همه چیز در مورد هتل مارینا پارک کیش

همه چیز در مورد هتل مارینا پارک کیش

1402/05/21 -




توضیحات

همه چیز در مورد هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک  Marina Park Hotel یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در جزیره زیبای کیش در کنار برج دوقلو است. که دارای بزرگترین فضای سبز در این جزیره می‌باشد. فضای اطراف هتل سراسر از طبیعت سر سبز مملو شده است .شما می توانید از اتاق خود بیرون بیایید و فضای دلپذیر هتل را تماشا کنید و ساعت ها لذت بردن از فضای دلپذیر هتل، لذت بردن از دریاچه های هتل پارک و قدم زدن در کنار دریا را تجربه کنید.همچنین در اطراف هتل مارینا فضا طراحی شده که مسافران تور کیش نوروز 97 به رحتی بتوانند دوچرخه سواری کنند.در داخل هتل امکانات رفاهی مانند استخر، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام نیز موجود بود که مسافران تور کیش به راحتی و بدون هزینه از این امکانات استفاده کنند. علاوه بر این، اگر تمایل به ماساژ داشته باشید میتوانید به سالن ماساژ تایلندی هتل رفته و از انواع ماساژ تایلندی لذت ببرید و آرامش را لمس کنید.
 هتل مارینا پارک کیش

اگر دوست دارید ورزش های آبی را انجام دهید میتوانید به غواصی، جت اسکی یا دیگر ورزش های دریایی بپردازید. همچنین ارائه انواع اتومبیل های جدید در جهان از امکانات دیگر این هتل می باشد که به مسافران تور ارزان کیش اجاره داده میشود . برای لذت بردن از این امکانات، شما می توانید یکی از این اتومبیل ها را اجاره کنید تا در جاده های اطراف جزیره زیبای کیش به گردش پردازید. به هر حال توصیه می کنیم به هتل مارینا پارک مراجعه کنید. Marina Park Hotels در بهترین مکان جزیره کیش واقع شده است و تنها پارک مارینا ایران است! این هتل در فضای 10 هکتاری با فضای سبز و پوشش گیاهی با انواع آبشارها و فواره های منحصر به فرد یکی از بهترین هتل های ایران برای اقامت می باشد.

امکانات هتل مارینا هتل دارای طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی در یک فضای جذاب برای سرگرم کردن مهمانان عزیز است. برخی از امکانات عبارتند از: باشگاه های ورزشی، استخر شنا، سونا، اسپا، چای کده، بازی های تفریحی، زمین تنیس و ساحل خصوصی می‌باشد. همچنین داخل اتاق ها و لابی هتل امکاناتی دیگر وجود دارد که شامل: وای فای - تلویزیون - یخچال - حمام و سرویس بهداشتی -چای ساز و همچنین امکانات لابی شامل کافی شاپ و اینترنت رایگان می‌باشد. اتاق ها هتل به چند شکل می باشد : اتاق های دونفره :این اتاقها شامل یک اتاق نشیمن 36 متر مربع، با پنجره های بزرگ نمای پارک و یک تخت دو نفره دارد. ظرفیت این اتاق دو نفره بود اما تخت اضافه برای بالای 5 سال ارائه میشود. امکانات این اتاق شامل : حمام اختصاصی - تلویزیون 40 اینچ - سشوار - جعبه امانات - مینی بار - زنگ خطر - بالش ماساژور - خوشکشویی اتاق های دونفره با تخت جدا:این اتاق ها 36 متره بود و داری پنجر های بزرگ با نمای پارک که شامل دو تخت تک نفره می باشد . امکانات این اتاق شامل : حمام اختصاصی - تلویزیون 40 اینچ - سشوار - جعبه امانات - مینی بار - زنگ خطر - بالش ماساژور - خوشکشویی ظرفیت این اتاق دو نفره بود اما تخت اضافه برای بالای 5 سال ارائه میشود. اتاق دو نفره ویژه : این اتاق ها شبیه به دو اتاق قبلی می باشد با امکانات و ویژگی های بیشتر و بهتر که به صورت vip می باشد. اتاق های استاندار: این اتاق ها 23 متر مربع می باشد با پنجره های بزرگ روبه پارک و یک تخت + میز کار ، با امکانات حمام اختصاصی - تلویزیون 40 اینچ - سشوار - جعبه امانات - مینی بار - زنگ خطر - بالش ماساژور - خوشکشویی سویت های یک خوبه این سویت ها 64 متر می باشد باپنجره بزرگ با منظره زیبای دریا که در آن یک تخت وجود دارد امکانات آن مانند دیگر اتاق ها می باشد.
همه چیز در مورد هتل مارینا پارک کیش

رستورانهای هتل مارینا در این هتل دو رستوران معروف وجود دارد : رستوران لوتوس رستوران لوتوس با پرسنل کارامد و متخصص آماده است تا شما را با غذاهای ایرانی و بین المللی پذیرایی کنند. صبحانه و ناهار به عنوان بوفه سرو می شود. ساعات کار صبحانه 7:30 تا 10:30صبح ناهار 13:30 تا 15:30 شام 21 تا 24 می باشد.

رستوران باغ رستوران Bougainvillea لذت بردن از وعده های غذایی خوشمزه در باغ زمان عملیات بستگی به شرایط فصلی دارد

سالن های همایش جزیره کیش به دلیل داشتن آب وهوای مناسب . بیشتر همایشها دراین جزیره برگزار میشود. هتل مارینا دارای دو سالن بزرگ کنفرانس و همایش می باشد . که سالانه کنفرانسهای زیادی در آن برگزار میشود.

 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود