت از کودک، اطلاعات، محل استراحت، سرویس بهداشتی، پارکینگ) اشاره کرد. مراکز خرید نزدیک به بازار پانیذ کیش عبارتند از مرکز خرید پردیس 1 و 2 کیش و هتل‌های نزدیک این مرکز خرید هتل آرامیس، هتل پانیذ و هتل شایگان می‌باشند. این مرکز خرید در خیابان فردوسی کیش و در قطب اصلی مراکز خرید جزیره و جنب هایپر مارکت و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد. برای کسب جزئیات بیشتر در مورد تورهای مسافرتی می‌توانید به سایت هم کوچ مراجعه کنید.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود