تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

هتل داریوش کیش تور

1402/06/29 - تور مسافرتی




توضیحات

هتل داریوش کیش تور


هتل داریوش کیش تور بی شک یکی از بهترین و محبوب ترین تورهای مسافرتی است .از عواملی که اقامت را برای مسافران جذاب می کند ، معماری منحصر به فرد این هتل می باشد . همچنین خدماتی که این هتل ارائه می دهد در بهترین سطح کیفیتی قرار دارد به همین علت انتخابی عالی برای مساافران و گردشگران می باشد . قبل از اینکه هتل داریوش کیش تور رزرو کنید .کمی اطلاعات راجب اتاق و سوئیت ها ، رستوران های مجموعه ، خدمات و .... بدست بیاورید . آژانس مسافرتی همکوچ سعی می کند در این مقاله تا حدودی اطلاعات کامل را به شما عزیزان بدهد . 

هتل داریوش کیش تور
اتاق های هتل داریوش کیش تور

بعد از این که تصمیم به رزرو هتل داریوش کیش تور گرفتید ، حالا زمان آن رسیده که به نسبت تعداد خانواده و یا امکاناتی که مد نظر دارید اتاق های خود را انتخاب بنمایید . اتاق های این هتل بسیار متنوع بوده و کیفیت فوق العاده ای را دارا می باشند . و بعضی از اتاق ها تا ظرفیت 6 نفر را پوشش می دهند . هر خانواده 6 نفره در این هتل تنها می توانند درون اتاق‌های سوئیت لوکس رویال با سرویس اضافه بمانند و بقیه اتاق ها ظرفیت نفر اضافه را ندارد . سوئیت استودیو لوکس این هتل بسیار خاص بوده و تجهیزات کاملی را در بر دارد . همچنین اتاق های کابانا این هتل دارای امکانات ویژه‌ای نظیر حمام سانروف است . که باعث خاص بودن این اتاق ها شده است .

رستوران و کافی شاپ های هتل داریوش کیش تور


این هتل دارای 2 رستوران و 3 کافی شاپ می باشد . که بهترین کارکنان و با کیفیت ترین خوراکی و نوشیدنی هارا دارند . رستوران آپادانا که در قسمت مرکزی طبقه همکف هتل بنا شده و معماری زیبایی که دارد ، همه را مجذوب خود می کند . رستوران پاسارگارد نیز در انتهای طبقه همکف قرار دارد و معماری دیوار های این رستوران از تخت جمشید برگرفته شده است و از ساعت 13 الی 24 آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد .کافی شاپ لابی که در لابی این هتل قرار دارد میتواند گزینه خوبی برای دیدار های شغلی شما باشد .کافی شاپ استخر که در محوطه ساحل قرار دارد در کنار خنکی نسیم با ارائه بهترین نوشیدنی ها آماده خدمت رسانی به شما است و عصرانه خوری هتل در کافه لانج سرو می شود و برای آن دسته از مهمانانی که اتاق های لوکس را رزرو کرده اند از ساعت 18 الی 21 سرویس رایگان ارائه می دهد .

هتل داریوش کیش تور1
خدمات و امکانات هتل داریوش کیش تور

استخر روباز : استخر روباز هتل داریوش به شما فرصت لذت بردن از شنا کردن را در تمامی فصل های سال می دهد . شما می توانید و برای تجدید انرژی بعد از یک روز خسته کننده این استخر نهایت لذت را ببرید .
بیلیارد : یکی دیگر از امکانات این هتل سالن بیلیاردی است که در اختیار شما گذاشته شده است . این سالن قابلیت ایت بال و اسنوکر را دارا می باشد 
پینت بال : چهارمین ورزش پر هیجان دنیا پینت بال است و طرفداران زیادی نیز دارد ، مسافران هتل داریوش می توانند زمین را بین 1 الی 2 ساعت در اختیار داشته باشند و تجهیزات لازم برای پینت بال در اختیار آن ها گذاشته می شود .
تنیس : زمین تنیس در محوطه هتل و در کنار زمین پینت بال قرار گرفته و تمامی امکانات را برای بازی تنیس دارد و شما هر وقت اراده کنید می توانید از این بازی لذت ببرید .
ماساژ تایلندی : سالن بزرگ ماساژ تایلندی در خارج از محوطه هتل قرار دارد . این سالن با بهره گیری از کادری حرفه ای به ارائه خدمات به شما می پردازند . ماساژ تایلندی از انواع ماساژ هاست که به یوگا تشبیه  شده است و در آن تمامی عضلات بدن کشیده می شود . ماهیچه ها و اعصاب نیز به آرامش می رسند و به تقویت قوای جسمانی شما نیز کمک می کند .

کلام آخر 

در این مقاله سعی نمودیم شما را تا حدودی با هتل داریوش کیش تور آشنا نماییم . شما می¬توانید برای رزرو هتل داریوش کیش تور با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید .
 
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود