مناسب ترین فصل جهت خرید در آنتالیا

مناسب ترین فصل جهت خرید در آنتالیا

1402/05/21 -




توضیحات

خرید در آنتالیا: شهر آنتالیا بهترین شهر تفریحی ترکیه است. آنتالیا که در کنار سواحل دریای مدیترانه قرار دارد در طولانی‌ترین زمان یک نقطه داغ برای  گردشگران بوده است. سواحل دیدنی، تاریخ غنی و سبک زندگی جذاب، بازدیدکنندگان را در هیبت وا می دارد. این شهر پر از ماجراجویی است و به عنوان مروارید مدیترانه در نظر گرفته می شود. آنتالیا چهارمین شهر پربازدید جهان است و زیبایی عرفانی آن تنها یکی از دلایلی است که باعث شده تا این شهر به عنوان یکی از شهرهای مورد علاقه بسیاری از بازدیدکنندگان به شمار رود.

اگر قصد سفر با تور آنتالیا را دارید، مطمئناً در انتظار سفر هستید. یکی از بهترین چیزهای آنتالیا آب و هوای دوستانه آن در تمام طول سال است. اگر قصد خرید در تور آنتالیا را دارید باید بدانید که در زمستان  جمعیت کمتر است و می توانید به راحتی بهترین محصولات را با قیمت های مقرون به صرفه پیدا کنید. این فرصت عالی برای شماست تا با صرف کمترین هزینه بهترین کالاها را خریداری کنید. 

مراکز خرید آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

آنتالیا رویای هر خریدار است. به عنوان یک مقصد توریستی محبوب، جای تعجب نیست که این شهر محل استقرار فروشگاه های خرده فروشی معروف است و محصولات متنوعی را در بازار ارائه می دهد. چندین مرکز خرید در این شهر وجود دارد که دارای برندهای محلی و بین المللی هستند. برای بهترین خریدهای محلی و یافتن سوغاتی عالی از منطقه قدیمی کالیچی دیدن کنید. در این منطقه می توانید خرید در آنتالیا را با قیمت مناسب انجام دهید.

وقتی در آنتالیا هستید هرگز نمی توانید مدام دوست دارید خرید کنید. از بهترین مناطق خرید در آنتالیا می توان به مین بازار آنتالیا، بازار خیابان لورا، تراسیتی مال و عمامه مارینا اشاره کرد.

غذاهای ترکی به دلیل داشتن منحصر به فردترین و لذت بخش ترین طعم ها به طور گسترده ای شناخته شده اند.

 علاوه بر غذاهای محلی مانند صبحانه ترکی، بورک، و غذاهای ترکی، شما همچنین فرصتی برای طعم ماهی تازه آنها از دریا خواهید داشت. آنتالیا انواع خوراکی های لذیذ را برای شما سرو می کند و مطمئناً طعم های خوشمزه را دوست خواهید داشت.

جاذبه های دیدنی نه چندان دور از آنتالیا ترکیه

جاذبه های دیدنی آنتالیا

علاوه بر انجام خرید در آنتالیا مکان ها و شهرهای زیادی در مناطق اطراف این شهر وجود دارد که می توان از آنها بازدید کرد.

 آبشار کورسونلو در فاصله 20.3 کیلومتری آنتالیا، درست خارج از شهر واقع شده است. در این مکان عالی می توانید از محیطی آرام و از زیبایی های طبیعی اطراف لذت ببرید. تئاتر باستانی ترمسوس یکی دیگر از جاهای دیدنی است که در پارک ملی کوه گولوک در فاصله 17 کیلومتری (از آنتالیا واقع می باشد. ویرانه‌های این تئاتر هنوز وجود دارد و تا به امروز تغییری در آن صورت نگرفته است.

 این شهر تقریبا در ارتفاع قرار دارد و پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز از کوه‌ها دارد. تله کابین کوه تهتالی در فاصله 61 کیلومتری آنتالیا قرار دارد. از مناظر خیره کننده کوه تاهتالی از تله کابین ها لذت ببرید و فرصتی برای تماشای مناظر باورنکردنی رشته کوه توروس و دریای مدیترانه داشته باشید.

 قلعه آلانیا در فاصله 136 کیلومتری آنتالیا (واقع شده است. قدمت این بنای برجسته به قرن سیزدهم باز می گردد و یک موزه باز برای بازدیدکنندگانی است که علاقه مند به آشنایی با اهمیت تاریخی این منطقه هستند و زیبایی آن تا به امروز به خوبی حفظ شده است.

سخن پایانی

آنتالیا بالاتر از سطح دریا واقع شده است. مسافران و گردشگران تور آنتالیا با آمدن به آنجا تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های خنک و معتدل را تجربه می کنند.

 تقریباً 300 روز آفتابی با میانگین دمای 41 درجه تا 94 درجه در طول سال وجود دارد که ژانویه سردترین ماه است. توصیه می شود در این فصل لباس های گرم را با خود ببرید زیرا شب های زمستان ممکن است کمی سرد شود.

 همه افراد هنگامی که به این شهر می آیند به طور ناخودآگاه دوست دارند خرید کنند. در حقیقت باید گفته شود که خرید در آنتالیا به عنوان یکی از لذت بخش ترین لحظات اقامت در این شهر به شمار می آید. یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید مورد توجه قرار دهید انتخاب فصل مناسب است. زمستان می تواند زمان خوبی برای انجام خرید در طول سفر تور آنتالیا باشد.

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود