مکان های خرید سوغاتی مرغوب در انتالیا

مکان های خرید سوغاتی مرغوب در انتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

مطمئناً یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در هنگام سفر به آنتالیا انجام می دهید خرید سوغاتی آنتالیا است. برای خرید سوغاتی آنتالیا می توانید از مکان های مختلفی استفاده کنید. در شهر آنتالیا مراکز خرید بسیار زیادی وجود دارد که می توان به مرکز خرید تراسیتی اشاره کرد.

در مرکز خرید تراسیتی مغازه ها و بوتیک های متنوعی وجود دارد که می توانید انواع لباس های مردانه و زنانه و کفش های مردانه و زنانه و سایر محصولات دیگر را در این مرکز خرید خریداری نمایید یا تا می توانید به رستوران های بین المللی رستوران های محلی در این مرکز خرید بروید. بازار هفتگی در تور آنتالیا یکی از بازارهای معروف این شهر است انواع سوغاتی آنتالیا را در این بازارها خریداری کنید. برای خرید سوغاتی می توانید به بازارهای هفتگی یا مراکز خرید شهر آنتالیا مراجعه کنید. 

آنتالیا

انواع سوغاتی های آنتالیا

در هنگام سفر با تور انتالیا می توانید سوغاتی های متنوعی خریداری کنید. یکی از محصولات سنتی و صنایع دستی در شهر آنتالیا فرش و گلیم است و همانطور که فرش و گلیم در ایران طرفداران زیادی دارد در کشور همجوار ما هم پرطرفدار است. شما می توانید با خرید سوغاتی آنتالیا مانند شیرینی های ترکیه ای بهترین سوغاتی را به دوستان و خانواده خود هدیه دهید.

راحت الحلقوم یکی از معروف ترین شیرینی های ترکیه است که در ایران طرفداران زیادی هم دارد. از دیگر شیرینی های ترکی های باقلوا است که طعم بی نظیر و عالی دارد، می توانید این شیرینی خوشمزه را برای دوستان خود سوغات ببرید. ادویه و خشکبار از دیگر سوغات آنتالیا است و علاوه بر آن می توانید انواع ظروف های سفالی و سرامیکی بیا تو ظروف مسی هم به عنوان سوغات آنتالیا خریداری کنید. 

هزینه خوراک در آنتالیا

تور انتالیا این امکان را به شما می دهد که بهترین رستوران های آنتالیا بروید و غذا های محلی و بین المللی آن را امتحان کنید. در آنتالیا رستوران های زیادی وجود دارد و همین دلیل شما نباید نگرانی راجع به هزینه خورد و خوراک در آنتالیا داشته باشید.

یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در سفر به شهر آنتالیا انجام می دهید این است که می توانید خوشمزه ترین غذاهای سنتی ترکیه و غذا های دیگر را تست کنید. در شهر آنتالیا رستوران های زیادی وجود دارد که برای انواع غذا های سنتی و غذا های دریایی و مدیترانه می پردازد، شما توانید مطابق با بودجه خود به یکی از این رستوران ها بروید و غذاهای سنتی یا بین المللی و دریای را امتحان کنید. در آنتالیا رستوران های با منو مقرون به صرفه وجود دارد که شما می توانید با پرداخت مبلغ کمی بهترین غذا را میل کنید. 

خوراک آنتالیا

بهترین رستوران های آنتالیا

از بهترین رستوران های آنتالیا می توان به رستوران آلپ پاشا اشاره کرد. رستوران آلپ پاشا علاوه بر غذا های متنوع و خوشمزه که ارائه می دهد فضا و دکوراسیون عالی دارد. اگر شما علاقه مند هستید در فضای باز غذای خود را میل کنید می توانید بر روی تراس استخر این رستوران بروید. در رستوران آلپ پاشا انواع غذا های فرانسوی و اروپایی، غذاهای سنتی ترکیه و غذا های بین المللی وجود دارد که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از این غذا ها را انتخاب کنید. رستوران حسن آقا از دیگر رستوران های ایتالیا است که در منوی خود انواع کباب های ترکی و غذاهای گیاهی و سنتی ترکیه وجود دارد. رستوران توپجو از رستوران های دیگر آنتالیا است که می توانید در آن بهترین کباب ترکی را میل کنید. 

رستوران آنتالیا

سخن پایانی

بازار فرش و گلیم در آنتالیا یکی از بازارهای سنتی است که در آن می توانید صنایع دستی و محصولات سنتی خریداری کنید. اگر مایل هستید می توانید به بازار فروش ظروف و اشیای سفالی و سرامیکی بروید و در آنجا انواع ظروف سفالی و سرامیکی را با طرح های متنوع خریداری کنید. اگر علاقه مند به جواهرات هستید می توانید به بازار فروش جواهرات و زیورآلات آنتالیا بروید و بهترین سوغاتی آنتالیا را خریداری کنید.

در آنتالیا دیگر نگرانی بابت هتل و رستوران ندارید، زیرا بهترین هتل ها و رستوران ها در این شهر وجود دارند. شما می توانید به بازار های معروف آنتالیا بروید یا به مراکز خرید آنتالیا مراجعه کنید و انواع سوغاتی این شهر مانند انواع شیرینی جات و ظروف های زیبا را خریداری کنید. 

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود