معرفی رستوران‌های معروف در سفر با تور آنتالیا

معرفی رستوران‌های معروف در سفر با تور آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

معرفی رستوران‌های معروف در سفر با تور آنتالیا: یکی از موضوعات موردتوجه برای سفر به آنتالیا بررسی رستوران‌های موجود در این شهر است. یکی از جذابیت‌های این شهر نزدیکی به دریا و ساحل است. انتخاب این شهر می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای رستوران‌های نزدیک به ساحل باشد. البته شاید باورتان نشود اما آنتالیا پر از رستوران‌های مختلف است بنابراین نگران این موضوع نباشید. رستوران‌های خوب ویژگی‌هایی دارند که آن ها را از رستوران‌های دیگر متمایز می‌کند. 

معرفی رستوران‌های معروف در سفر با تور آنتالیا: غذاهای ترکیه‌ای یکی از دلایل معروفیت این کشور است. اگر شما مایل به خرید غذاهای ترکیه‌ای هستید نیز می‌توانید در رستوران‌های ترکی آن‌ها را خریده و نوش جان کنید. رستوران‌های معروف معمولاً دو نوع غذا سرو می‌کنند. غذاهای رستوران‌ها در دو نوع بین‌المللی و ترکیه‌ای سرو می‌شود. ما در این مقاله برای شما تعدادی از رستوران‌های معروف را آورده و معرفی کرده‌ایم.

تور آنتالیا و رستوران Andalou Park

یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌ها در آنتالیا رستوران آندالو پارک است. این رستوران در فضایی سبز با پهنای 225 هکتار در جنگل قرار گرفته است. این رستوران معروف و ویژگی‌های بسیار زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های مهم آن ظرفیت 550 نفری رستوران است. 

منوی این غذایی این رستوران یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران است. منوی غذایی این رستوران به این صورت است،

  • کباب پسته
  • دسر پنیر و شیرینی (چیز کیک)
  • غذاهای معروف ترکی
  • انواع دسرهای ترکیه‌ای
  • غذاهای فوق‌العاده بین‌المللی و…

 از جمله برخی از موارد موردنظر در منوی این رستوران است.
رستوران آنتالیا

رستوران Seraser

همان‌طور که گفتیم هر یک از رستوران‌ها ویژگی‌های منحصر به خودشان را دارد. این رستوران به بندر بسیار نزدیک است. اگر در زمان مناسب این رستوران را رزرو کنید می‌توانید با قایق به بندر بروید. ویژگی مهم دیگر این رستوران نزدیکی آن به مرکز شهر است. این رستوران در خیابان تاریک با صدای شوم یا Karalik Sokak قرار گرفته است.

این رستوران منوی غذایی بسیار خوبی دارد. محوریت غذاهای این رستوران بر دو نوع غذاهای بین‌المللی و ترکیه‌ای نیست. ویژگی مهم این رستوران این است که با وجود تلفیقی نبودن گزینه‌هایی برای حق انتخاب مشتریان دارد. شما می‌توانید انواع مختلفی از غذاها را در این رستوران سفارش دهید. غذاهای مختلفی مانند اختاپوس و یا همبرگر ساده در این رستوران سرو می‌شود.

رستوران IL VICINO PIZZERIA در سفر با تور آنتالیا

یکی از رستوران‌های معروف در سفر با تور آنتالیا برای سرو غذاهای ایتالیایی این رستوران است. این رستوران معروف بهترین غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کند. از جمله غذاهای ایتالیایی معروف این رستوران پیتزا است. موقعیت جغرافیایی این رستوران بسیار خوب است. این رستوران در مرکز شهر اما در خیابان‌های قدیمی آنتالیا قرار گرفته است. 

فضای کلی این رستوران بسیار ساده و صمیمی است. در این رستوران از دکوراسیون شیک در بخش‌های مختلف استفاده شده است. منوی غذایی این رستوران غذاهای متنوعی دارد. انواع مختلف دسرها و شیرینی‌ها نیز در منوی غذایی این رستوران قرار دارد. 

رستوران Otantik

نام این رستوران در واقع برای هتل بوتانتیک است. در این هتل یکی از بهترین رستوران‌های موجود در آنتالیا قرار گرفته است. مهم‌ترین ویژگی این هتل طراحی به‌خصوص آن با چوب است. دیوارهای سنگی و بخش‌های چوبی زیبایی خاص و ترکی ای به این رستوران بخشیده است. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و بسیار، بسیار خوشمزه است.

رستوران سون مهمت

یکی دیگر از رستوران‌های بسیار خوب آنتالیا رستوران سون مهمت است. این رستوران در مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. اگر در تور آنتالیا به دنبال یک رستوران ترکی خوب می‌گردید رستوران سون مهمت یکی از بهترین گزینه‌ها است. در این رستوران غذاهای ترکیه‌ای به بهترین نحو سرو می‌شوند. در منوی این رستوران غذاهای مدیترانه‌ای نیز سرو می‌شود.

شاید باورتان نشود اما در این رستوران غذای مخصوص گیاه‌خواران وجود دارد. در منوی غذایی این رستوران شما می‌توانید غذاهای گیاهی بدون گوشت سفارش دهید. این رستوران از نظر گردشگران و وب‌سایت‌های مختلف جز برترین‌ها قرار گرفته است.

همان‌طور که گفتیم ملاک‌های مختلفی برای سفر با تور آنتالیا وجود دارد. یکی دیگر از ملاک‌های مهم انتخاب رستوران است. رستوران‌های متنوعی در شهر آنتالیا با منوهای غذایی متنوع وجود دارد. درصورتی‌که می‌خواهید به آنتالیا سفر کنید بازدید و سفارش غذاهای ترکیه‌ای در رستوران را فراموش نکنید. معمولاً رستوران‌ها منوی غذایی متنوعی دارند.

در کشور ترکیه غذاهای ترکیه‌ای بسیار متفاوتی وجود دارد بنابراین حتماً باید این غذاها را امتحان کنید. تعدادی رستوران در صدر لیست رستوران‌های شهر آنتالیا قرار دارد. انتخاب این رستوران‌ها باتوجه‌به نظر گردشگران و وب‌سایت‌های مختلف بوده است.
رستوران مهمت

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود