نکات مهم انتخاب هتل در سفر با تور آنتالیا

نکات مهم انتخاب هتل در سفر با تور آنتالیا

1402/06/13 -




توضیحات

انواع هتل ها در آنتالیا وجود دارند. قبل از اینکه بلیط خریداری کنید بهتر است یک هتل خوب رزرو کنید. اما در هنگام انتخاب هتل، لازم است که به نکاتی توجه داشته باشید. از جمله نکات مهم موقعیت مکانی و لوکیشن هتل است. توجه داشته باشید هتل موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد، به عنوان مثال هتل به وسایل حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشد. مانند ایستگاه اتوبوس، تاکسی، مترو تا بتوانید در کوتاه ترین زمان به مقصد برسید.

شما با استفاده از گوگل مپ می توانید موقعیت مکانی هتل ها در سفر با تور آنتالیا را بررسی کنید. دومین نکته مهم برخورد کارکنان است. برخورد کارکنان در انتخاب هتل بسیار مهم است و بهتر است کارکنان هتل روی گشاده و اخلاق خوب داشته باشند تا بتوانند سفر شما را شیرین کنند. اطلاع از برخورد کارکنان کار ساده ای نیست اما می توانید با خواندن تجربه سفر دیگران در فضای مجازی یک هتل مناسب با کارمندانی خوش اخلاق رزرو کنید. 

هتل های معروف آنتالیا

انواع هتل ها از نظر امکانات

انواع هتل ها در آنتالیا از نظر امکانات وجود دارند. اتاق های هتل دارای یک یا دو تخت هستند. همانطور که می دانیم هتل ها از نظر امکانات به دسته بندی های گوناگونی مانند یک ستاره و دو ستاره و ۳ و ۴ و ۵ ستاره تقسیم بندی می شوند. نوع دیگری از هتل ها هستند که لابی نداشته و مسافران می توانند خودروی شخصی خود را تا نزدیک اتاق ببرند. متل ها مانند هتل چند طبقه نیستند بلکه یک یا دو طبقه می باشند. اما قیمت متل ها نسبت به هتل ارزان تر بوده و امکانات کمتری نسبت به هتل دارند.

همانطور که اشاره کردیم برای طبقه بندی ها از یک تا پنج ستاره استفاده می کنند اما برای طبقه بندی مهمانسراها و هتل آپارتمان ها تا سه ستاره استفاده می کنند. هتل های دو ستاره دکوراسیون داخلی مناسبی داشته و از لحاظ ظاهری منظم هستند. اما به مراتب هتل های ۵ ستاره دکوراسیون جذاب تری داشته و شامل امکاناتی مانند مبلمان و رستوران، استخر، خدمات رسانی، سرویس حمام مناسب، تلویزیون رنگی، امکانات تفریحی و غیره هستند. 
 

انواع هتل ها از نظر ظرفیت مهمان

انواع هتل ها در آنتالیا از نظر مهمان به دسته بندی های گوناگونی تقسیم بندی می شوند. اتاق های هتل ها با توجه به تعداد نفرات و نوع تخت به چندین دسته تقسیم شده اند و انواع گوناگونی دارند. از جمله اصطلاحاتی که در تقسیم بندی هتل ها استفاده می شود می توان به، Queen Size Bed، یا تحت دو نفره اشاره کرد. به اتاق هایی که دارای تخت های دونفره بزرگ هستند King Size Bed می گویند و به اتاق هایی که دارای تخت دیواری و تخت تاشو هستند به ترتیب Folding-Up Bed و Roll-A-Way Bed می گویند. هتل هایی که دارای تخت یک نفره هستند، اتاق های Single Bed و اتاق های که دارای دو عدد تخت یک نفره اما به صورت جدا هستند Twin Bed گفته می شود. هتل هایی وجود دارند که یک تخت دو نفره دارند که آن ها Double Bed نام دارند.

ظرفیت هتل های آنتالیا

نکات مهم در سفر با تور انتالیا

همانطور که اشاره کردیم انواع هتل ها در آنتالیا با توجه به امکانات و ظرفیت و غیره وجود دارد. اما در هنگام سفر باید به نکاتی توجه داشته باشید ، تا سفری لذت بخش داشته باشید. طرفداران سواحل زیبای آنتالیا، می توانند به سواحل شنی این شهر سفر کنند. اما توجه داشته باشید که تنها بین ماه های آوریل تا اکتبر است که این شهر دارای آب و هوای ملایم و آرام است. البته ذکر این مورد نیز حائز اهمیت است که بین ماه های آوریل تا اکتبر هوا بسیار گرم می باشد و اگر به هوای گرم علاقه ندارید می توانید در ماه های خنک تر به این شهر سفر کنید. دومین نکته در مورد عکاسی است. توجه داشته باشید عکاسی از مردم شهر بدون اجازه ممنوع است و برای عکاسی باید از آنها اجازه بگیرید. همچنین برای وارد شدن به مکان های مقدس نباید کفش داشته باشید. به عنوان مثال هنگام ورود به مساجد تاریخی آنتالیا باید لباس مناسبی داشته و کفش های خود را در بیاورید. نوشیدن الکل و مشروب فقط در مکان های مشخص شده امکان پذیر است و شما نمی توانید در خیابان همچنین کاری انجام دهید. 
نکات مهم سفر به آنتالیا

سخن پایانی

انواع هتل ها در آنتالیا، از لحاظ ظرفیت و امکانات مختلفی موجود است. در هنگام انتخاب هتل باید به لوکیشن و موقعیت مکانی و شیوه برخورد کارکنان و قیمت هتل توجه کنید تا بتوانید یک سفری لذت بخش داشته باشید. همچنین توجه به امکانات هتل بسیار حائز اهمیت است چرا که هتل ها امکانات گوناگونی دارند و اگر خواهان رزرو هتل با امکانات بالا هستید می توانید هتل های ۵ ستاره را رزرو کنید. در هنگام سفر با تور آنتالیا به این نکته توجه داشته باشید که عکس گرفتن از خانم های مهجبه بدون اجازه ممنوع است و برای عکاسی از مردم شهر باید از آنها اجازه بگیرید. همچنین سرو نوشیدنی های الکلی در داخل خیابان ممنوع بوده و شما فقط می توانید در مکان های مشخص شده مشروبات الکلی بنوشید. 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود