هتل های 5 ستاره استانبول 

هتل های 5 ستاره استانبول 

1402/12/10 - تور مسافرتی




توضیحات

شما در سفر خود به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول باید مکانی را برای اقامت در نظر بگیرید انتخاب هتل های 5 ستاره استانبول می تواند یکی از بهترین انتخاب های برای اقامت شما باشد چون با در نظر گرفتن این ستاره ها باید این هتل ها از امکانات لوکسی برای مسافران خود دارا  باشد ما در این مقاله میث خواهیم هتل های 5 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم تا شما انتخاب راحت تری را در سفر خود داشته باشید ما شرکت مسافرتی همکوچ همراه باشید .
هتل های 5 ستاره استانبول 4

معرفی هتل های 5 ستاره استانبول 

در شهر استانبول به تعداد فراوان هتل 5 ستاره مجهز به تمامی امکانات وجود دارد که بر اساس منطقه قرار گیری و اتاق های رزرو شما از قیمت های متفاوتی نیز برخورداند اسامی برخی از هتل های 5 ستاره استانبول شامل :

  • هتل هالیدی این شیشلی 
  • هتل دیوان استانبول 
  • هتل الیسیوم ام گالری 
  • هتل رادیسون بلو شیشلی 
  • هتل مرکور استانبول بومونتی 
  • هتل گرند جواهر 
  • هتل الیت ورلد استانبول
  • سی وی کی پارک بسفرس 
  • هتل بیز جواهر 

هتل هالیدی این شیشلی 

هتل هالیدی این شیشلی در شهر زیبایی استانبول میدان تکسیم قرار دارد که از امکانات این هتل می توان به حمام ترکی سنتی که یکی از خصوصیات هتل به شمار می آید اشاره کرد اتاق های موجود در این هتل از لحاظ ظاهری با دکوراسیون جذاب و کفپوش پوبی تزئین شده است .در ادامه امکانات هتل می توان به دارا بودن استخر بزرگسالان و کودکان، آرایشگاه ، سونا، باشگاه بدنسازی ، تراس ، کافی شاپ و رستوران اشاره کرد در این هتل برای معلولین نیز امکانات فراهم است . شما می توانید برای اقامت در این مکان برای خود اتاق وی آی پی نیز رزرو کنید 

هتل دیوان استانبول 

هتل دیوان استانبول نیز در مزز شهر و میدان تکسیم قرار دارد . از جمله امکانات هتل دیوان استانبول می توان به :استخر سرپوشیده ، دکوراسیون مدرن ، حمام ترکی  ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، تجهیزات باربیکیو ، تراس، ترانسفر فرودگاهی ، سرویس های شهری ، اجاره ماشین ، پارکینگ رایگان  و... اشاره کرد . شما نیز می توانید با اقامت در هتل دیوان استانبول از این امکانات استفاده کرده و بهترین اقامت را برای خود داشته باشید . شما می توانید رزرو هتل دیوان استانبول را از همکوچ بخواهید .

هتل الیسیوم ام گالری 

هتل الیسیوم ام گالری یکی دیگر از هتل های شهر استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است . از تجهیزات مهم هتل الیسیوم ام گالری می توان به عایق صدا بودن اتاق های آن اشاره کرد و دیگر امکاناتی که در هتل الیسیوم ام گالری وجود دارد شامل :  تلویزیون ، دستگاه پخش دی وی دی ، آشپز خانه کوچک ، استخر ، سونا ، حمام سنتی ، خدمات زیبایی ، باشکاه بدنسازی ، بلیط جاذبه ها ، رستوران در هتل الیسیوم ام گالری  اشاره کرد که همه این امکانات راحتی سفر را برای شما فراهم می کند .

هتل های 5 ستاره استانبول 3

هتل رادیسون بلو شیشلی 

هتل رادیسون بلو شیشلی یکی از مدرن ترین هتل های استانبول است که زیبایی خاصی را برای فضایی هتل در نظر گرفته است هتل رادیسون بلو شیشلی در نزدیکی  مرکز خرید جواهر قرار دارد و شما به راحتی با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به مرکز خرید دستیابی کنید از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی می توان به :استخر رو باز و سر پوشیده ، باشگاه بدنسازی ، حمام سنتی ، جکوزی ، سونا ، بلیط جاذبه ها ، رستوران با غذا های ترکی و بین المللی ، پارکینگ ، اجاره ماشین اشاره کرد و شما نیز با اقامت در این هتل روز هایی خوبی را تجربه خواهید کرد .

هتل مرکور استانبول بومونتی 

هتل مرکور استانبول بومونتی یکی از هتل های 5 ستاره شهر است و تفاوتی با بقیه هتل ها در استانبول را دارد هتل مرکور استانبول بومونتی که در مرکز بومونتی استانیول است یک تراسی بزرگ دارد که با بودن در این تراس شما می توانید شهر را ببینید و تمامی امکانات مهم از جمله : عایق صدا بودن ، وجود میز کار ، یخچال کوچک در اتاق ، آب معدنی رایگان ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز ، استخر ، باشگاه بدنسازی ، سونا ، جکوزی را دارا است که این هتل را به یکی از بهترین هتل ها تبدیل کرده است .

هتل گرند جواهر 

هتل گرند جواهر که در نزدیکی مرکز خرید جواهر قرار دارد یکی دیگر از گزینه های مناسب برای اقامت در شهر استانبول به حساب می آید شما با اقامت در هتل گرند جواهر می توانید برای خود ماشین اجاره کرده و پارکینگ رایگان هتل بهره ببرید و همپنین هتل گرند جواهر نیز مجهز به دو استخر روباز و سر پوشیده است و شما در طول سفر خود می توانید از باشگاه بدنسازی موجود در هتل استفاده کنید از دیگر امکانات هتل گرند جواهر  می توان به : میز کار ، لوازم بهداشتی ، آرایشی ، رستوران هتل اشاره کرد .
هتل های 5 ستاره استانبول 1

هتل الیت ورلد استانبول

هتل الیت ورلد استانبول که در منطقه بیوگلو شهر استانبول قرار دارد و هتلی مجهز به تمامی امکانات از جمله : باشگاه بدنسازی  ، اینترنت رایگان ، سونا ، صبحانه ، بوفه باز ،کتری برقی ،بالکن ، ویو به شهر ، ترانسفر فرودگاهی ، آرایشگاه ،  حمام سنتی ، هتل الیت ورلد استانبول مجهز به لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان است 

هتل سی وی کی پارک بسفرس 

هتل سی وی کی پارک بسفرس یکی دیگر از هتل های استانبول است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار دارد و شما به راحتی می توانید روز های سفر خود را در آن سپری کنید شما با اقامت در هتل سی وی کی پارک بسفرس می توانید از تفریحات و سر گرمی های زیادی برخوردار باشید . شما با اقامت درهتل سی وی کی پارک بسفرس از امکانات باشگاه بدنسازی ، استخر ، کلاس های یوگا ، خدمات زیبایی ، حمام ترکی برخوردار می شوید جهت رزرو هتل سی وی کی پارک بسفرس می توانید با همکوچ در تماس باشید .
هتل پنج ستاره استانبول 2

هتل بیز جواهر 

هتل بیز جواهر در شهر استانبول و منطقه گایره تپه قرار دارد که یکی دیگر از هتل های پنج ستاره در این شهر است و به مرکز خرید استوریا بسیار نزدیک است و شما با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به خرید بپردازید علاوه بر این امکانات دیگری نیز در این هتل در نظر گرفته شده است از جمله : استخر سر پوشیده ، حمام سنتی ترکی ، باشگاه بدنسازی ، سونا ،رستوران ، سرویس تاکسی و با تمام امکانات رفاهی در اتاق ها که راحتی در اقامت را برای شما همراه دارد.

کلام آخر 
ما در شرکت مسافرتی همکوچ با سابقه طولانی برای رزرو هتل در استانبول تمام تلاش خود را کردیم تا شما را با هتل های 5 ستاره استانبول آشنا کنیم امیدواریم توانسته باشیم کمکی کرده باشیم اگر شما در این ضمینه نیاز به اطلاعاتی دارید می توانید با مشاوران ما به صورت 24 ساعته تماس بگیرید 
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود