مزایای سفر به آنتالیا با تور 

مزایای سفر به آنتالیا با تور 

1402/05/18 -




توضیحات

سفر به آنتالیا با تور مزیت های زیادی برای مسافران دارد، زیرا وقتی با تور آنتالیا سفر می کنید استرس های در جهت به موقع رسیدن یا تماشای مناطق تاریخی و جاذبه های طبیعی آنتالیا ندارید. وقتی با تور به این شهر سفر می کنید و می توانید به تمام نقاطی که مشخص شده است بروید و زمانی برای رفتن به مناطق توریستی کم نمی آورید.

دیگر ترس و نگرانی هایی برای رزرو بلیط هواپیما یا گرفتن اقامت در هتل ندارید و این خدمات توسط شما انجام نمی شود و از قبل برای شما فراهم شده است. شما با هماهنگی قبلی می توانید از خدمات متنوعی مانند شام، ناهار و صبحانه استفاده کنید. دیگر نگرانی در جهت کاهش زمان برای رفتن به گشت و گذار و رفتن به مراکز خرید را ندارید و از همه مهمتر امنیت شما در هنگام سفر تضمین می شود. 

تور آنتالیا

انواع تور آنتالیا از نظر نوع پرواز

تور انتالیا بر اساس نوع پرواز متفاوت است. یکی از انواع تور آنتالیا، تور آنتالیا با پرواز ایرانی است که همان طور می دانید پرواز مستقیم به آنتالیا وجود ندارد به همین دلیل هواپیما ایران به یکی از شهر های آنتالیا فرود می آید بعد از این که هواپیمای ایران در یکی از شهرهای نزدیک به آنتالیا فرود آمد مسافرین باید به صورت زمینی به آنتالیا بروند، بنابراین سفر به انتالیا با تور در ابتدا به صورت هوایی و در انتها به صورت زمینی انجام می شود.

اما تور آنتالیا با پرواز ترک برخلاف پرواز ایرانی به صورت مستقیم به آنتالیا انجام می شود و مسافران دیگر دغدغه سفر زمینی به آنتالیا را ندارند. پرواز ترک به صورت مستقیم به یکی از فرودگاه های شهرهای ترکیه مانند آدانا انجام می شود و در نهایت بعد از توقف چند دقیقه ای هواپیما به سمت فرودگاه آنتالیا می رود. 

تور آنتالیا

انواع تور آنتالیا از نظر خدمات هتل

همانطور که می دانید سفر به انتالیا با تور از نظر هتل انواع مختلفی دارد، زیرا در آنتالیا هتل های زیادی وجود دارند که خدمات مختلفی ارائه می دهند. همه هتل ها خدمات یکسانی مانند صبحانه رایگان و خدمات اتاق را در اختیار مسافران قرار می دهند، اما اگر مسافرین بخواهند خدمات دیگر هتل را دریافت کنند باید به صورت جداگانه هزینه خدمات را بپردازند. اگر شما در هنگام خرید تور هزینه هتل ALL آنتالیا را پرداخت کنید دیگر لازم نیست برای خدمات دیگر هزینه ای بپردازید.

شما می توانید از تمام خدمات هتل مانند خدمات میان وعده مثل نوشیدن چای یا قهوه و سایر نوشیدنی های دیگر و غیره استفاده کنید. هتل UALL یکی دیگر از انواع تور آنتالیا از نظر خدمات هتل است که در این شرایط شما هم می توانید به صورت شبانه روز از خدمات هتل استفاده کنید و شما می توانید در نیمه شب هم از خدمات هتل مانند شام و نوشیدن چای و غیره به صورت نامحدود استفاده کنید. 

عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور آنتالیا

یکی از عواملی که بر روی قیمت سفر به انتالیا با تور تاثیر می گذارد تاریخ تور است. همانطور که می دانید در فصل های سرد تقاضا برای سفر به آنتالیا کاهش می یابد و در فصل های گرم سال مانند تابستان تقاضا برای سفر افزایش می یابد و همین دلیل در فصل های که تقاضا زیاد است و قیمت تور تغییر می کند. از عوامل دیگر نوسانات بازار ارز ایران است که اگر لیر ترکیه افزایش یابد ارزش پول ایران کاهش می یابد، بنابراین این موضوع تاثیر زیادی بر روی قیمت تور دارد.

اگر خدمات آژانس کیفیت زیادی داشته باشد و خدمات متنوعی ارائه دهد قیمت تور افزایش می یابد. نوع پرواز عاملی تاثیرگذار بر روی قیمت تور است و هرچه خدمات هتل زیادتر باشد و کیفیت پرواز بالاتر رود، مسلما قیمت تور هم افزایش می یابد. 

آنتالیا

سخن پایانی

امروزه سفر به انتالیا با تور افزایش یافته است و مسافران زیادی متقاضی خرید تور هستند تا به شهر زیبای آنتالیا سفر کنند و از جاذبه های دیدنی و مکان های توریستی آن لذت ببرند. از آنجایی که در فصل تابستان و بهار هوای آنتالیا مناسب است تقاضای سفر به آنتالیا در این فصل افزایش می یابد، اما در فصل زمستان چون تقاضای سفر به آنتالیا کم است و هوای آنتالیا در این فصل سرد و بارانی است، قیمت تور ارزان تر می شود. اگر شما قصد سفر به آنتالیا را دارید پیشنهاد می شود از تور استفاده کنید تا هزینه های شما در هنگام سفر کمتر شود و سفری امن و با اطمینان داشته باشید. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود