تور کیش هتل داریوش

هتل 5 ستاره

قیمت به ازای هر نفر

تومان

هزینه تور کیش هتل داریوش

هزینه تور کیش هتل داریوش

1402/07/03 - تور مسافرتی




توضیحات

هزینه تور کیش هتل داریوش

تور کیش هتل داریوش را معمولا کسانی انتخاب می کنند که دوست دارند سفری بی نقص و عالی داشته باشند . اما نم توان گفت که هتل داریوش بی عیب و نقص است . این هتل در رده هتل های 5 ستاره ایران قرار دارد . و بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می دهد . قبل از رزرو تور کیش هتل داریوش باید به مواردی مانند نوع اتاق، کلاس پروازی، مدت تور دقت کنید چون این ها می توانند بر روی هزینه تور کیش هتل داریوش تاثیر بگذارند . در ادامه بیشتر با اتاق ها و امکانات هتل داریوش آشنا می شویم .

هزینه تور کیش هتل داریوش
معرفی هتل داریوش کیش

جزیره کیش یکی از شهرهای توریستی ایران است . و هتل داریوش از خاص ترین هتل های این جزیره می باشد . این هتل به عنوان یک هتل ساحلی از پرطرفدار ترین هتل های این جزیره محسوب می شود . این هتل در سال 1382 در قسمت شمال شرقی جزیره در 12 هکتار مساحت و با الهام از تخت جمشید ساخته شده است  و در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت و دلیل نام گذاری این هتل به داریوش این است که از دو کاخ آپادانا و تچر الهام گرفته شده و این دو کاخ معتلق به پادشاه بزرگ هخامنشی داریوش بوده است . 

چرا هتل داریوش یکی از بهترین هتل‌‌های کیش برای اقامت است؟

معماری زیبا و شکوه و عظمت این هتل ، هتل داریوش را به یکی از بهترین و محبوب ترین هتل های کیش تبدیل نموده است . این هتل که در بهترین نقطه سواحل کیش قرار دارد و با امکانات تفریحی و رفاهی کاملی که دارد باعث شده که جز بهترین هتل های زیبای این جزیره شود . اگر شما این هتل را برای اقامتتان رزرو کنید برای بازدید از جاذبه های گردشگری کیش ، استفاده از ساحل و تفریحات آبی و ..... هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت . چون این هتل قابلیت دسترسی آسانی به تمامی مراکز را دارد.
هزینه تور کیش هتل داریوش2

اتاق های تور کیش هتل داریوش

 اتاق های این هتل  از چه از نمای خارجی و از نمای داخلی بسیار زیبا هستند که هر بیننده ای با دیدن اتاق ها مجذوب آنها می شود . اتاق های این هتل متفاوت از یکدیگر بوده و در اوج سادگی بسیار شیک هستند .این هتل برای آسایش و آرامش مسافران خود بهترین و برترین تجهیزات را در اتاق های خود فراهم نموده است . و تمام تلاش خود را می کند تا کامل ترین امکانات را در اختیار مسافران خود قرار دهد به همین علت هزینه تور کیش هتل داریوش کمی زیاد است و هدف اولش راحتی مسافرانش است . و اینکه مسافران با نارضایتی از هتل خارج نشوند .تنوعی متفاوت در اتاق های هتل داریوش کیش : اتاق های این هتل تنوع بسیار بالایی دارد و هر خانواده تا سقف 6 نفر می توانند در این اقامت داشته باشند . اتاق های هتل داریوش کیش عبارت اند از : شامل کابانا دو تخته، کابانا دو تخته با حمام سانروف، دو تخته استاندارد رو به باغ، دو تخته برای یک نفر رو به باغ، دو تخته لوکس رو به باغ، دو تخته استاندارد رو به دریا، اتاق های کابانا سه تخته، کابانا سه تخته با حمام سانروف، سوئیت استودیو لوکس رو به باغ و ...... می باشد .

سوئیت های استودیو لوکس خاص ترین اتاق در تور کیش هتل داریوش: این سوئیت های این هتل بسیار خاص بوده اند و تجهیزاتی مانند سیستم های صوتی و تصویری نیز در این سوئیت ها موجود می باشد . همین امکانات مدرن سبب شده تا قیمت این سوئیت ها نسبتا گران تر به سایر هتل ها باشد . و اگر تمایل به رزرو این اتاق ها دارید باید چند روز قبل برای رزرو شان دست به کار شوید چون به سریع ترین شکل ممکن پر می شوند .

اتاق های ساحلی هتل داریوش کیش با حمام های آفتابی : اتاق های ساحلی یا همان اتاق های کابانا این هتل از امکانات ویژه ای مانند حمام سانروف برخوردارند . مسافران این هتل ها می توانند بدون هیچ دغدغه ای از حمام آفتاب خود لذت ببرند . و گرفتن دوش زیر آفتاب فواید زیادی همچون روحیه بهتر، خواب راحت تر، تسکین درد عضلات، کمک به سلامت قلب، سوزاندن کالری های اضافه، دفع سرما خوردگی، کم شدن حساسیت پوستی و .....دارند .

هزینه تور کیش هتل داریوش3

قوانین تور کیش با هتل داریوش

برای اینکه اقامت خوبی را داشته باشید ، بهتر است چند مورد از قوانین این هتل را بدانید . هر اتاق فقط یک سرویس اضافه دارد و آن هم به صورت کاناپه تخت شو ارائه می شود . محرمیت قانونی و شرعی جز مهم ترین قانون های این هتل می باشد در صورت همراه نداشتن شناسنامه ، هتل می تواند شما را نپذیرد . شما باید اتاق را تا حداکثر ساعت 12 به هتل تحویل دهید . برای این که بخواهید اتاقی که رزرو کرده اید را کنسل کنید از سه روز قبل باید اقدام کنید وگرنه باید هزینه یک شب اقامت را پرداخت کنید . اگر در ایام تعطیل یا نوروز اتاق رزرو کردید به هیچ عنوان نمی توانید آن را کنسل کنید  و هزینه اقامت کودکان 7 تا 12 سال کمتر از بزرگسالان می-باشد .

فاصله هتل داریوش کیش تا مراکز گردشگری 

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 12 دقیقه با ماشین 
فاصله تا اسکله تفریحی کیش 6 دقیقه با ماشین
فاصله تا بوستان آهوان کیش 10 دقیقه با ماشین
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین 
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین
فاصله تا بولینگ مریم 6 دقیقه با خودرو
فاصله تا ساحل مرجان 5 دقیقه با خودرو
هزینه تور کیش هتل داریوش5

تور کیش هوایی بهتر است یا زمینی ؟ 

برای سفر به کیش راه های متنوع ای وجود دارد که بسته به نوع آن ها هزینه های آن ها نیز متفاوت است . تور کیش هوایی از آسان ترین روش ها برای سفر به جزیره است و در این نوع سفر می توانید در زمانتان نهایت صرفه جویی را بکنید و بدون خستگی به مقصد برسید . و تور زمینی با وسایل حمل و نقل مختلفی همچون ماشین شخصی ، قطار و اتوبوس صورت می¬گیرد و باید برای این تور زمینی هزینه بیش تر و مقدار بیش تری صرف کنید . پس تور کیش هوایی گزینه بهتری می باشد .

بهترین فصل برای تور کیش با هتل داریوش

همانطور که می دانید کیش دارای آب و هوای شرجی است . ولی با این حال شهری بسیار توریستی می باشد . اگر قصد سفر کردن به این جزیره را دارید می توانید در اوایل فصل بهار با تور به این جزیره زیبا سفر کنید اما اگر تحمل هوای گرم تری را دارید ، فصل تابستان می تواند از نظر هزینه بهترین وقت برای سفر کردن باشد . اما طبق آمار های بدست آمده جزیره کیش بیشترین تعداد مسافر را در فصل پاییز و زمستان دارد و به همین خاطر در این دو فصل قیمت تور ها و هتل ها نسبت به بقیه فصل ها گران تر است .
هزینه تور کیش هتل داریوش4

قیمت تور کیش هتل داریوش

همانطور که در اول مقاله گفتیم هتل داریوش کیش از هتل های پنج ستاره کشور و از بهترین هتل های جزیره کیش می باشد . پس هزینه تور کیش هتل داریوش بدون شک در بالاترین سطح و گران ترین سطح طبقه بندی می شود پس نباید انتظار تور های ارزانی را از این هتل داشت . اما اگر میخواهید تور هتل داریوش را با هزینه کمتری نسبت به همیشه رزور کنید  باید سعی کنید که روز های تعطیل سال را انتخاب نکنید . چون در تعطیلات مسافران زیادی به این جزیره سفر می کنند در نتیجه قیمت بیشتری نسبت به سایر روزها را دارا می باشد . و یکی هم فصل تابستان بهترین وقت برای سفر به این هتل می باشد . و اگر نتوانستید در این زمان ها به این جزیره سفر کنید تور های لحظه آخری مناسب ترین گزینه است .
کلام آخر
در این مقاله سعی نمودیم شمارا با هزینه تور کیش هتل داریوش و امکانات آن تا حدودی آشنا بنماییم . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه تور کیش هتل داریوش و رزرو تور کیش با هتل داریوش با مشاوران ما در آژانس مسافرتی همکوچ تماس حاصل فرمایید .
 

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود