هتل های 5ستاره آنتالیا

1402/06/22 - تور مسافرتی




توضیحات

هتل های 5ستاره آنتالیا

یکی از مهم ترین مراکز گردشگری کشور ترکیه آنتالیا می باشد که مرکز کشور ترکیه می باشد . این شهر دارای تعداد زیادی سواحل بسیار زیبا می باشد که این خودش یکی از مواردی است که توریست و مسافران زیادی را جذب می کند . همچنین شهر آنتالیا ساختمان های تاریخی زیبا و هتل های بسیار خوبی دارد . تمامی این خصوصیات باعث شده است که این شهر زیبا در تمامی فصل های سال توریست و مسافران زیادی را داشته باشد . آنتالیا به خاطر هتل های که دارد سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند . تمامی هتل های آنتالیا سعی می کنند که بهترین خدمات را در خدمت مسافران خود بگذارند . در ادامه مقاله چند مورد از هتل های 5 ستاره آنتالیا باهم بررسی می نماییم . 
لیست هتل های 5 ستاره آنتالیا
o    هتل مکس رویال آنتالیا 
o    هتل پادشاهی سرزمین لجند
o    هتل ریزوف گلف
o    هتل لارا باروت
o    هتل وویج بلک 
o    هتل وویج سورگون
o    هتل دلفین امپریال لارا
o    هتل سوئنو دلوکس بلک
o    هتل لیماک
o    هتل کاخ آستریا کرملین
o    هتل ریزوت لوکس کالیستا
o    هتل رگنوم کاریا
o    هتل ریکسون
o    هتل زانادو
در ادامه هر یک از هتل های بالا را باهم بررسی می کنیم . 

هتل مکس رویال آنتالیا 

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل مکس رویال آنتالیا می باشد . این هتل در نزدیکی موزه مارینا و فازلیس قرار دارد . این هتل یکی از کامل ترین هتل های آنتالیا می باشد ، تمامی اتاق های این هتل دارای آشپزخانه ،حمام ، اتاق نشیمن و بالکن هستند که برخی از آن ها ویویی رو به شهر و برخی از اتاق ها ویویی رو به دریا دارند . همچنین این هتل دارای امکاناتی همچون مینی بار و قهوه ساز، تلویزیون ال سی دی و تخت هایی برای نوزاد و کودک هایتان دارند . هتل مکس رویال فاصله 6 کیلومتری تا کمر دارد و تا مرکز شهر نیز 50 کیلومتر فاصله دارد . 

هتل های 5ستاره آنتالیا

هتل پادشاهی سرزمین لجند 

هتل پادشاهی سرزمین لجند از دیگر هتل های 5 ستاره شهر آنتالیا می باشد که در فاصله 40 کیلومتری از مرکز شهر واقع است . این هتل هم مانند دیگر هتل ها تمامی اتاق هایش دارای تهویه ، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و دیگر امکانات رفاهی برخوردار می باشد . این هتل در محوطه اس دارای استخر ، آرایشگاه ، سالن کنفرانس ، مراکز تفریحی و .... می باشد . قیمت اتاق های این اتاق بسته به تعداد افراد متفاوت بوده است . 

هتل ریزوف گلف

از دیگر هتل های 5 ستاره آنتالیا می توان به هتل ریزوف گلف اشاره نمود که در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد و جز بهترین هتل های آنتالیا می باشد . این هتل دارای 512 اتاق و 30 ویلا می باشد . تمامی اتاق های این هتل دارای تهویه هوا می باشند و آنقدر امکانات در اختیار شما قرار دارد که شما حس می کنید در خانه خودتان هستید . این هتل هم قیمتی بالا دارد و نسبت به نفرات شما تعیین می شود . 

هتل لارا باروت 

همانطور که از نام این هتل پیداست در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است . این هتل نیز جز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد  و بیشترین رزرو ها را از سوی مسافران در بین هتل ها دارا می باشد . این هتل به گونه ای طراحی شده است که برای تمامی گروه های سنی جذاب می باشد . با رزرو کردن زود هنگام این هتل می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید و با اقامت در این هتل می توانید از سفرتان بیشترین لذت را ببرید . 

هتل های 5ستاره آنتالیا1
هتل وویج بلک

از دیگر هتل های 5 ستاره آنتالیا می توان به هتل وویج بلک اشاره نمود که در منطقه بلیک واقع شده است . این هتل در بین طبیعت قرار دارد و خدمات اسپا و گلف را دارا می باشد . این هتل به عنوان هتلی که بیشترین گردشگر را به خود جذب کرده نامزد بهترین جایزه شده است . این هتل نیز مانند دیگر هتل ها تمامی امکانات را دارد و هزینه این هتل هم نسبت به تعداد افرادی که می روید بستگی دارد .

هتل وویج سورگون

هتل وویج سورگون که در منطقه سورگون آنتالیا و در فاصله 75 کیلومتری از مرکز شهر واقع شده است . این هتل جز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد و قیمت اتاق های مناسبی دارد که حتی می توان هزینه این اتاق ها را به صورت قسطس نیز پرداخت کنید . تمامی امکاناتی که یک هتل 5 ستاره می تواند داشته باشد در این هتل موجود می باشد .

هتل دلفین امپریال لارا

این هتل با داشتن 30 سال سابقه و 10 هزار تخت جز بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا و هتل های جهان قرار گرفته است . این هتل دارای بهترین امکانات می باشد که توجه تمانی مسافران را به خود جلب می کند . قیمت اتاق های این هتل با توجه به تعداد نفرات و نوع اتاق بسیار متفاوت می باشد .

هتل های 5ستاره آنتالیا2
هتل سوئنو دلوکس بلک

این هتل هم جز هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد و مانند دیگر ها دارای امکانات بی نظیری می باشد و رزروی راحت تری دارد و از قیمت پایین تری برخوردار است و اگر تور آنتالیا خود را بتوانید زودتر رزرو کنید از قیمت های مناسب تر این هتل نیز بهره مند می شوید . 

هتل لیماک

 از دیگر هتل های 5 ستاره آنتالیا می توان به هتل لیماک اشاره نمود ، این هتل نیز مانند سایر هتل ها امکانات لازم برای اقامت مسافران را فراهم نموده است و اگر موفق شوید زودتر از رفتنتان رزرو کنید تا 25 درصد تخفیف نیز می توانید بگیرید . 

هتل کاخ آستاریا کرملین

از دیگر هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل کاخ آستاریا کرملین است که به عنوان اقامتگاه تزار های روسیه شناخته می شود و مثل مرواریدی میان هتل های آنتالیا می درخشد . این هتل امکانات نا محدودی دارد و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد . 

هتل ریزورت لوکس کالیستا

این هتل در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع ساخته شده و منظره ای زیبا دارد که هر کس عاشق این منظره می شود . اتاق های این هتل برای دو نفر تقریبا مناسب می باشد ولی سوئیت های این هتل قیمت نسبتا بالاتری دارد . این هتل نیز مانند دیگر هتل های 5 ستاره آنتالیا تمامی امکانات را در اختیار گردشگران می گذارد . 

هتل های 5ستاره آنتالیا3
هتل رگنوم کاریا

هتل رگنوم کاریا در روی یک ساحل شنی سفید که به منظره ای رو به دریای مدیترانه می باشد ساخته شده است . زیبایی های این هتل در کنار امکانات بی نظیری که دارد بین بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد .

هتل ریکسون

این هتل که در منطقه بلک واقع شده است که از بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد و دارای بهترین پارک های آبی و رستوران های می باشد و در کل هر چیزی که ذهنتان باشد می توانید  در این هتل بیابید و از لوکس ترین هتل ها به حساب می آید .

هتل های زانادو

این هتل فوق العاده نیز در بلک آنتالیا قرار دارد و از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد . این هتل یکی از بهترین هتل های ترکیه نیز محسوب می شود . و معماری خیره کننده ای دارد که هر مسافری را جذب خود می کند و تمامی امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می دهد .
هتل های 5ستاره آنتالیا4
کلام آخر

در این مقاله سعی نمودیم شما را با تمامی هتل های 5 ستاره آنتالیا آشنا بنماییم . شما می توانید با رزرو تور آنتالیا از آژانس مسافرتی همکوچ بهترین لحظات را در آنتالیا بگذرانید . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید . 






 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود