معروف ترین بازار های استانبول کجا شهر قرار دارند؟

معروف ترین بازار های استانبول کجا شهر قرار دارند؟

1402/04/03 -




توضیحات

گردشگران بسیار زیادی برای خرید به کشور ترکیه سفر در کشور ترکیه بازارهای زیادی وجود دارد که می توان به بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. بازار بزرگ استانبول یکی از بازارهای معروف است نبوده است که از ۱۰ صبح تا ۶ عصر باز است و این بازار در فاتح بیازیت خیابان کالپاکچیلار قرار دارد.

گردشگران می توانند به بازار بزرگ استانبول یا بازار کاپالی چارشی مراجعه کنند و در انواع مغازه های نقره فروشی، پارچه فروشی، فرش فروشی و طلا فروشی، پوشاک و محصولات زینتی و چرمی، محصولات برنزی و مسی بروند و انواع محصولات سنتی و کاربردی را خریداری کنند. بازار ادویه و بازار مصر از دیگر بازارهای معروف استانبول است که در این بازار محصولات مختلفی به فروش می رسد و شما می توانید از این بازار انواع سوغات تور استانبول را خریداری کنید. بازار ادویه در منطقه فاتح ، رستم پاشا قرار دارد. 

معروف ترین بازار های استانبول کجا شهر قرار دارند؟ -شاخص

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

بعد از بازارهای معروف استانبول نوبت به مراکز خرید لوکس می رسد. مرکز خرید ایستینیه پارک از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و یکی از معروف ترین و گران قیمت ترین مراکز خرید در شهر استانبول به شمار می رود. این مرکز خرید چهار طبقه دارد و نمای آن شیشه ای است که می توانید سیصد مغازه در آن مشاهده کنید. در این مرکز خرید انواع برند های معتبر اروپایی وجود دارد و البته برند های معروف ترکیه هم در این مرکز به فروش می رسد. مرکز خرید توریوم از دیگر مراکز خرید لوکس و مدرن استانبول است که می توانید در آن به مغازه های تجاری و بخش های تفریحی بروید. در این مرکز خرید می توانید انواع برندهای محصولات آرایشی و پوشاک، لوازم ورزشی و لوازم خانگی را خریداری کنید. 

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

مراکز خرید ارزان در استانبول

علاوه بر بازارهای معروف استانبول شما می توانید به مراکز خرید ارزان هم بروید و محصولات مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنید. مرکز خرید اوت لت آسیا پارک، از مراکز خرید ارزان شهر استانبول است که در آن می توانید انواع محصولات برند جهانی را مشاهده کنید. علاوه بر اینکه در این مرکز خرید مغازه های زیادی وجود دارد و شما می توانید در رستوران ها و کافه ها و تا امکانات تفریحی این پاساژ هم استفاده کنید. مرکز خرید اوت لت ایرپورت از دیگر مراکز خرید ارزان شهر استانبول است که در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است. مرکز خرید ظاهر بسیار شیکی دارد و در آن بیش از ۱۰۰ مغازه وجود دارد که برند های مطرح جهان را به فروش می گذارد. مرکز خرید اوت لت کاله از دیگر مرکز خرید ارزان برای خرید سوغات است که شما می توانید انواع محصولات برند های معتبر را خریداری کنید. در بازارهای معروف استانبول می توانید سوغاتی های سنتی ترکیه را خریداری کنید.

مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم

از مراکز خرید نزدیک میدان تقسیم می توان به مرکز خرید بی اوغلو ایش اشاره کرد. مرکز خرید بی اوغلو ایش یکی از ارزان ترین مرکز خرید پوشاک در این شهر است که می توانید اجناس را به صورت تکی و عمده خریداری کنید. مرکز خرید فروم در نزدیکی میدان تقسیم و خیابان استقلال واقع شده است و شما می توانید انواع برند های مطرح جهان را در مغازه های متنوع این مرکز خرید خریداری نمایید. شما می توانید از پوشاک تا لوازم آرایشی بهداشتی و غیره را در این مرکز خریداری کنید. مرکز خرید جواهیر از معروف ترین پاساژ های نزدیک میدان تقسیم است که می توانید انواع محصولات برنده ترکیه و جهان را خریداری کنید به عنوان سوغات بیرون بیاورید. مرکز خرید کانیون مال از دیگر مرکز خرید نزدیک میدان تقسیم است که در آن رستوران های متعدد و مغازه های بسیار زیادی وجود دارد. بعد از رفتن به مراکز خرید حتما به بازارهای معروف استانبول مراجعه کنید.

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

سخن پایانی

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول است که می توانید انواع برندهای معروف ترکیه را در آن خریداری کنید. مرکز خرید پالادیوم یکی از مجلل ترین مراکز خرید شهر استانبول است که در طراحی آن از شیشه استفاده کرده اند. در این مرکز خرید می توانید انواع برند های معروف را خریداری کنید. مرکز خرید زورلوسنتز از گران قیمت ترین پاساژ های شهر استانبول از که در آن علاوه بر فروش محصولات برند امکانات تفریحی و رفاهی وجود دارد و هتل پنج ستاره تکمیل کننده مرکز خرید است. از بازار های معروف استانبول می توان به بازار خیابان بغداد، بازار بشیکتاش، بازار باکرکوی، بازار کادیکوی، بازار فیندیک زاده اشاره کرد. اگر اشاره استانبول سفر کنید مطمئنا از خرید کردن در مراکز خرید استانبول خسته نمی شوید. بازارهای معروف استانبول در مناطق مختلفی واقع شده اند.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود